Economic Bulletin of the National Mining University

 

IssuesSectionsAuthorsKeywords

Article

Issue:2017 №1 (57)
Section:Economics of enterprise
UDK:658.8:339.138
Article language:Ukrainian
Pages:140-145
Title:Conceptual approaches to the determination of marketing communication strategies
Author:Romanenko O. O.
Annotation:The views of leading domestic and foreign scientists on the essence of marketing communication strategies are described; the author’s understanding of the goals, purpose, process of its development and implementation as well as forming algorithm of marketing communication strategies is offered. 
Keywords:Marketing communication strategies, Algorithm, Process steps of marketing communication strategies
File of the article:EV20171_140-145.pdf
Literature:
  • 1. Примак Т. О. Маркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікації / Т. О. Примак // Формування ринкової економіки : Зб. наук. праць - Спец. вип. Маркетинг: теорія і практи- ка. - К. : КНЕУ. 2009. - 653 с., C. 548-559.
  • 2. Бернет Дж. Маркетинговые коммуникации : интегрированный подход / Дж. Бернет, С. Мориарти ; пер. с англ. под ред. С. Г. Божук. - СПб. : Питер, 2001. - 864 с.
  • 3. Ромат Е. В. Реклама в системе маркетинга / Е. В. Ромат. - СПб : Питер, 2008. - 608 с.
  • 4. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: під- ручник. / Н. В. Куденко. - К. : КНЕУ, 2012. - 523с.
  • 5. Котлер Ф. Маркетинг Менеджмент: 12-е издание / Ф. Котлер, К. Келлер - СПб. : Питер, 2012. - 816 с.
  • 6. Дойль П. Маркетинг - менеджмент и стра- тегия / П. Дойль. - [3-е издание]. - Пер. с англ. Под.ред. Ю. Н. Каптуревского. - СПб. : Питер, 2003. - 544 с.
  • 7. Росситер Дж. Р., Перси Л. Реклама и продвижение товаров / Дж. Р. Росситер, Л. Перси; под. ред. А. Волковой; пер. С англ. - СПб. : Питер, 2001. - 656 с.