ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2013 №4 (44)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.138:00
Мова статті:Українська
Сторінки:133-138
Заголовок:Маркетингова стратегія моніторингу задоволення споживачів на основі індексу NPS (Net Promoter Score)
Автор:Літовкіна О. О.
Анотація:У статті розглянуто маркетингові аспекти управління відносинами із споживачами. Показана обмеженість практик впливу на споживачів, які застосовуються на вітчизняних підприємствах. Запропонована методика оцінки ефективності роботи компанії на основі індексу лояльності. 
Ключові слова:Маркетингове управління, Лояльність, Прихильники, Критики, Індекс лояльності, Програма лояльності споживачів
Файл статті:EV20134_133-138.pdf
Реферат:EV20134_133-138ua.pdf