ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2016 №2 (54)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.13.017 + 658.8.012.12
Мова статті:Українська
Сторінки:112-120
Заголовок:Взаємодія підприємств гірничого машинобудування в каналах забезпечення і збуту
Автори:Решетілова Т. Б., Куваєва Т. В.
Анотація:Проаналізовано основні тенденції взаємодії підприємств гірничого машинобудування України в каналах забезпечення і збуту. Показано, що порушення традиційних виробничих ланцюжків між підприємствами добувної промисловості, машинобудування та інших суміжних галузей призводить до зміни взаємозв'язків в каналах. Дослідження показали, що найбільш раціональною формою взаємодії підприємств гірничого машинобудування в каналах забезпечення та збуту за таких умов є партнерства, що сприятимуть досягненню взаємної вигоди усіх учасників та мінімізації витрат взаємодії. Запропоновано інструментарій, який дозволяє враховувати специфіку та тенденції розвитку галузі при взаємодії підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища. 
Ключові слова:Гірниче машинобудування, Канали забезпечення і збуту, Взаємодія підприємств, Мінімізація витрат взаємодії
Файл статті:EV20162_112-120.pdf
Реферат:EV20162_112-120ua.pdf