ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2014 №4 (48)
Рубрика:Маркетинг
УДК:330.341.1:330.112
Мова статті:Українська
Сторінки:161-166
Заголовок:Інновації та ринкова влада: дослідження взаємозв’язку на ринку телекомунікаційних послуг
Автор:Пилипенко Г. М.
Анотація:На основі моделі кругового міста С. Салопа проаналізовано механізми взаємозв’язку продуктових інновацій і ринкової влади. Встановлено, що вибір фірмою-інноватором точки введення інноваційної продукції в товарний простір є ключовим чинником детермінації вектору впливу здійсненої інновації на рівень ринкової влади, притаманної як новим, так і вже діючим учасникам ринку. Показано можливі наслідки впливу інноваційної діяльності на монопольне становище фірм-суб’єктів ринку телекомунікаційних послуг. 
Ключові слова:Продуктові інновації, Недосконала конкуренція, Ефект масштабу в сприянні інноваціям, Ринкова влада, Горизонтальна диференціація, Вертикальна диференціація, Телекомунікації, Модель С. Салопа, Ринок телекомунікаційних послуг
Файл статті:EV20144_161-166.pdf
Реферат:EV20144_161-166ua.pdf