ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2016 №4 (56)
Рубрика:Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень
УДК:339.138
Мова статті:Українська
Сторінки:148-155
Заголовок:Модель процесу прийняття рішення щодо участі промислового підприємства у виставці з урахуванням споживчого попиту
Автор:Шинкаренко Н. В.
Анотація:Розроблено оптимізаційну економіко-математичну модель та алгоритм економікоматематичного моделювання, що базується на мультиатрибутивній теорії корисності з урахуванням рівня попиту на продукцію існуючих споживачів та можливих дій конкурентів, яка може бути використана для прийняття рішень підприємством щодо відбору виставок для участі. Показано можливості моделі враховувати різну інформаційну корисність виставок, а також здійснювати інформаційний вплив на споживачів і конкурентів з метою досягнення максимальної корисності від участі у сукупності виставок. 
Ключові слова:Промислові підприємства, Виставкова діяльність, Економіко-математичне моделювання, Мультиатрибутивна теорія корисності
Файл статті:EV20164_148-155.pdf
Реферат:EV20164_148-155ua.pdf 
Література:
  • 1. Лук'янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: навч. пос. / Т. І. Лук'янець. - 2-ге вид., доп. і перероб. - К. : КНЕУ, 2003. - 524 с.
  • 2. Павленко А. Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: Монографія. / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - К. : КНЕУ, 2005. - 408 с.
  • 3. Чухрай Н. І. Формування інно ваційного потенціалу підприємства: маркетингове і логістичне забезпечення: Монографія. / Н. І. Чухрай. - Львів : Націон. ун-т «Львівська політехніка», 2002. - 315 с.
  • 4. Фарберов В. І. Формування ефективного механізму управління виставковими підприємствами : Автореф. дис. канд. екон. наук : 08.06.01 / В. І. Фар- беров; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - До- нецьк, 2002. - 19 c. - укp.
  • 5. Коренной А. А. Информация и комму- никация / А. А. Коренной. - К. : Наукова думка, 1 986. - 128 с.
  • 6. Барнетт Дж., Мориатти С. Маркетин- говые коммуникации. Интегрированный подход / Дж. Барнетт, С. Мориатти. - СПб. : Питер, 2001. - 864 с.
  • 7. Критсотакис Я. Г. Торговые ярмарки и выставки. Техника участия и коммуникации / Я. Г. Критсотакис. - М. : Ось-89, 1997. - 224 с.
  • 8. Александрова Н. В. Выставочный мене- джмент: стратегии управления и маркетинговые коммуникации: учебное пособие для программ про- фессиональной переподготовки и повышения квали- фикации / Н. В. Александрова, И. К. Филоненко. - М. : ПРОЭКСПО, 2006. 382 с.
  • 9. Голубков Е. П. Маркетинг: выбор лучше- го решения / Е. П. Голубков. - М. : Экономика, 1993. - 224 с.
  • 10. Бердышев С. Н. Организация выставоч- ной деятельности / С. Н. Бердышев. - М. : Дашков и Ко, 2008. - 228 с.
  • 11. Грищенко І. М. Ринкові аспекти вистав- кової діяльності в Україні на сучасному етапі. / І. М. Грищенко, Н. А. Крохмальова // Актуальні проблеми економіки. - 2006. - № 9. - С. 113-119.
  • 12. Ламбен Жан-Жак. Стратегический марке- тинг. Европейская перспектива. Пер. с французско- го. -СПб. : Наука, 1996. - XV+589 с.
  • 13. Друкер П. Бизнес и инновации / П. Дру- кер. - СПб. : Вильямс, 2008. - 432 с.
  • 14. Lancaster K. Competition and product variety // Journal of Business. - 1980. - №53. - pp. 79- 103.
  • 15. Независимая система оценки выставок [Електронний ресурс]. - Режим доступу http://www.exporate.ru
  • 16. Виставкова діяльність в Україні. Статис- тичний бюлетень [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.expo.org.ua/ua/statistics.php.
  • 17. Выставки в Украине в 2011г. [Електрон- ний ресурс]. - режим доступу http://www.expoua.com/Exhibition/lang/ru/region/11.
  • 18. Bell D., Raiffa H. Tversky A. Decision Making: Descriptive, normative and prescriptive interactions. - Cambridge: Cambridge University Press, 1988 - 623 р.