Економічний вісник НГУ

  • Головна
  • Авторам
    • Основні рубрики
    • Основні рецензенти
    • Вимоги до авторів
    • Зразок оформлення статті
    • Зразок оформлення рисунків та таблиць
    • Зразок оформлення відомостей про автора
    • Зразок оформлення References
  • Видавництво
    • Редакційна колегія журналу
    • Контакти
    • Редакційна політика
    • Положення про рецензування статей
    • Принципи публікаційної етики
  • Архів
  • Пошук
 
  • English
  • Українська

ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Ключеве слово: Лояльність

МАРКЕТИНГ

2025 №1 (89) Захарченко Ю. В., Куваєва Т. В., Макуха Ю. М.  Цифрові інструменти маркетингу у відновленні енергетичної інфраструктури України

2023 №4 (84) Трегуб М. В., Куваєва Т. В., Пілова К. П., Чурсіна Я. В.  Поведінка споживачів на ринку освітніх послуг: особливості вибору спеціальності та закладу вищої освіти

2021 №4 (76) Підлісна О. А., Виборнов А. О.  Аналіз тенденцій застосування реклами у соціальних мережах

2013 №4 (44) Літовкіна О. О.  Маркетингова стратегія моніторингу задоволення споживачів на основі індексу NPS (Net Promoter Score)

Головна Архів Авторські права 2025 © Економічний вісник НГУ. Усі права захищені. Designed by JoomlArt.com. Joomla! — безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU Загальна Публічна Ліцензія.
2006-2014 © Українська локалізація Joomla! Україна.