Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2025 №3 (91)
Рубрика:Менеджмент
УДК:005.3:334.716
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/91.045
Мова статті:Українська
Сторінки:45-56
Заголовок:Ефективність імплементації цілей сталого розвитку в корпоративну стратегію підприємства
Автори:Трифонова О. В., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Баранець Г. В., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Варяниченко О. В., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Дудник А. В., НТУ «Дніпровська політехніка»
Анотація:Методологія дослідження. Результати наукового дослідження, викладені в статті, одержані із застосуванням таких наукових методів: систематизації, теоретичного узагальнення – для дослідження підходів до імплементації концепції сталого розвитку у корпоративну стратегію; аналізу та синтезу  для вибору релевантних Цілей сталого розвитку, виявлення наявних здобутків та потенційних можливостей їхнього досягнення для досліджуваного лакофарбового підприємства; абстрагування, моделювання – для здійснення картування Цілей сталого розвитку в ланцюзі формування вартості лакофарбового підприємства. Результати. У статті обґрунтовано переваги імплементації концепції сталого розвитку у стратегії розвитку сучасних підприємств. Розвинуто науково-методичний підхід до картування Цілей сталого розвитку в ланцюзі формування вартості на прикладі лакофарбового підприємства. Ідентифіковано релевантні Цілі сталого розвитку, виявлено ланки у ланцюзі формування вартості, які чинять позитивний та негативний вплив на досягнення таких Цілей. Систематизовано заходи, вже реалізовані підприємством та ті, що необхідно реалізувати задля досягнення обраних Цілей сталого розвитку. Конкретизовано цілі та оціночні показники в системі KPI сталого розвитку лакофарбового підприємства. Новизна. У роботі розвинуто науково-методичний підхід до імплементації Цілей сталого розвитку в корпоративну стратегію на прикладі лакофарбового підприємства. Практична значущість. Одержані наукові результати дають змогу використати підхід до картування цілей в ланцюзі формування вартості з метою виявлення тих видів діяльності підприємства, які мають позитивний та негативний вплив на досягнення обраних Цілей сталого розвитку, що забезпечить можливість розроблення конкретних дієвих заходів задля ефективної реалізації обраної стратегії. 
Ключові слова:Сталий розвиток, Цілі сталого розвитку, Корпоративна стратегія, Ланцюг формування вартості, Лакофарбове підприємство, ЕSG-фактори, Нефінансова звітність, КРІ сталого розвитку, Ефективність
Файл статті:EV20253_045-056.pdf
Література:
  • 1. Griggs, David, Stafford, Smith Mark, Rock- ström, Johan, Öhman, Marcus C, Gaffney, Owen, Glaser, Gisbert, Kanie, Norichika, Noble, Ian, Steffen, Will & Shyamsundar, Priya. (2014). An integrated framework for Sustainable Development Goals. ECOLOGY AND SOCIETY. https://doi.org/10.5751/es-07082-190449
  • 2. INSTITUT FÜR ÖKOLOGISCHE WIRTSCHAFTSPRÜFUNG (IÖW): Handlungsfelder unternehmerische Nachhaltigkeit - Praxisbeispiele und Entwicklungsbedarf. Retrieved from http://www.innovative-nachhaltigkeit.de/htdocs_de/df/Handlungsfelder_unternehmerischer_Nachhaltigkeit_web.pdf.
  • 3. Thompson M. (2009). Cost effectiveness of CSR over time. Global Ethics Forum, Geneva. UNO. July 2-3, 2009. 21 p.
  • 4. Hristov, I., Chirico, A. & Ranalli, F. (2022). Corporate strategies oriented towards sustainable governance: advantages, managerial practices and main challenges. J Manag Gov. (26), 75-97. https://doi.org/10.1007/s10997-021-09581-x.
  • 5. Przychodzen, J., & Przychodzen, W. (2015). Relationships between eco-innovation and financial performance: evidence from publicly traded companies in Poland and Hungary. Journal of Cleaner Production. (90). 253-263. https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2014.11.034.
  • 6. Balukja, Ina. (2024). Sustainable development goals and corporate strategy: Bridging the gap. Academic Journal of Business, Administration, Law and Social Sciences. 10 (2), Sciendo, 12-20. https://doi.org/10.2478/ajbals-2024-0011.
  • 7. Shulhina, Liudmyla & Qiao Dong. (2024). Sustainable Development of Corporations: Theory Evolution and Practical Implementation. Marketing of Scientific and Research Organizations. 53 (3), Sciendo, 62-79. https://doi.org/10.2478/minib-2024-0016.
  • 8. Vasylchuk, I.P. (2014). Teoretyko-metodolohichni pidkhody do vyznachennia sutnosti staloho rozvytku korporatsii. Problemy ekonomiky. (4). 256-261. Retrieved from https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2014-4_0-pages-256_261.pdf .
  • 9. The Importance of a Corporate Sustainability Strategy for Profit and the Environment. Retrieved from https://kaizen.com/insights/importance-corporate-sustainability-strategy/.
  • 10. How can sustainable practices influence brand positioning and consumer loyalty? 28.08.2024. https://blogs.vorecol.com/blog-how-can-sustainable-practices-influence-brand-positioning-and-consumer-loyalty-76998.
  • 11. Baranets, H.V. (2022). Zabezpechennia prozorosti lantsiuhiv postavok v konteksti dosiahnennia tsilei staloho rozvytku. Ekonomichnyi visnyk Dniprovskoi politekhniky (3). 131-138. https://doi.org/10.33271/ebdut/79.131.
  • 12. SDG Compass. Posibnyk dlia dosiahnennia Tsilei Staloho Rozvytku v sferi biznesu. Retrieved from https://sdgcompass.org/wp-con-tent/uploads/2016/09/SDG_Compass_Guide_Ukranian.pdf/.
  • 13. The Sherwin-Williams 2024 Sustainability Report. Retrieved from https://surl.lt/zrmtyi.
  • 14. The Sherwin-Williams 2022 Sustainability Report. Retrieved from https://surl.li/fjbdpy.

Адреса редакції:

Кафедра міжнародних відносин і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Макурін А.А., доктор економічних наук, професор кафедри міжнародних відносин і аудиту НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Г.М., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple