ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2020 №3 (71)
Рубрика:Економіка підприємства
УДК:657.010.001:3
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/71.204
Мова статті:Українська
Сторінки:204-214
Заголовок:Креативні стратегічно-орієнтовані платформи моделювання сучасної системи управління підприємствами
Автор:Юхман Я. В., Національний університет «Львівська політехніка»
Анотація:Методологія дослідження. Результати отримані за рахунок застосування наступних методів: аналізу та синтезу – для дослідження проблеми креативних стратегічноорієнтованих платформ моделювання сучасної системи управління підприємствами; економіко-математичне моделювання – для визначення тенденцій рівня зміни коефіцієнта адаптивності платформи моделювання системи управління за поліноміальною функцією. Результати. У статті визначено, що реалізацію креативних стратегічно-орієнтованих платформ моделювання сучасних систем управління можна здійснювати через систему формування фінансових політик, розробку програм, розрахунок їх ресурсного забезпечення. Розробка та впровадження заходів фінансової політики дозволяє обрати з усього різноманіття механізмів і методів досягнення поставлених цілей найбільш оптимальні, більш чітко визначити єдину концепцію розвитку підприємств в довгостроковій і короткостроковій перспективах. Розробка програм реалізації креативних стратегічно-орієнтованих платформ моделювання сучасних систем управління передбачає створення планового документа, що включає комплекс заходів, пов'язаних з ресурсами, виконавцями і строками планованих робіт та містить вихідні дані для формування бюджетів. Продемонстровано, що за допомогою впровадження креативних стратегічноорієнтованих платформ моделювання сучасних систем управління підприємствами можна сформувати фінансово-управлінську стратегію, яка дозволить досягти поставлених цілей, домогтися переваги над конкурентами, підвищити ринкову вартість підприємства. Згідно з алгоритмом формування креативних стратегічно-орієнтованих платформ моделювання сучасних систем управління на підприємство мають вплив макросередовище, мікросередовище та безпосереднє оточення. Новизна. В статті запропоновано блок-схему методичного підходу до розробки креативних стратегічно-орієнтованих платформ моделювання сучасної системи управління підприємствами та алгоритм формування креативних стратегічно-орієнтованих платформ моделювання сучасної системи управління підприємствами для формування креативних стратегічноорієнтованих платформ моделювання сучасних систем управління, що дозволить корегувати систему згідно зі змінами зовнішнього та внутрішнього середовища, знизити ризик втрат діяльності підприємства. Практична значущість. Аналіз показників впливу визначених факторів на діяльність підприємства дозволяє сформувати варіанти можливих управлінських стратегій, провести їх рейтингову оцінку (виявити ресурсні можливості, знайти фінансовий потенціал підприємства тощо) та обрати відповідну стратегію, розроблену з урахуванням потенційних можливостей підприємства, яка повинна коригуватися і бути гнучкою залежно від ситуації з метою отримання найбільш позитивного результату. 
Ключові слова:Управлінське рішення, Стратегічно-орієнтована платформа, Система управління, Ефективність управління, Вплив, Підприємство
Файл статті:EV20203_204-214.pdf
Література:
  • 1. Branham, M. (2003). Beyond Customer Satisfaction : Measuring the Components of Competitiveness. Retrieved from http://www. Competitive analysis. com. Global Competitiveness Report 2002-2003. World Economic Forum, Geneva, 30 Oct. 2003; 56 p.
  • 2. Davenport, T.H., & Glaser, J. (2002). Just-in- time delivery comes to knowledge management. Harvard Business Review, Vol. 80, № 7. (pp. 107-111).
  • 3. Davenport, T.H. (1993). Process innovation: reengineering work through information technology / T. H. Davenport. Boston, Mass: Harvard Business School Press, 337 p.
  • 4. Davenport, T.H., & Short, J.E. (1990). The New Industrial Engineering: Information Technology and Business Process Redesign. Management Review, (pp. 11-27). Cambridge. Sloan.
  • 5. Gama, João (2004). Functional Trees. Machine Learning. 55(3), (pp. 219-250).
  • 6. Innovation by Design: what it takes to keep your company on the cutting. Edge by Gerard H. Gaynor. Business & Economics, 2002. - 302 p.
  • 7. Johnson, G. & Scholes, K. (1997). Exploring corporate strategy. 4-th ed. London: Prentice Hall, 873 p.
  • 8. Rigby Darrell. & Bilodeau Barbara (2013). Management. Tools and Trends, 284 p. Retrieved from http://www.bain.com/publications/articles/management- tools-and-trends .
  • 9. Rowe, W. An anatomy of risk. (1997). N. -J. : John Wiley, 1997. - 488 p. 31. U. S. Geological Survey: Proposed procedures for dedealing with warning and preparedness for geologic-related hazard // United States Federal Register, 1997. - 488 p.
  • 10. Rothwell, R. (1994). Towards the fifth- generation innovation process. International Marketing Review. Bingley: Emerald Group 31-Publishing, Vol 11, № 1, P. 7.
  • 11. Sydorchuk, I.P. (2014). «Essence, structure and features of estimation of industrial enterprise' innovation potential», Ekonomika i rehion, Vol. 2, 45, (pp. 97-101).
  • 12. Zgurovsky, M. (2007). The Sustainable Development Global Simulation: Quality of Life and Security of the World Population. Kyiv: Publishing House «Polytechnica».
  • 13. Zgurovsky, M.Z. (2007). Sustainable development global simulation: Opportunities and threats to the planet. Russian Journal of Eearth Sciences, Vol. 9. Retrieved from ES2003, doi:10.2205/2007ES000273
Air Force 1

