ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2013 №4 (44)
Рубрика:Маркетинг
УДК:332.142.4
Мова статті:Українська
Сторінки:127-132
Заголовок:Застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розробки стратегічного плану брендингу території
Автор:Романова А. А.
Анотація:У статті розглянуто проблеми та перспективи застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розробки стратегії територіального брендингу. Запропоновано та охарактеризовано чотири основні етапи аналізу маркетингового потенціалу території. Подано структуру маркетингових досліджень, яку доцільно застосувати для аналізу маркетингового потенціалу території. 
Ключові слова:Брендинг території, Маркетингова інформаційна система, Маркетингові дослідження, Маркетингова розвідка, Територіальний бенчмаркінг, Фокус-група, Особисте інтерв’ю, Аналіз - SWОТ
Файл статті:EV20134_127-132.pdf
Реферат:EV20134_127-132ua.pdf