ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2016 №1 (53)
Рубрика:Економіка підприємства
УДК:338.003.12:622.684
Мова статті:Українська
Сторінки:83-91
Заголовок:Експертне обґрунтування шляхів підвищення конкурентних переваг кар’єрних автосамоскидів
Автори:Вагонова О. Г.,
Прокопенко В. І.
Анотація:Шляхом інженерної експертизи визначені чинники ефективності процесу адаптації автомобілів до потреб споживачів ринкового сегменту та сформульовані економічні передумови надання конкурентних переваг стосовно ринку кар’єрних автосамоскидів. Встановлена ієрархія за пріоритетом суб’єктів, які ініціюють конструктивні зміни в автомобільну продукцію. Надана оцінка професійної компетенції виконавців проектів модернізації автомобілів за критеріями тривалості, якості та вартості робіт. Визначені стимули до стратегічного партнерства ведення робіт в кооперації та чинники його ризику. 
Ключові слова:Автомобільна продукція, Конкурентоспроможність, Інноваційний проект, Бізнес-партнери, Компетенція виконавців, Джерела інформації
Файл статті:EV20161_083-091.pdf
Реферат:EV20161_083-091ua.pdf 
Література:
  • 1. Вагонова О. Г. Соціальна відповідальність гірничо-збагачувальних комбінатів України за вико- ристання природних ресурсів / О. Г. Вагонова, В. І. Прокопенко // Соціальна відповідальність влади, біз- несу, громадян: монографія: у 2-х т. / за ред. Г. Г. Півняка; М-во освіти і науки України; Нац. гірн. ун-т. - Дніпропетровськ : НГУ, 2014. - Т.1. - С. 195-202.
  • 2. Янишівський В. М. Удосконалення викорис- тання організаційного капіталу для забезпечення ін- новаційного розвитку економіки та підвищення якос- ті життя населення регіонів / В. М. Янишівський // Економічний вісник Донбасу. - 2011. - № 1. - С. 46- 50.
  • 3. Малащук Д. В. Особливості інноваційного потенціалу машинобудування України / Д. В. Мала- щук // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - № 2 (44). - С. 111-120.
  • 4. Prokopenko V. Attractive technological and economic aspect of Ukrainian coal production development / V. Prokopenko, A. Vagonova, A. Kyrychenko // Progressive Technologies of coal coalbed methane and Ores Mining. - Taylor & Francis Group London. - 2014. - Р. 491-497.
  • 5. Бакбардіна Т. В. Інноваційна активність у напрямах удосконалення експлуатаційних характери- стик автомобілів / Т. В. Бакбардіна // Науково- виробничий журнал. Вересень-жовтень. - 2010. - № 5( 217). - С. 22-26.
  • 6. Фасхиев Х. А. Методика оценки качества ав- томобилей / Х. А. Фасхиев, А. В. Крохмалева // Мар-кетинг в России и за рубежом. - 2005. - № 4 (48). - С. 86-100.
  • 7. Абранов В. Л. Маркетинговое управление конкурентоспособности экономических систем / В. Л. Абрамов // Маркетинг в России и за рубежом. - 2005. - № 5 (49). - С. 100-107.
  • 8.Павлова Н. Н. Маркетинговый подход к оценке конкурентоспособности товара / Н. Н. Павло- ва // Маркетинг в России и за рубежом. - 2004. - № 1 (39). - С. 82-89.
  • 9. Паршина О. А. Управління конкурентоспро- можністю машинобудівної продукції: монографія / О. А. Паршина. - Д. : НГУ, 2008. - 280 с.
  • 10. Ковальчук С. В. Маркетинговий підхід до управління якістю продукції на машинобудівних під- приємствах / С. В. Ковальчук // Вісник Хмельницько- го національного університету. - 2009. - №6. - Т.2. - С. 139-143.
  • 11. Кузьмін О. Є. Процес управління ринком на автомобілебудівних підприємствах / О. Є. Кузь- мін, С. І. Давидяк, Н. Ю. Подольчас // Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засо- бів, поїздів та нафтопроводів. - 2001. - № 8. - С. 54- 55.
  • 12. Кривоконь О. Г. Передумови та перспекти- ви розвитку автомобілебудівної галузі в Україні / О. Г. Кривоконь, А. І. Бондаренко // Восточно- европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 6/2 (54). - С. 46-50.