ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Випуск: 2018 №2 (62)

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

Гузенко І. Ю.  Геоекономічні та геополітичні детермінанти світової економіки: класичні інтерпретації в світлі сучасності

Пилипенко Г. М.  Еволюція марксизму в ХХ ст.: гуманістичний радикалізм Е. Фромма

Прушківська Е. В.Дерев’ягін М. В.  Теоретичні аспекти інклюзивного розвитку та його роль в сучасних умовах

Пилипенко Ю. І.Дубєй Ю. В.  Роль технологічного фактору в історії досліджень економічного розвитку

Максименко І. Я.  Злиття та поглинання як інструмент інноваційного розвитку: стан та перспективи в Україні

Чорнобаєв В. В.  Проблеми експертної оцінки предметів антикваріату

Овчар П. А.  Пріоритетні напрями розвитку автотранспортної інфраструктури у системі національної економіки

Якубовський С. О.Сарнацький О. П.  Особливості регіональної економічної інтеграції латиноамериканських держав на початку ХХІ століття

Прушківська Е. В.Карнаух І. В.  Аналіз тенденцій торговельно-економічних відносин Італії з країнами світу

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

Папіж Ю. С.  Роль бюджетування в системі управління підприємством

Дубєй Ю. В.  Шляхи підвищення ефективності використання оборотного капіталу промисловими підприємствами України

Вагонова О. Г.Досужий В. С.Захарченко Ю. В.  Ефективність підприємницької діяльності як функція її інвестиційного забезпечення

Прушківська Е. В.Третьякова К. О.  Основи розвитку новітніх форм міжнародного бізнесу в умовах глобалізації

Лазнева О. І.Жеронкін Б. О.  Франчайзинг як перспективна форма ведення бізнесу на страховому ринку України

Козенкова В. Д.  Визначення, вимірювання, оцінка нематеріальних активів: зарубіжний досвід та практика в Україні

МЕНЕДЖМЕНТ

Венгерська Н. С.Черномаз К. Г.  Вплив культури на стиль переговорів: теоретичний та практичний аспект

Тимошенко Л. В.Гришаніна О. О.Касьяненко Л. В.  Управління кадровим забезпеченням підприємництва в Україні

МАРКЕТИНГ

Решетілова Т. Б.Куваєва Т. В.  Маркетинг партнерських відносин промислового підприємства


Номер журналу одним файлом