ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2015 №3 (51)
Рубрика:Економіка підприємства
УДК:338.4
Мова статті:Українська
Сторінки:110-117
Заголовок:Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств
Автор:Педько І. А.
Анотація:У статті розглянуті концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем промислових підприємств. Обґрунтовано, що в умовах несприятливого бізнесклімату зростає значення ефективної роботи маркетингової інформаційної системи, яка є джерелом достовірної інформації для прийняття управлінських рішень, що спрямовані на зниження ризиків промислового підприємства. Запропоновано класифікацію маркетингової інформації, яка має прикладну спрямованість на створення спеціальних баз даних. 
Ключові слова:Маркетингові системи, Промислове підприємство, Бізнес-клімат, Управлінське рішення
Файл статті:EV20153_110-117.pdf
Реферат:EV20153_110-117ua.pdf 
Література:
  • 1. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ./ Общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой / Ф. Котлер - М. : Прогресс, 1990. - 736 с.
  • 2. Скибінський С. В. Маркетинг. Ч. 1: підручник / С. В. Скибінський - Львів, 2000. - 640 с.
  • 3. Маркетинг: підручник / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, А. В. Войчак та ін.; за наук. ред. д-ра екон. наук., проф., акад. АПН України А. Ф. Павленка; Кер. авт. кол. д-р екон. наук, проф. І. Л. Решетнікова. - К : КНЕУ, 2008. - 600 с.
  • 4. Маркетинг: підручник / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко та ін. - 4-те вид. К. : Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2009. - 422с.
  • 5. Маркетинг: підручник, практикум та навчально-методичний комплекс з маркетингу / С. І. Чеботар, Я. С. Ларіна, О. П. Луцій, М. Г. Шевчик, Р. І. Буряк, С. М. Боняр, А. В. Рябчик, О. М. Прус, В. А. Рафальська. - К. : Наш час, 2007. - 504 с.
  • 6. Лучшие программы для маркетолога и маркетингових исследований [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.marketing-soft.ru.
  • 7. Marketing Analytic - программа для маркетингового анализа [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.k-press.ru/comp/2000/3/curs/curs.asp.
  • 8. Окландер М. А. Щоб бути ефективним, маркетинг повинен змінитися / М. А. Окландер // Еконо- міст. - 2014. - №4 (330). - С. 1-2.