ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Автор: Яцентюк С. В.

МАРКЕТИНГ

2020 №1 (69) Яцентюк С. В.  Вплив атрибутів бренду на формування його цільового іміджу в нових ринкових і технологічних умовах

2019 №2 (66) Яцентюк С. В.  Маркетингові стратегії брендингу на ринку освітніх послуг: аспекти конкурентоспроможності ЗВО

МЕНЕДЖМЕНТ

2015 №4 (52) Яцентюк С. В.  Створення ефективного підходу щодо формування та розвитку капіталу бренду за допомогою методу управління «GAP – розривом бренду»

2014 №3 (47) Яцентюк С. В.  Динамічна модель управління розвитком брендів продукції промислового призначення

МАРКЕТИНГ

2012 №4 (40) Яцентюк С. В.  Формування брендів промислової продукції: сучасні підходи

2012 №1 (37) Яцентюк С. В.  Створення ефективної бренд-архітектури підприємства: світовий досвід та українська практика

2005 №1 (9) Яцентюк С. В.  Інноваційний бренд-менеджмент як ефективний інструмент стратегічного управління змінами на підприємствах регіону