ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2017 №4 (60)
Рубрика:Економіка підприємства
УДК:657.05
Мова статті:Українська
Сторінки:166-169
Заголовок:Проблеми комерціалізації інтелектуального будівельного продукту
Автори:Жарінова А. Г.,
Цибенко І. О.
Анотація:Стаття присвячена проблемам комерціалізації інтелектуального продукту в будівництві, які пов’язані з технологічною, конкурентною, ринковою невизначеністю і ризиком. Розглянуто особливості комерціалізації інтелектуальної власності, яка виникає при використанні результатів інтелектуальної діяльності на умовах укладання договорів між співавторами патенту; між власниками патенту й авторами у зв'язку з виплатою винагороди за використання об'єкта промислової власності; між власниками патенту під час комерційної реалізації інтелектуального продукту. Наголошено, що комерціалізація є найважливішим елементом інноваційного процесу. 
Ключові слова:Комерціалізація, Інтелектуальний продукт, Будівельна галузь, Інтелектуальні ресурси, Інтелектуальна економіка
Файл статті:EV20174_166-169.pdf
Література:
  • 1. Інтелектуальна власність / В. Базилевич, В. Ільїн. // [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://pidruchniki.com/12560607/ekonomika/intelektualna_vlasnist_rinkoviy_ekonomitsi
  • 2. Эрроу К. Возможности и пределы рынка как механизма распределения ресурсов / К. Эрроу // THESIS. - 1993. - Т. 1. - Вып. 2. - С. 53-68.
  • 3. Чесбро Г. Открытые инновации: создание прибыльных технологий / Г. Чесбро. / Пер. с англ. - М. : Поколение, 2007. - 336 с.
  • 4. Аллен К. Продвижение новых технологий на рынок: [новые технологии - залог успеха бизнеса] / К. Аллен // Пер. с англ. Е. В. Ручкиной. - М. : БИ- НОМ. Лаборатория знаний, 2007. - 455 с.
  • 5. Кендюхов О. В. Ефективне управління інтелектуальним капіталом: Монографія / О. В. Кендюхов. НАН України. Інститут економіки промисловості; ДонУЕП. - Донецьк : ДонУЕП, 2008. - 359 c.
  • 6. Казметский Дж. Вызов технологических инноваций на пороге новой эры общемировой конкуренции / Дж. Казметский // Трансфер технологии и эффективная реализация инноваций. - М. : АНХ,
  • 1999.- С. 13.
  • 7. Грик Я. Н. Ресурсный подход к построению бизнес-процессов и коммерциализации разработок / Я. Н. Грик, Е. А. Монастырный // Инновации, 2004. - № 7. - С. 85-87.
  • 8. Казметский, Дж. Вызов технологических инноваций на пороге новой эры общемировой конкуренции / Дж. Казметский / Трансфер технологии и эффективная реализация инноваций. - М. : АНХ,
  • 1999.- С. 13.
  • 9. Комерціалізація технологій як напрям підвищення ефективності винахідницької та інноваційної діяльності підприємства [Електронний ресурс]. - Режим доступу:
  • 10. Комерціалізація наукових розробок як фактор конкурентного розвитку підприємництва [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/host/10.23.10.100/db /ftp/visnyk/ekonom_148_2013.pdf.
  • 11. Большой экономический словарь. - М. : Институт новой экономики, 1998. - 864 с.
  • 12. Маліцький Б. А. Від фундаментальної нау- ки до реальної практики інноваційного розвитку еко- номіки / Б. А. Маліцький // Наука та наукознавство. -
  • 2010. - N 1. - С. 3-13.
Air Force 1

Головний редактор

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Редакційна рада:

Бардась А. В., доктор економічних наук, декан факультету менеджменту, професор кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Булєєв І. П., доктор економічних наук, головний науковий співробітник відділу проблем економіки підприємств Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Герасименко А. Г., доктор економічних наук, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету

Іванова М. І., доктор економічних наук, доцент кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Залознова Ю. С., член-кореспондент НАН України доктор економічних наук, директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Єрмошкіна О. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічного аналізу та фінансів, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кострицька С. І., завідувач кафедри іноземних мов, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кочура Є. В., доктор технічних наук, завідувач кафедри економіки та економічної кібернетики, НТУ «Дніпровська політехніка»

Литвиненко Н. І., доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пашкевич М. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прокопенко В. І., доктор технічних наук, професор кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пилипенко Ю. І., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прушківська Е. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, НУ «Запорізька політехніка»

Трифонова О. В., доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Шаповал В. М., доктор економічних наук, завідувач кафедри туризму та економіки підприємства, НТУ «Дніпровська політехніка»


Міжнародна редакційна рада

Г. Кошебаєва, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту підприємства Карагандинського державного технічного університету, Казахстан.

В. Тарас, PhD, доцент кафедри міжнародного бізнесу Університету Південної Кароліни, м. Грінсборо, США.

Ш. Форліч, доктор економічних наук, ректор Вищої банківської школи, м. Вроцлав, Польща.

М. Шефер, PhD, керівник соціально-освітнього проекту з підвищення знань в галузі економіки Науково-освітньої асоціації «SEPIKE», м. Мюнхен, Німеччина.


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Казиміренко О. В.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
  • Економічна теорія (актуальні проблеми сучасної економічної теорії, економічної історії та історії економічної думки, методологія економічної науки);
  • Міжнародні економічні відносини (теоретичні та практичні питання розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми глобалізації, особливості соціально-економічного та сталого розвитку країн світу);
  • Підприємництво та економіка підприємства (розвиток підприємницької діяльності та питання забезпечення ефективного функціонування підприємств);
  • Фінанси (закономірності та механізми функціонування фінансового ринку, фінансово-кредитна підтримка підприємств);
  • Облік та оподаткування (дослідження методології, методики і організації бухгалтерського обліку, аналізу, ревізії та аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств і податкової системи);
  • Економіка природокористування (проблеми підвищення ефективності використання природних ресурсів, питання ресурсозбереження, пошуку та обґрунтування доцільності використання тих чи інших джерел отримання сировини, напрямів та результативності економічної політики держави у сфері ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища);
  • Менеджмент (проблеми теорії та практики менеджменту в економічній діяльності.);
  • Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень (наукове обґрунтування методів, спрямованих на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в економіці);
  • Маркетинг (теоретичні та практичні питання маркетингового підходу до розвитку галузі та підприємства);
  • Публічне управління та адміністрування (дослідження державних систем регулювання економіки, функцій, структур управління на різних рівнях, проблеми організаційно-економічного механізму державної підтримки підприємницьких структур, активізації діяльності територіальних громад).
Nike