ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2016 №2 (54)
Рубрика:Маркетинг
УДК:29.05.16
Мова статті:Українська
Сторінки:126-138
Заголовок:Оцінка маркетингової привабливості країн Близького Сходу для зовнішньоекономічної діяльності підприємств України
Автор:Аль-Газу А.
Анотація:У статті запропоновано підхід до здійснення аналізу маркетингового середовища для виходу підприємств України на ринки країн Близького Сходу. Надана система факторів маркетингового середовища та подана оцінка їх впливу на вибір країн і видів діяльності у сфері зовнішньоекономічних відносин. Здійснено класифікацію країн за ступенем маркетингової привабливості й умовами ведення бізнесу для підприємств України, що мають намір здійснювати економічну діяльність у країнах Близького Сходу. 
Ключові слова:Зовнішньоекономічна діяльність, Міжнародний маркетинг, Фактори маркетингового середовища, Економіка країн Близького Сходу
Файл статті:EV20162_126-138.pdf
Реферат:EV20162_126-138ua.pdf