ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2015 №4 (52)
Рубрика:Менеджмент
УДК:658.8.011:519.24
Мова статті:Українська
Сторінки:153-160
Заголовок:Створення ефективного підходу щодо формування та розвитку капіталу бренду за допомогою методу управління «GAP – розривом бренду»
Автор:Яцентюк С. В.
Анотація:Базуючись на дослідженнях сутності, елементів і механізмів формування та розвитку сукупного капіталу бренду і походження явища «GAP – розриву бренду» запропоновано структурно-логічну модель процесу управління формуванням та розвитком капіталу бренду за допомогою методу управління «GAP – розривом бренду». На підставі цієї моделі рекомендовано стандартизовану форму упорядкованого процесу її практичної імплементації у практичну діяльність підприємства. Для ліквідації «GAP – розриву бренду» запропоновані подальші дії по плануванню практичної реалізації комплексу бренд-менеджменту із застосуванням цього Іструментарію. 
Ключові слова:Бренд, Капітал бренду, Метод управління «GАР – розривом бренду», Комплекс бренд - менеджменту, Позиціонування бренду
Файл статті:EV20154_153-160.pdf