ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2015 №3 (51)
Рубрика:Економіка підприємства
УДК:338.4
Мова статті:Українська
Сторінки:110-117
Заголовок:Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств
Автор:Педько І. А.
Анотація:У статті розглянуті концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем промислових підприємств. Обґрунтовано, що в умовах несприятливого бізнесклімату зростає значення ефективної роботи маркетингової інформаційної системи, яка є джерелом достовірної інформації для прийняття управлінських рішень, що спрямовані на зниження ризиків промислового підприємства. Запропоновано класифікацію маркетингової інформації, яка має прикладну спрямованість на створення спеціальних баз даних. 
Ключові слова:Маркетингові системи, Промислове підприємство, Бізнес-клімат, Управлінське рішення
Файл статті:EV20153_110-117.pdf
Реферат:EV20153_110-117ua.pdf