ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2023 №2 (82)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.13.017:659.441:659.113
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/82.111
Мова статті:Українська
Сторінки:111-118
Заголовок:Маркетингові комунікації, сталий розвиток під час просування побутової техніки в інтернет-магазинах в умовах війни
Автори:Касян С. Я., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Шаповал Д. Є., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Михайлишин Р. В., Львівський національний університет імені Івана Франка
Анотація:Методологія дослідження. У статті використано такі методи та інструменти наукових досліджень, як: індукція й дедукція – при аналізі даних з опитування респондентів; аналізу – під час дослідження теоретико-методичних складових просування продукції; статистичний аналіз – під час обробки даних з річних фінансових звітів компанії; методи аналітики Google ADS – у ході аналізу робочого кабінету реклами, воронки продажу Інтернет-магазину та взаємодії користувачів; конкурентний аналіз, порівняння – під час дослідження просування товарів на ринку. Результати. Охарактеризовано продажі побутової техніки за категоріями та оцінено їхню динаміку. Визначено організацію системи маркетингового управління підприємства завдяки CRM-системи європейської платформи Bitrix24 з урахуванням принципів сталого розвитку. Визначено управлінську та маркетингову проблеми підприємства. Досліджено управління Інтернет-маркетингом на підприємстві, проаналізовано рекламні комунікаційні потоки через Google ADS та відповідальне споживання. Встановлено, що у комунікаційній політиці використовуються три типи рекламних кампаній, а саме: пошукова, торговельна та відео-кампанії. Виокремлено типи бренд-архітектури Miele, Робочий кабінет реклами з дотриманням сталості. Новизна. За результатами проведеного дослідження визначено зростання обсягів продаж; змодельовано функціонування CRM-системи на підприємстві ПП ДЦ «Клімат систем» у 2023 р.; окреслено типи бренд-архітектури Miele. Практична значущість. Проведений аналіз дозволяє удосконалити планування й організацію Інтернет-маркетингових комунікацій економічних агентів на ринках побутової техніки України з урахуванням сталого розвитку. 
Ключові слова:Маркетингові комунікації, Просування, Інтернет-магазин, СRМ-система, Бізнес, Замовлення товарів, Сталий розвиток
Файл статті:EV20232_111-118.pdf
Література:
  • 1. Philip Kotler. Marketing Management, Millenium Edition: Tenth Edition, by Philip Kotler Copyright 2000 by Prentice-Hall, Inc. Compilation Copyright 2002 by Pearson Custom Publishing. Printed in the United States of America. 718 p.
  • 2. Internet Marketing Strategies for Growing Your Business. Retrieved from https://www.webfx.com/digital-marketing/learn/best-internet-marketing-strategies/
  • 3. Zozulov, O.V., & Levchenko, M. (2016). Formuvannia omnikanalnoi zbutovoi stratehii pidpryiemstva. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI»: zbirnyk naukovykh prats, (13), 361-368. Retrieved from http://ev.fmm.kpi.ua/article/download/80562/76146/169495
  • 4. Stolnytskyi, Ihor. E-commerce zhyvyi? Shcho vidbuvaietsia z onlain-prodazhamy v Ukraini pid chas viiny. Retrieved from https://biz.nv.ua/ukr/experts/shcho-stalosya-z-internet-torgivleyu-v-ukrajini-pid-chas-viyni-chi-zapracyuvali-internet-magazini-50251494.html
  • 5. Veb-sait pidpryiemstva Miele, usia analityka ta statystyka. Retrieved from https://dnipro.miele.ua/
  • 6. Ofitsiinyi veb-sait postachalnyka ta vyrobnyka tekhniky. Retrieved from https://www.miele.de/zared. A.O. Starostinoi. Kyiv: Znannia, 2009. 1070 s.
  • 7. Starostina, A.O., Honcharova, N.P., Krykavskyi, Ye.V. (et al.). (2009). Marketynh. A.O. Starostina (Ed.). Kyiv: Znannia.
