ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2016 №1 (53)
Рубрика:Менеджмент
УДК:339.138
Мова статті:Українська
Сторінки:132-137
Заголовок:Визначення ефективності сучасної реклами
Автор:Аль-Абабнех Хасан. Алі.
Анотація:В даній роботі дано узагальнене визначення понять «ефект від реклами» та «ефективність сучасної реклами». Визначено набір оптимальних критеріїв та методів оцінки ефективності рекламних заходів. Розглянуто модифікацію критеріїв та методів оцінки ефективності реклами з урахуванням особливостей сучасного споживача та сучасних форматів реклами. 
Ключові слова:Рекламне звернення, Ефективність реклами, Товарообіг, Прибуток, Вплив на споживача, Критерій ефективності реклами
Файл статті:EV20161_132-137.pdf
Реферат:EV20161_132-137ua.pdf 
Література:
  • 1. Басов А. А. Контекстная реклама в Интерне- те: настольная книга рекламиста / A. A. Басов. - СПб. : Питер, 2009. - С. 151- 224.
  • 2. Берда М. Рекламная технология productplacement: особенности и преимущества / М. Берда // Меди@льманах. 2005. - № 4. - С. 30-37.
  • 3. Березин И. С. Маркетинговый анализ. Ры- нок. Фирма. Товар. Продвижение / И. С. Березин. - 3- е изд., перераб. и доп. - М. : Вершина, 2007. - С. 231 - 480.
  • 4. Бернадская Ю. С. Основы рекламы: учебник для студентов вузов / Ю. С. Бернадская [и др.]; под ред. Л. М. Дмтриевой. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2007. - С. 208-351. - (Серия «Азбука рекламы»).
  • 5. Брайант Д. Основы воздействия СМИ. : пер. с англ. / Дж. Брайант, С. Томпсон. - М. : Вильяме, 2004. - С. 115-432.
  • 6. Кленси К. Моделирование рынка: как спрог- нозировать успех нового продукта / К. Кленси, П. С. Крейг, МакГерри В. М.; пер. с англ. A. B. Болды- шевой. - М. : Вершина, 2007. - 272 с. : ил, табл.
  • 7. Кляйн Н. NOLOGO. Люди против брэндов / Н. Кляйн. - М. : Добрая книга, 2008. - С. 325-624.
  • 8. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Кот- лер, К. Л. Келлер; пер. с англ. С. Жильцов [и др.]. - 12-е изд. - СПб. : Питер, 2010. - 816 с. : ил. - (Серия «Классический зарубежный учебник»).
  • 9. Кутлалиев А. Эффективность рекламы / А. Кутлалиев, А. Попов. - М. : Эксмо, 2005. - С. 399 - 416. - (Профессиональные издания для бизнеса).
  • 10. Международный институт рекламы, 2001. 204 с. / Нестандартная наружная реклама // Реклам- ные технологии. - 2006. - №8. - С. 36-38.
Air Force 1

Головний редактор

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Редакційна рада:

Бардась А. В., доктор економічних наук, декан факультету менеджменту, професор кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Булєєв І. П., доктор економічних наук, головний науковий співробітник відділу проблем економіки підприємств Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Герасименко А. Г., доктор економічних наук, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету

Іванова М. І., доктор економічних наук, доцент кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Залознова Ю. С., член-кореспондент НАН України доктор економічних наук, директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Єрмошкіна О. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічного аналізу та фінансів, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кострицька С. І., завідувач кафедри іноземних мов, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кочура Є. В., доктор технічних наук, завідувач кафедри економіки та економічної кібернетики, НТУ «Дніпровська політехніка»

Литвиненко Н. І., доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пашкевич М. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прокопенко В. І., доктор технічних наук, професор кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пилипенко Ю. І., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прушківська Е. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, НУ «Запорізька політехніка»

Трифонова О. В., доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Шаповал В. М., доктор економічних наук, завідувач кафедри туризму та економіки підприємства, НТУ «Дніпровська політехніка»


Міжнародна редакційна рада

Г. Кошебаєва, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту підприємства Карагандинського державного технічного університету, Казахстан.

В. Тарас, PhD, доцент кафедри міжнародного бізнесу Університету Південної Кароліни, м. Грінсборо, США.

Ш. Форліч, доктор економічних наук, ректор Вищої банківської школи, м. Вроцлав, Польща.

М. Шефер, PhD, керівник соціально-освітнього проекту з підвищення знань в галузі економіки Науково-освітньої асоціації «SEPIKE», м. Мюнхен, Німеччина.


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Казиміренко О. В.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
  • Економічна теорія (актуальні проблеми сучасної економічної теорії, економічної історії та історії економічної думки, методологія економічної науки);
  • Міжнародні економічні відносини (теоретичні та практичні питання розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми глобалізації, особливості соціально-економічного та сталого розвитку країн світу);
  • Підприємництво та економіка підприємства (розвиток підприємницької діяльності та питання забезпечення ефективного функціонування підприємств);
  • Фінанси (закономірності та механізми функціонування фінансового ринку, фінансово-кредитна підтримка підприємств);
  • Облік та оподаткування (дослідження методології, методики і організації бухгалтерського обліку, аналізу, ревізії та аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств і податкової системи);
  • Економіка природокористування (проблеми підвищення ефективності використання природних ресурсів, питання ресурсозбереження, пошуку та обґрунтування доцільності використання тих чи інших джерел отримання сировини, напрямів та результативності економічної політики держави у сфері ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища);
  • Менеджмент (проблеми теорії та практики менеджменту в економічній діяльності.);
  • Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень (наукове обґрунтування методів, спрямованих на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в економіці);
  • Маркетинг (теоретичні та практичні питання маркетингового підходу до розвитку галузі та підприємства);
  • Публічне управління та адміністрування (дослідження державних систем регулювання економіки, функцій, структур управління на різних рівнях, проблеми організаційно-економічного механізму державної підтримки підприємницьких структур, активізації діяльності територіальних громад).
Nike