ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2014 №4 (48)
Рубрика:Економічна теорія
УДК:316.42.42: 338.24
Мова статті:Українська
Сторінки:28-35
Заголовок:Соціально-відповідальна поведінка бізнесу: сутність та умови формування в Україні
Автори:Пилипенко Ю. І., Пилипенко Г. М.
Анотація:Розглядається сутність соціальної відповідальності бізнесу, наголошується на необхідності державного забезпечення законодавчих засад та організаційних механізмів впровадження соціальної відповідальності у економічну практику. Розглядаються тенденції та суперечності становлення інститутів громадянського суспільства в нашій країні. Доводиться, що ефективність взаємодії влади, бізнесу та громадянського суспільства в Україні залежить від якості інституційних реформ та здатності суспільства до зміни стереотипів поведінки господарюючих суб’єктів. 
Ключові слова:Соціальна відповідальність бізнесу та держави, Мотивація бізнесу до соціально-відповідальної поведінки, Участь держави у формуванні соціально-відповідальної поведінки, Громадянське суспільство у забезпеченні соціальної відповідальності, Інституціональні реформи
Файл статті:EV20144_028-035.pdf
Реферат:EV20144_028-035ua.pdf