  • 8. Kasian S.Ya., Zub O.O. Marketynhove tsinoutvorennia na tovary merezhi mahazyniv tsytrus na ukrainskomu rynku vysokotekhnolohichnoi elektroniky Retrieved from https://ev.nmu.org.ua/doc/2021/4/EV20214_157-165.pdf
  • 9. Khochete rozvyvaty svii biznes? - vykorystovuite poshukovu reklamu GOOGLE ADS! Retrieved from https://odesseo.com.ua/hotite-razvivat-svoi-biznes-ispolzuite-poiskovuyu-reklamu-google-ads/
  • 10. Pobudova Internet-marketynhovykh stratehii. Retrieved from https://webmaestro.com.ua/ua/blog/internet-marketyngovi-strategiyi/ (data zvernennia: 17.04.2023)
  • 11. Omnikanalnyi marketynh: shcho tse take. Retrieved from https://www.adindex.ua/uk/omnikanalnij-marketing-shho-ce-take/
  • 12. Solntsev, S.O., Moskalenko, O.D., & Chernenko, O.V. (2018). Systema monitorynhu marketynhovoho seredovyshcha pidpryiemstva. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI imeni Ihoria Sikorskoho», (15), (pp. 341-353). Retrieved from http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/139616/136560
  • 13. Kasian, S.Ya., & Yuferova, D.O. (2020). Upravlinnia Internet-marketynhovymy komunikatsiynymy stratehiiamy vysokotekhnolohichnykh pidpryiemstv i startap-proektiv. Ekonomichnyi prostir: Zbirnyk naukovykh prats, 30.11.2020. Dnipro: Prydniprovska derzhavna akademiia budivnytstva ta arkhitektury, Vydavnychyi dim «Helvetyka». №161. (pp. 36-42). Retrieved from http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/675/657
  • 14. Kasian, Serhii, & Shapoval, Daniil. (2022). Stratehii, taktyky y instrumenty marketynhovoho prosuvannia tovariv kompanii Miele Dnipro v Interneti. Marketynh i lohistyka v systemi menedzhmentu: tezy dopovidei XIV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii. Ukraina, Lviv, 28 zhovtnia 2022 r. : Lviv : kafedra marketynhu i lohistyky Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky. Pages 114-116 (276 page).
  • 14. Kasian, Serhii, & Shapoval, Daniil. Stratehii, taktyky y instrumenty marketynhovoho prosuvannia tovariv kompanii Miele Dnipro v Interneti. Proceedings from MIIM ’22: XIV Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Marketynh i lohistyka v systemi menedzhmentu». Ye.V. Krykavskyi (Ed). Ukraina, Lviv, 28 zhovtnia 2022 r. : Lviv: kafedra marketynhu i lohistyky Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky. (pp. 114-116).
  • 15. Kasian, Serhii, & Shapoval, Daniil. (2022). Marketynhove prosuvannia potokiv tovariv i posluh kompanii. Ekonomika pidpryiemstva: teoriia i praktyka. : Proceedings from MIIM ’22: IX Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia, Ekonomika pidpryiemstva: teoriia i praktyka (Kyiv, 12-13 zhovtnia 2022). Kyiv: KNEU. (pp. 398-400).
  • 16. Shapoval, Daniil, & Kasian, Serhii. (2022). Google ADS promotion strategies on the market of household appliances of UKRAINE. Proceedings from MIIM ’22: XVIII mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia studentiv ta molodykh vchenykh «Majesty of marketing». Dnipro: NTU «Dniprovska politekhnika».
  • 17. Rykhlitskyi, Volodymyr. Biznes v umovakh viiny: khto zaznav naibilshykh vtrat ta yak vidnovliuiutsia pidpryiemstva. Retrieved from https://www.epravda.com.ua/publications/2022/03/23/684549/
  • 18. Kasian S.Ya., & Shapoval D.Ye. (2023). Marketynhovi instrumenty shtuchnoho intelektu, CRM- systemy v khodi prosuvannia potokiv tovariv kompanii PP DTs «Klimat System». Proceedings from MIIM ’23: IV Mizhnarodna naukovo-praktychna. konferentsiia, pryurochena do 125 richnytsi KPI im. Ihoria Sikorskoho. Biznes, innovatsii, menedzhment: problemy ta perspektyvy. (Kyiv, 20 kvitnia 2023.). Kyiv: KPI im. Ihoria Sikorskoho, Vydavnytstvo «Politekhnika». (pp. 36-37). Retrieved from https://kafedra.management.fmm.kpi.ua/main/?p=4699, https://drive.google.com/file/d/1LetgZCq404zDYjSLxqgb-dhPZS6Mk-xX/viewISBN978-966-990-070-8