Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2025 №3 (91)
Рубрика:Менеджмент
УДК:658.8
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/91.057
Мова статті:Українська
Сторінки:57-66
Заголовок:Інтеграція сталого розвитку в сучасні стратегії менеджменту для онлайн-просування товарів
Автори:Касян С. Я., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Шаповал Д. Є., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Анотація:Методологія дослідження. Результати дослідження були отримані з використанням методів системного аналізу – під час обробки річних фінансових звітів компаній, структурного моделювання – у ході аналізу робочого кабінету реклами google Ads, воронки продажів, взаємодії користувачів та аналізу стратегій управління – під час дослідження онлайн просування товарів на ринку. Застосовано теорії маркетингу, логістики та конкуренції. Були використані як первинні, так і вторинні дані зі звітів з відкритим кодом та внутрішніх звітів. Результати. Було виявлено, що інтеграція принципів сталого розвитку в управлінські стратегії сприяє підвищенню комунікаційної ефективності просування, конкурентоспроможності компаній на ринку. Проаналізовано приклади успішних випадків, коли екологічні та соціальні ініціативи позитивно впливали на імідж бренду. У площині управління сталим розвитком компанії Patagonia встановлено низку основних моментів: екологічна стійкість, справедливі умови праці, підтримка місцевих громад, програма Worn Wear, Patagonia Provisions. Виокремлено складові впровадження концепції сталого розвитку в управління компанією Miele: зменшення впливу на навколишнє середовище, програми переробки відходів. Новизна. Запропоновано інтеграцію принципів сталого розвитку в стратегії менеджменту як інструмент підтримки економічної стабільності, маркетингової ефективності та соціальної відповідальності в умовах кризи. Встановлено, що навіть під час військових дій компанії, які активно впроваджують екологічні та соціальні ініціативи, зберігають та зміцнюють свої позиції на ринку, а також сприяють відновленню та розвитку національного суспільства, Незалежності України. Проаналізовано організацію сталого розвитку в компанії Miele через центральні комітети, коли є органічно вкраплені в цю організацію ініціативні групи, що формують загальні рішення у межах пріоритетних тем сталого розвитку та структурні підрозділи компанії створюють власні програми сталого розвитку на основі центральної стратегії та реалізують низку івентів. Окреслено метрики виміру сталого розвитку компанії у проєкції коротких дій онлайн, у якій певними KPI узгоджено енергоефективність продукту, довговічність, сервіс та оптимізацію за викидами. Організовано і проведено маркетингове дослідження на основі методу фокус-групи. Надано рекомендації у сфері менеджменту сталого розвитку: постійно поліпшувати довговічність і клієнтський сервіс інноваційної продукції; формувати комунікаційне підсилення збільшення довіри до бренда; розвивати екологічні ініціативи бренду, що засвідчують у ході взаємовідносин із зовнішнім середовищем застосування принципів сталого розвитку. Практична значущість. Рекомендації щодо впровадження принципів сталого розвитку у менеджмент при онлайн-просуванні товарів використовуються компаніями для підвищення своєї конкурентоспроможності та бренд-менеджменту на ринку. Виконання цих рекомендацій не тільки сприяє зростанню довіри і лояльності з боку споживачів, але й забезпечує стійке зростання бізнесу, підвищення ефективності управління, унікальності корпоративного брендингу. 
Ключові слова:Сталий розвиток, Менеджмент, Інтеграція, Онлайн-просування, Брендменеджмент, Лояльність споживачів
Файл статті:EV20253_057-066.pdf
Література:
  • 1. Dziuba, Radosław (2013). Możliwości wdrożeniowe założeń hotelu ekologicznego na przykładzie certyfi katu «Czysta Turystyka» w regionie Łódzkim. Częściowe wyniki badań. Polityka zrównoważonego i zasobooszczędnego gospodarowania. Publikacja w Pracach Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2013. Nr318. 231-242.
