Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2015 №4 (52)
Рубрика:Менеджмент
УДК:658.8.011:519.24
Мова статті:Українська
Сторінки:153-160
Заголовок:Створення ефективного підходу щодо формування та розвитку капіталу бренду за допомогою методу управління «GAP – розривом бренду»
Автор:Яцентюк С. В.
Анотація:Базуючись на дослідженнях сутності, елементів і механізмів формування та розвитку сукупного капіталу бренду і походження явища «GAP – розриву бренду» запропоновано структурно-логічну модель процесу управління формуванням та розвитком капіталу бренду за допомогою методу управління «GAP – розривом бренду». На підставі цієї моделі рекомендовано стандартизовану форму упорядкованого процесу її практичної імплементації у практичну діяльність підприємства. Для ліквідації «GAP – розриву бренду» запропоновані подальші дії по плануванню практичної реалізації комплексу бренд-менеджменту із застосуванням цього Іструментарію. 
Ключові слова:Бренд, Капітал бренду, Метод управління «GАР – розривом бренду», Комплекс бренд - менеджменту, Позиціонування бренду
Файл статті:EV20154_153-160.pdf
Реферат:EV20154_153-160ua.pdf 
Література:
  • 1. Ries Al Holistic Marketing Explored / Al Ries // [Електронний ресурс] Branding Strategy Insider URL: http://www.brandingstrategyinsider.com/2009/08/holistic-marketing-explored.html#.VkR3ptLhC01
  • 2. Kapferer Jean-Noël The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term / Jean-Noël Kapferer. - Kogan Page Publishers,
  • 2008. - 560 р.
  • 3. Келлер, К. Л. Стратегический брэнд- менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом / К. Л. Келлер; 2-е издание, пер. с англ. - М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. - 704 с.
  • 4. Drawbaugh Kevin Brands in the Balance: Meeting the Challenges to Commercial Identity/ Kevin Drawbaugh. - Reuters, 2001. - 278 р.
  • 5. Котлер Ф. Бренд-менеджмент в В2В сфере. Зачем нужен бренд-менеджмент на промышленных рынках? / Ф. Котлер, В. Пферч. - СПб : Вершина, 2009. - 432 с.
  • 6. Лейфер Л. А. Оценка компании. Анализ различных методов при использовании доходного под- хода / Л. А. Лейфер, С. В. Вожик // [Електронний ре- сурс] Корпоративный менеджмент URL: http://www.cfin.ru/finanalysis/value/revenue_analysis.shtm [З головок з екрану]
  • 7. Official web-site of the Brand Finance / [Електронне джерело]: Режим доступу URL: http://brandfinance.com/ [Заголовок з екрану]
  • 8. Official web-site of the Interbrand / [Електронне джерело]: Режим доступу URL: http://interbrand.com/ [Заголовок з екрану]
  • 9. Official web-site of the Brand Valuation In- tangible Business / [Електронне джерело]: Режим досту- пу URL: http://www.brandvaluation.co.uk/Brand- Valuation-Services/ [Заголовок з екрану]
  • 10. Official web-site of the BrandSystem / [Електронне джерело]: Режим доступу URL: http://brandsystem.biz/ [Заголовок з екрану]
  • 11. ISO 1 0668:2010(Е) « Bra nd valuation - Requirements f or monetary brand valuation» [Е лектронне джерело]: Режим доступу URL: // http://www.iso.org/iso/catalogue_detail?csnumber=46032 [Заголовок з екрану]
  • 12. Official web-site of the International Trade-mark Association (INTA) / [Електронне джерело]: Режим доступу URL: http://www.inta.org/TrademarkBasics/ FactSheets/Pages/BrandValuation.aspx [Заголовок з екрану]
  • 13. Off icial web-site o f the Small Business Encycloprdia/ [Електронне джерело]: Режим доступу URL: http://www.entrepreneur.com/encyclopedia/branding [За- головок з екрану]
  • 14. Яцентюк С. В. Бренд продукції промислових підприємств: дуалістичний підхід / С. В. Яцентюк // Вісник СНУ ім. В. Даля. - 2013. - № 11 (200). - С. 283-287.

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple