ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2015 №2 (50)
Рубрика:Економіка регіонів
УДК:338.48:338.24.01
Мова статті:Російська
Сторінки:119-125
Заголовок:Методи кризис-менеджменту з відновлення іміджу промислової території
Автори:Виноградова О. В., Смикова М. О.
Анотація:Стаття присвячена аналізу зарубіжного досвіду відновлення привабливості туристичного іміджу країн та регіонів після воєнно-політичних конфліктів. Розглянуто інструменти кризименеджменту таких країн як Турція, Єгипет, Тайланд у межах імеджмейкінга. Виділено основні напрями політики з нейтралізації негативного туристичного іміджу промислової території. 
Ключові слова:Туристичний імідж території, Імеджмейкінг, Маркетинг територій, Воєннополітичні конфлікти, Кризис-менеджмент
Файл статті:EV20152_119-125.pdf
Реферат:EV20152_119-125ua.pdf