ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2017 №4 (60)
Рубрика:
УДК:332.1:33
Мова статті:Українська
Сторінки:77-84
Заголовок:Дестинація як основа регіонального розвитку туризму
Автор:Юрчишина Л. І.
Анотація:У статті розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо визначення сутності поняття «дестинація» та їх типізації за різними ознаками. Окреслено умови, за яких певна територія набуває сутнісних характеристик дестинації. Виділено загальні риси туристичних дестинацій, актуалізовано основну мету туристичної дестинації як конкурентної одиниці та показано її роль у забезпеченні регіонального розвитку туристичної галузі. Розкрито особливості функціонування сучасних туристичних дестинацій в Україні. 
Ключові слова:Регіон, Туристична дестинація, Туристичний продукт, Потенціал території, Конкурентні переваги
Файл статті:EV20174_077-084.pdf
Література:
  • 1. Головчан А. І. Теоретико_методичні під- ходи до оптимізації розвитку туризму в дестинаціях / А. І. Головчан // Вісник ДІТБ. -2011. - № 15. - С. 139-145.
  • 2. Кирьянова Л. Г. Маркетинг дестинации как современный подход к управлению туристским регионом /Л. Г. Кирьянова // Известия Томск. поли- тех. ун-та. Экономика. - 2010. - Т. 316. - №6. - С. 35-40.
  • 3. Семенов В. Ф. Управління регіональним розвитком туризму: навч. посіб. / В. Ф. Семенов, В. Г. Герасименко, Г. П. Горбань, Л. М. Богадьорова. - Одеса : Одеський державний економічний універси- тет, 2011. - 225. с.
  • 4. Leiper, N. 1990: Tourist attraction system. Annals of Tourism Research 17, p. 367-384.
  • 5. Ткаченко T. I. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, peaлії бізнесу: Монографія. / T. I. Ткаченко. - К. : Київ. нац. торг. -екон. ун-т, 2006. - 537 с.
  • 6. Althof W. Incoming-Tourismus / W. Althof Muenchen: Wien : Oldenbourg. 1996
  • 7. Аленова Е. Г. Особенности підготовки специалистов для туристских дестинаций России: факты и про-тиворечия. [Электронный ресурс] / Е. Г. Аленова // Сервис в России и за рубежом. № 2 (7) 2008. - Режим доступа: http://www.rguts.ru.
  • 8. Боголюбов В. С.Экономика туризма / В. С. Боголюбов, В. П. Орловская - М. : Академия, 2005.- 192 с.
  • 9. Medlik S. Dictionary of Travel, Tourism and Hospitality. - S. Medlik. - 3-d ed. - Elsevier Science, 2003.
  • 10 Купер К. Экономика туризма: теория и прак- тика. - Т.1 / К. Купер, Д. Флетчер, Д. Гильберт, С. Ванхилл, Е. Богданов - СПб. : Омега, 1998. - 200 с.
  • 11. Машкович Е. А. Оценка понятия туристская дестинация в контексте современной туристики / Е. А. Машкович // Известия ИГЭА. - 2007. - № 6 (56). - С. 89-92.
  • 12. Кіптенко В. К. Менеджмент туризму: підр. / В. К. Кіптенко. - К. : Знання, 2010. - 502 с.
  • 13. Любіцева О. О. Типізація дестинацій / О. О. Любіцева, О. В. Третьяков // Географія та туризм: зб. наук. пр. - К., 2012. - Вип. 17. - С. 3-9.
  • 14. Лужанська Т. Ю. Стратегії розвитку регіона- льних туристичних дестинацій / Т. Ю. Лужанська // Науковий вісник Мукачівського державного універ- ситету (серія «Економіка»): зб. наук. пр. - Мукачіво: МДУ, 2014. - Вип. 2 (2). - С. 175-180.
  • 15. Державна служба статистики України [Елек- тронний ресурс]. - Режим доступу: http://ukrstat.gov.ua.
Air Force 1

Головний редактор

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Редакційна рада:

Бардась А. В., доктор економічних наук, декан факультету менеджменту, професор кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Булєєв І. П., доктор економічних наук, головний науковий співробітник відділу проблем економіки підприємств Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Герасименко А. Г., доктор економічних наук, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету

Іванова М. І., доктор економічних наук, доцент кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Залознова Ю. С., член-кореспондент НАН України доктор економічних наук, директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Єрмошкіна О. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічного аналізу та фінансів, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кострицька С. І., завідувач кафедри іноземних мов, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кочура Є. В., доктор технічних наук, завідувач кафедри економіки та економічної кібернетики, НТУ «Дніпровська політехніка»

Литвиненко Н. І., доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пашкевич М. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прокопенко В. І., доктор технічних наук, професор кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пилипенко Ю. І., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прушківська Е. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, НУ «Запорізька політехніка»

Трифонова О. В., доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Шаповал В. М., доктор економічних наук, завідувач кафедри туризму та економіки підприємства, НТУ «Дніпровська політехніка»


Міжнародна редакційна рада

Г. Кошебаєва, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту підприємства Карагандинського державного технічного університету, Казахстан.

В. Тарас, PhD, доцент кафедри міжнародного бізнесу Університету Південної Кароліни, м. Грінсборо, США.

Ш. Форліч, доктор економічних наук, ректор Вищої банківської школи, м. Вроцлав, Польща.

М. Шефер, PhD, керівник соціально-освітнього проекту з підвищення знань в галузі економіки Науково-освітньої асоціації «SEPIKE», м. Мюнхен, Німеччина.


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Казиміренко О. В.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
  • Економічна теорія (актуальні проблеми сучасної економічної теорії, економічної історії та історії економічної думки, методологія економічної науки);
  • Міжнародні економічні відносини (теоретичні та практичні питання розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми глобалізації, особливості соціально-економічного та сталого розвитку країн світу);
  • Підприємництво та економіка підприємства (розвиток підприємницької діяльності та питання забезпечення ефективного функціонування підприємств);
  • Фінанси (закономірності та механізми функціонування фінансового ринку, фінансово-кредитна підтримка підприємств);
  • Облік та оподаткування (дослідження методології, методики і організації бухгалтерського обліку, аналізу, ревізії та аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств і податкової системи);
  • Економіка природокористування (проблеми підвищення ефективності використання природних ресурсів, питання ресурсозбереження, пошуку та обґрунтування доцільності використання тих чи інших джерел отримання сировини, напрямів та результативності економічної політики держави у сфері ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища);
  • Менеджмент (проблеми теорії та практики менеджменту в економічній діяльності.);
  • Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень (наукове обґрунтування методів, спрямованих на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в економіці);
  • Маркетинг (теоретичні та практичні питання маркетингового підходу до розвитку галузі та підприємства);
  • Публічне управління та адміністрування (дослідження державних систем регулювання економіки, функцій, структур управління на різних рівнях, проблеми організаційно-економічного механізму державної підтримки підприємницьких структур, активізації діяльності територіальних громад).
Nike