ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2014 №4 (48)
Рубрика:Економіка підприємства
УДК:339.138:00
Мова статті:Українська
Сторінки:141-147
Заголовок:Вплив мережі Інтернет на діяльність промислових підприємств
Автор:Романенко О. О.
Анотація:У статті проаналізовано етапи створення мережі Інтернет та визначено її вплив на діяльність вітчизняних промислових підприємств. Запропоновано змістовну модель використання новітніх інформаційних технологій в маркетинговій діяльності підприємств. Оцінено результативність маркетингових заходів, які здійснюються з використанням можливостей Інтернету. 
Ключові слова:Мережа Інтернет, Маркетингова діяльність промислових підприємств, Інформаційне суспільство
Файл статті:EV20144_141-147.pdf
Реферат:EV20144_141-147ua.pdf