ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Ключеве слово: Стратегія

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2023 №3 (83) Ареф’єв С. О.Патлай А. І.  Теоретичні підходи до визначення сутності та особливостей формування масштабу підприємства

ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2022 №4 (80) Бєлобородова М. В.Хаджинова О. В.Белопольський М. Г.  Стратегії соціально відповідальної взаємодії бізнесу із зацікавленими сторонами

МАРКЕТИНГ

2022 №4 (80) Шкуренко О. В.Корнійко Я. Р.  Маркетингові інструменти стратегічного розвитку транспортно-логістичних підприємств в епоху цифровізації

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2022 №4 (80) Джигора О. М.  Пріоритети розвитку та формування стратегії державного регулювання ринку сільськогосподарських земель в Україні

МАРКЕТИНГ

2022 №3 (79) Альошина Т. В.Козенков Д. Е.Сало М. Д.  Контент-маркетинг як сучасний елемент маркетингової стратегії підприємства

МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ

2022 №3 (79) Лазнева І. О.Васильченко К. І.  Конкурентна боротьба ТНК на світовому ринку легкових автомобілів: сучасний стан та тенденції розвитку

ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2022 №2 (78) Арєфьєва О. В.Титикало В. С.  Моніторинг в системі просторово-процесного управління економічним потенціалом підприємства

МАРКЕТИНГ

2021 №3 (75) Сапінський О.Шинкаренко Н. В.Пілова К. П.  Маркетинг у створенні стратегічних переваг на ринку послуг

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2021 №1 (73) Яцкевич І. В.Красностанова Н. Е.  Цифрові технології у підприємницькій діяльності

МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ

2020 №4 (72) Прушківська Е. В.Авраменко К. О.  Інноваційні стратегії розвитку міжнародних компаній в умовах глобалізації

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2020 №1 (69) Набока Р. М.Шукліна В. В.  Сценарний підхід в управлінні інформаційно-комунікаційним потенціалом підприємства в ланцюгу постачань

2019 №4 (68) Резнік Н. П.Опалат Д. В.  Інноваційні методи управління підприємствами з огляду на оцінку їхньої ефективності

2019 №3 (67) Проценко А. В.  Теоретико-емпіричний базис дослідження управління структурними трансформаціями інноваційного потенціалу підприємств

2019 №3 (67) Колещук О. Я.  Краудфандінг як стратегічний інструмент інституційної модернізації фінансового забезпечення процесу управління інноваційністю підприємств

МАРКЕТИНГ

2019 №2 (66) Яцентюк С. В.  Маркетингові стратегії брендингу на ринку освітніх послуг: аспекти конкурентоспроможності ЗВО

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2019 №2 (66) Колещук О. Я.  Формування ефективної системи стратегічного управління інноваційністю підприємств

2017 №1 (57) Горященко Ю. Г.Байов Б. С.  Ринок інновацій в україні та характеристика інноваційних стратегій промислових підприємств

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2017 №1 (57) Удачина К. О.Бандоріна Л. М.  Концептуальна модель визначення раціональної економічної поведінки суб’єкта господарювання

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2016 №4 (56) Грибіненко О. М.  Стратегія соціально-відповідальної реструктуризації вугільних підприємств

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2016 №4 (56) Швіндіна Г. О.  Зміни пріоритетів організаційного розвитку та їх параметризація

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2016 №2 (54) Шаповал В. А.Горпинич О. В.  Оновлення основних засобів гірничих підприємств: стратегія, фінансування, проектний підхід

2016 №1 (53) Пілецька С. Т.  Організаційно-економічний механізм реалізації стратегії забезпечення інноваційної активності авіапідприємства

МЕНЕДЖМЕНТ

2015 №4 (52) Довбня С. Б.Письменна О. О.  Теоретичне обґрунтування та формування стратегічної цілі управління персоналом

2015 №2 (50) Романюк Н. М.  Концептуальні засади стратегічного розвитку гірничозбагачувальних комбінатів

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2015 №1 (49) Фаізова С. О.  Організаційне забезпечення стратегічного управління на підприємствах

МЕНЕДЖМЕНТ

2014 №2 (46) Шишкова Н. Л.Домаєва О. Ю.  Актуальні підходи до управління запасами підприємства

2013 №3 (43) Синіцина Ю. П.  Напрями підвищення ефективності стратегічного управління запасами залізорудної сировини на металургійному підприємстві

2012 №3 (39) Скрипник Н. Є.  Проблеми формування ефективної і конкурентної економіки України в умовах глобальної економічної кризи

2012 №2 (38) Бойченко М. В.  Концептуальні підходи до розробки стратегії розвитку фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Україні