ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2017 №1 (57)
Рубрика:Економіка підприємства
УДК:658.8:339.138
Мова статті:Українська
Сторінки:140-145
Заголовок:Концептуальні підходи щодо визначення маркетингових комунікаційних стратегій підприємства
Автор:Романенко О. О.
Анотація:У статті розглянуто погляди провідних вітчизняних та зарубіжних науковців щодо сутності маркетингових комунікаційних стратегій, запропоновано авторське розуміння цілей, мети та процесу їх розробки і реалізації, а також алгоритм формування маркетингових комунікаційних стратегій. 
Ключові слова:Маркетингові комунікаційні стратегії, Алгоритм, Етапи процесу маркетингових комунікаційних стратегій
Файл статті:EV20171_140-145.pdf
Література:
  • 1. Примак Т. О. Маркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікації / Т. О. Примак // Формування ринкової економіки : Зб. наук. праць - Спец. вип. Маркетинг: теорія і практи- ка. - К. : КНЕУ. 2009. - 653 с., C. 548-559.
  • 2. Бернет Дж. Маркетинговые коммуникации : интегрированный подход / Дж. Бернет, С. Мориарти ; пер. с англ. под ред. С. Г. Божук. - СПб. : Питер, 2001. - 864 с.
  • 3. Ромат Е. В. Реклама в системе маркетинга / Е. В. Ромат. - СПб : Питер, 2008. - 608 с.
  • 4. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: під- ручник. / Н. В. Куденко. - К. : КНЕУ, 2012. - 523с.
  • 5. Котлер Ф. Маркетинг Менеджмент: 12-е издание / Ф. Котлер, К. Келлер - СПб. : Питер, 2012. - 816 с.
  • 6. Дойль П. Маркетинг - менеджмент и стра- тегия / П. Дойль. - [3-е издание]. - Пер. с англ. Под.ред. Ю. Н. Каптуревского. - СПб. : Питер, 2003. - 544 с.
  • 7. Росситер Дж. Р., Перси Л. Реклама и продвижение товаров / Дж. Р. Росситер, Л. Перси; под. ред. А. Волковой; пер. С англ. - СПб. : Питер, 2001. - 656 с.