ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2012 №3 (39)
Рубрика:Економіка підприємства
УДК:338.24:330.341.1
Мова статті:Українська
Сторінки:80-85
Заголовок:Комерціалізація інноваційної продукції підприємства: метод оцінювання
Автори:Мирощенко Н. Ю., Паук О. Є., Залуцький В. П.
Анотація:У статті виділено етапи і напрямки оцінювання стану комерціалізації інноваційної продукції підприємств. На засадах теорії множин формалізовано оцінку об’єктів, які характеризують стан комерціалізації інноваційної продукції підприємств. 
Ключові слова:Комерціалізація, Інноваційна продукція, Ефективність, Групи показників
Файл статті:EV20123_080-085.pdf