ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2014 №3 (47)
Рубрика:Економіка промисловості
УДК:658.8.011:519.24
Мова статті:Українська
Сторінки:56-64
Заголовок:Динамічна модель управління розвитком брендів продукції промислового призначення
Автор:Яцентюк С. В.
Анотація:На основі дослідження сутності, особливостей та механізмів побудови брендархітектури промислових підприємств запропоновано динамічну модель управління розвитком брендів. Модель ґрунтується на гіпотезі багатокроковості процесу розвитку брендів продукції промислового призначення, що дозволяє проводити оптимізацію структури портфелю брендів як інструменту оперативного та тактичного управління, а також будувати бренд-архітектуру підприємства з точки зору його стратегічного розвитку через поєднання системного та динамічного підходів. 
Ключові слова:Бренд, Бренд-архітектура, Портфель брендів, Динамічна модель, Структурно-логічна модель
Файл статті:EV20143_056-064.pdf
Реферат:EV20143_056-064ua.pdf