  • 2. Hanina, A.A., & Kasian, S.Ya. (2024). Types of Marketing Communication. Strategy in the Conditions of Global Digitalization. Proceedings from MIIM ’24: XX International conference for the students and junior research staff «Majesty of Marketing». (Ukraine, Dnipro, 19-th of December, 2024). (pp. 72-73). Ukraine, Dnipro: Dnipro University of Technology. [Digital source]. Retrieved from https://mk.nmu.org.ua/ua/source/2025/2024%20Majesty%20of%20marketing_.pdf
  • 3. Lynenko, Andrii, Kasian, Serhii, & Kaplun, Valerii. (2023). (Development of logistics and effective marketing communications of holding companies on international markets. Ekonomichnyi visnyk Derzhavnoho vyshchoho navchalnoho zakladu «Ukrainskyi derzhavnyi khimiko-tekhnolohichnyi universytet», (2), 93-99. DOI: 10.32434/2415-3974-2023-18-2-93-99
  • 4. Marketing 5.0: Technology for Humanity. Phil- ip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. ISBN: 978-1-119-66851-0. February 2021.
  • 5. Miele Sustainability Report 2021. Retrieved from https://www.miele.com/media/ex/ce/presseartikel/nachhaltigkeit/miele_sustainability_report_2021.pdf
  • 6. Patagonia company official site. Everything we make has an impact on the planet. Retrieved from https://www.patagonia.com/our-footprint/
  • 7. Porter i Kramer (2011). Creating Shared Value. How to reinvent capitalism - and unleash a wave of innovation and growth. by Michael E. Porter and Mark R. Kramer. Retrieved from https://hbr.org/2011/01/the-big-idea-creating-shared-value
  • 8. Simakhova, A., Menshikov V., Ruza, O., & Nikolaiev K. (2024). Trends in the development of startup infrastructures in Ukraine, Latvia and Georgia. Journal of Infrastructure, Policy and Development. 8(9): 7000. https://doi.org/10.24294/jipd.v8i9.7000.
  • 9. United Nations official site. Department of Economic and Social Affairs Sustainable Development: Retrieved from https://sdgs.un.org/
  • 10. Eduard Mkrtchan. Industriia 4.0 yak innovatsiinyi trend Ukrainy. Retrieved from https://interfax.com.ua/news/blog/799334.html
  • 11. Zozulov, O., & Vasylenko, A. (2017). Skhema analizu povedinky spozhyvachiv na promyslovomu rynku. Marketynh v Ukraini, (1), 24-31. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_1_8
  • 12. Kasian, S.Ya. (2023). Skladovi uspishnoho pidpryiemnytstva u ploshchyni yevropeiskoi mentalnosti v mezhakh kontseptsii marketynhu staloho rozvytku. Proceedings from MIIM ‘23 II Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia. «Organisational, economic and social components of entrepreneurship development»: Sektsiia 1. Teoretychni osnovy, metodolohiia ta rehuliuvannia pidpryiemnytskoi diialnosti v Ukraini. (Lviv, 24 travnia 2023 r.). Lviv: Lvivskyi natsionalnyi universytet pryrodokorystuvannia. (pp. 24-26).
  • 13. Kasian, S.Ya., Shapoval, D.Ye., & Mykhailyshyn, R.V. (2023). Marketynhovi komunikatsii, stalyi rozvytok pid chas prosuvannia pobutovoi tekhniky v Internet-mahazynakh v umovakh viiny. Economic Bulletin of Dnipro University of Technology, 2(82), 111-118. DOI: https://doi.org/10.33271/ebdut/82.111
  • 14. Stalyi rozvytok u Miele Professional. Chomu my dbaiemo pro stalyi rozvytok. Retrieved from https://www.miele.com/uk-ua/p/sustainability-at-miele-professional-6909.htm

Адреса редакції:

Кафедра міжнародних відносин і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Макурін А.А., доктор економічних наук, професор кафедри міжнародних відносин і аудиту НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Г.М., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple