ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Автор: Євдокимов Ф. І.

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2011 №1 (33) Євдокимов Ф. І.  Оцінка ефективності бренду як чинника конкурентних переваг

2010 №2 (30) Євдокимов Ф. І.Бородіна О. О.  Індикативне планування як метод планування відтворення потужності вугледобувного підприємства в умовах невизначеності

МЕНЕДЖМЕНТ

2006 №1 (13) Євдокимов Ф. І.Губська М. В.  Соціальний капітал підприємства: методи виміру

ЕКОНОМІКА ПРОМИСЛОВОСТІ

2004 №4 (8) Євдокимов Ф. І.Розумна Н. В.  Соціально-економічні проблеми об’єднання промислових підприємств: методологічний аспект

МАРКЕТИНГ

2003 №4 (4) Євдокимов Ф. І.Письменний О. А.  Оцінка ефективності гарантійного терміну експлуатації продукції

ЕКОНОМІКА ПРОМИСЛОВОСТІ

2003 №2 (2) Євдокимов Ф. І.Бородіна О. О.  Економічна безпека інвестицій в умовах перехідної економіки