Literature: | - 1. Шумпетер Й. А. Теория экономического развития / Й. А. Шумпетер - М. : Прогресс. -
- 1982. - 355 с.
- 2. Littlechild S. C. Misleading Calculations of the Social Cost of Monopoly Power / S. C. Littlechild // Econоmic Journal. - 1981. - Vol. 91. - No. 362. - P. 348-363.
- 3. Шерер Ф. Структура отраслевых рынков / Ф. Шерер, Д. Росс - М. : Инфра-М, 1997 - 698 с.
- 4. Aghion P. Schumpeterian Perspective on Growth and Competition / P. Aghion, P. Howitt // Advances in Economics and Econometrics : Theory and Applications // Ed. by D. Kreps. - Cambridge : Cambridge University Press, 1997. - P. 279-317.
- 5. Хэй Д. Теория организации промышленности: в 2-х т. / Д. Хэй, Д. Моррис. - СПб. : Экономическая школа, 1999. - Т.2. - 592 с.
- 6. Черненко С. О. Конкуренція та ефективність товарних ринків в Україні : [Монографія]. / C. O. Черненко. - К. : Київ: Національний торговельно-економічний університет, 2006. - 171 с.
- 7. Федулова Л. І. Корпоративні структури в національній інноваційній системі України / За ред. Л. І. Федулової. - К. : УКРІНТЕІ, 2007 - 812 с.
- 8. Талах В. Конкуренція та інновації в економіці України / В. Талах, А. Щербак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2011 - № 4. - С. 5-11.
- 9. Salop S. Monopolistic competition with outside goods / S. C. Salop // Bell Journal of Economics. 1979. - Vol.10. - P. 141-156.
- 10. Конкуренція і конкурентна політика: категорії та поняття / [В. Д. Лагутін, О. О.Бакалінська, О. В. Вертелєва та ін.]; за заг. ред. В. Д. Лагутіна. - К. : Київ. Національний торговельно-економічний університет, 2009. - 320 с.
- 11. Офіційний веб-сайт Державної служби статистики України / [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua
- 12. Герасименко А. Г. Мікроекономічний аналіз диференціації товарів як джерела ринкової влади / А. Г. Герасименко // Економіка України - 2013. - №6 (619). - С. 31-41.
- 13. Kaldor N. The Economic Aspects of Advertising / N. Kaldor // Review of Economic Studies. - 1950. - Vol. 18. - P. 1-27.
- 14. Bain J. S. Barriers to New Competition. Cambridge : Harvard University Press, 1956 - 329 p.
- 15. Lambin J. J. Advertising, Competition, and Market Conduct in Oligopoly over Time. Amsterdam : North-Holland, 1976. - 312 p.
- 16. Grossman G. M. Informative Advertising with Differentiated Products / G. M. Grossman, C. Shapiro // The Review of Economic Studies. - Vol.51. - No. 1. - 1984. - P.63-81.
- 17. Шмалензи Р. Реклама и рыночная структура / Р. Шмалензи // Вехи экономической мысли. - В 6 т. - СПб. : Экономическая школа. - Т.5. Теория отраслевых рынков. [сост. А. Слуцкий, С. Авдашева, Р. Питтмен] - 2003. - C. 179-211.
- 18. Офіціний веб-сайт інтернет-супермаркету електроніки «Розетка» / [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://rozetka.com.ua
|