Головний редактор

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Редакційна рада:

Бардась А. В., доктор економічних наук, декан факультету менеджменту, професор кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Булєєв І. П., доктор економічних наук, головний науковий співробітник відділу проблем економіки підприємств Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Герасименко А. Г., доктор економічних наук, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету

Іванова М. І., доктор економічних наук, доцент кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Залознова Ю. С., член-кореспондент НАН України доктор економічних наук, директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Єрмошкіна О. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічного аналізу та фінансів, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кострицька С. І., завідувач кафедри іноземних мов, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кочура Є. В., доктор технічних наук, завідувач кафедри економіки та економічної кібернетики, НТУ «Дніпровська політехніка»

Литвиненко Н. І., доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пашкевич М. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прокопенко В. І., доктор технічних наук, професор кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пилипенко Ю. І., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прушківська Е. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, НУ «Запорізька політехніка»

Трифонова О. В., доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Шаповал В. М., доктор економічних наук, завідувач кафедри туризму та економіки підприємства, НТУ «Дніпровська політехніка»


Міжнародна редакційна рада

Г. Кошебаєва, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту підприємства Карагандинського державного технічного університету, Казахстан.

В. Тарас, PhD, доцент кафедри міжнародного бізнесу Університету Південної Кароліни, м. Грінсборо, США.

Ш. Форліч, доктор економічних наук, ректор Вищої банківської школи, м. Вроцлав, Польща.

М. Шефер, PhD, керівник соціально-освітнього проекту з підвищення знань в галузі економіки Науково-освітньої асоціації «SEPIKE», м. Мюнхен, Німеччина.


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Казиміренко О. В.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
  • Економічна теорія (актуальні проблеми сучасної економічної теорії, економічної історії та історії економічної думки, методологія економічної науки);
  • Міжнародні економічні відносини (теоретичні та практичні питання розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми глобалізації, особливості соціально-економічного та сталого розвитку країн світу);
  • Підприємництво та економіка підприємства (розвиток підприємницької діяльності та питання забезпечення ефективного функціонування підприємств);
  • Фінанси (закономірності та механізми функціонування фінансового ринку, фінансово-кредитна підтримка підприємств);
  • Облік та оподаткування (дослідження методології, методики і організації бухгалтерського обліку, аналізу, ревізії та аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств і податкової системи);
  • Економіка природокористування (проблеми підвищення ефективності використання природних ресурсів, питання ресурсозбереження, пошуку та обґрунтування доцільності використання тих чи інших джерел отримання сировини, напрямів та результативності економічної політики держави у сфері ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища);
  • Менеджмент (проблеми теорії та практики менеджменту в економічній діяльності.);
  • Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень (наукове обґрунтування методів, спрямованих на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в економіці);
  • Маркетинг (теоретичні та практичні питання маркетингового підходу до розвитку галузі та підприємства);
  • Публічне управління та адміністрування (дослідження державних систем регулювання економіки, функцій, структур управління на різних рівнях, проблеми організаційно-економічного механізму державної підтримки підприємницьких структур, активізації діяльності територіальних громад).
Nike