Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2019 №4 (68)
Рубрика:Менеджмент
УДК:656:004.738.5] (477)
DOI:https://doi.org/10.33271/ev/68.155
Мова статті:Українська
Сторінки:155-163
Заголовок:Менеджмент комунікацій в інтернет середовищі для просування логістичного бізнесу
Автори:Колосок В. М., ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»,
Лазаревська Ю. А., ДВНЗ «Донецький національний технічний університет»
Анотація:У статті розглядається питання про сучасний розвиток Інтернету як найбільш популярного середовища для активної комунікації людей, об’єднаних в соціальні групи за певними ознаками. Широкий розвиток Інтернету та технологій породив нові форми комунікації, які знаходять все більшу популярність в сучасному світі. Саме тому зараз відбувається активний пошук нових джерел підвищення ефективності компаній за допомогою Інтернету, тому логістичному бізнесу необхідно впроваджувати нові інструменти комунікації з метою забезпечення ефективної взаємодії з клієнтами і партнерами компанії. Аналіз досліджень показав, що комунікації в Інтернеті розглядаються як маркетинговий інструмент, проте не виявлено можливості його впливу на логістичний бізнес. Інтернет сьогодні надає логістичному бізнесу багато інструментів для комунікації з клієнтами, серед яких є сайти, соціальні мережі, месенджери, чат-боти і додатки для мобільних пристроїв. У статті проведено аналіз інструментів комунікації в Інтернет середовищі, які є найбільш популярними серед поштових логістичних компаній України. Окремо розглянуто кожен із інструментів комунікації з клієнтами. Велику увагу приділено розгляду соціальних мереж як сучасному інструменту комунікації в Інтернет середовищі. У статті проаналізовано основні визначення соціальних мереж, виявлено причини їх популярності для просування логістичного бізнесу, а також розглянуто стратегії для просування компаній в соціальних мережах. Поряд з цим авторами розглянуто популярні месенджери та особливості комунікації за їх допомогою. Приділено увагу роботі чат-ботів та додатків для мобільних пристроїв. Після виявлення найбільш поширених інструментів комунікації з клієнтами в Інтернеті проведено аналіз можливостей функціоналу, який вони надають для роботи операторам поштової логістики. На основі проведеного аналізу представлено висновок по кожному інструменту комунікації. На основі викладеного матеріалу виявлені вимоги до співробітників, які займатимуться просуванням компанії з використанням різних Інтернет інструментів. А також визначені способи оцінки ефективності комунікацій в Інтернеті, які представлені пропонованими інструментами. 
Ключові слова:Логістичний бізнес, Інтернет, Комунікації, Комунікаційний процес, Ефективність комунікацій, Соціальні мережі, Чат-боти, Месенджери, Мобільні додатки
Файл статті:EV20194_155-163.pdf
Література:
  • 1. Baykov, V.D. (2000). Internet-poisk informatsii i prodvizhenie saytov. Sankt Peterburg: BVKh-Sankt-Peterburh .
  • 2. Vertaym, K., & Fenvik, Ya. (2010). Tsyfrovoy marketing. Kak uvelichit prodazhi s pomoshchyu sotsialnykh setey, blohov, viki-resursov, mobilnykh telefonov i drugikh sovremennykh tekhnolohiy (Digi Marketing The Essential Guideto New media & Digital Marketing). Moskva: Alpina Pablisher, Yurait.
  • 3. Lytovchenko, I.L., & Pylypchuk, V.P. (2008). Internet-marketynh. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury.
  • 4. Illiashenko, S.M. (2011). Suchasni tendentsii zastosuvannia Internet-tekhnolohiy u marketynhu. Marketynh i menedzhment innovatsiy, 4(2), 64-74. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/j- pdf/Mimi_2011_4(2) .
  • 5. Illiashenko, N.S. (2012). SEO-optymizatsiia yak suchasnyy instrument internet-marketynhu. Marketynh i menedzhment innovatsiy, 3, 63-74.
  • 6. Mozhova, V.H. (2013). Instrumenty Internet- marketynhu ta yikh perevahy dlia suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv. Efektyvna ekonomika,, 10, 79-86.
  • 7. Illiashenko, S.M., & Shypulina, Yu.S. (2014). Zastosuvannia marketynhovykh Internet-tekhnolohiy dlia formuvannia imidzhu orhanizatsii. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky .
  • 8. Statystyka internet-audytoriy Ukrayiny i vykorystovuvanykh prystroyiv. Retrieved from https://seoukraine.com.ua/statistika-internet-auditorii-ukrainy-i-ispolzuemyh-ustroystv/ .
  • 9. Top-25 sajtov Uaneta. Retrieved from https://ain.ua/2019/08/07/top-25-sajtov-uaneta-ijul-2019.
  • 10. Ganter, B., & Fernham, A. (2011) Tipy potrebiteley: vvedenie v psikhografiku. Sankt- Peterburg: Piter.
  • 11. Handley, A., Chapman A. (2010) Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business. - John Wiley & Sons, 326 p..
  • 12. Kumar, P., Hsiao, M., & Chiu, B. (2009) Generations of Consumers and the consumer Gegenerated // Journal of integrated marketing communications, 312 p.
  • 13. Strauss, L. The Secret to Writing a Successful and Outstanding Blog. The Insider's Guide to the Conversation's Changing How Business Works. Access Mode: http://www.successful-blog.com/.
  • 14. Sotsialni merezhi & logistichni kompaniyi Retrieved from https://logistics-ukraine.com/2018/02/12/socialni-merezhi-logistichni-komani.
  • 15. Logistika ta prosuvannya u sotsialnykh merezhakh Retrieved from https://s2b-group.net/post/791.

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple