Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2023 №4 (84)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.13.017:659.441:659.113
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/84.113
Мова статті:Українська
Сторінки:113-121
Заголовок:Аналіз маркетингової діяльності компанії KFC: аспекти сталого розвитку
Автори:Касян С. Я., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Зозуля К. Є., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Буняк В. Б., Львівський національний університет імені Івана Франка
Анотація:Методологія дослідження. При виконанні дослідження маркетингової діяльності міжнародної компанії Kentucky Fastfood Center (KFC), яка представлена на території України мережею ресторанів швидкого харчування, використано низку загальнонаукових і спеціальних методів дослідження. Зокрема, було застосовано статистичні методи – при здійсненні аналізу динаміки фінансових показників діяльності компанії; аналізу й синтезу – при формуванні оцінки товарного асортименту; методи експертних оцінок у вигляді IFAS-аналізу – при проведенні дослідження внутрішнього середовища KFC. Результати. У статті надано характеристику економічної діяльності компанії KFC та виокремлено її специфіку як закладу, що належить до ресторанів швидкого харчування. Виявлено особливості споживацької поведінки клієнтів компанії, здійснено прогноз її можливої зміни внаслідок утвердження в суспільній свідомості принципів здорового способу життя. Проаналізовано фінансово-економічні показники діяльності закладу за 2020–2022 роки, виявлено ряд проблем, які у майбутньому можуть порушити його стабільність. На основі моделі маркетинг-мікс охарактеризовано маркетингову товарну та цінову політику компанії, її цільовий сегмент. Здійснено аналіз внутрішніх факторів розвитку KFC на основі IFAS-аналізу. Описано складові маркетингу сталого розвитку в межах стратегії підприємства KFC. Запропоновано використання парових печей замість традиційних фритюрниць, що може зменшити споживання електроенергії та перейти на технології, відповідні цілям сталого розвитку. Новизна. За результатами проведеного аналізу визначено ширину асортименту KFC, логотип компанії KFC. Уточнено маркетингове просування продукції у площині сталого розвитку, зокрема, підвищення свідомості споживачів щодо проблем сталого розвитку та впливу їх споживчих звичок на довкілля. Практична значущість. Здійснений аналіз дозволяє удосконалити планування й організацію маркетингової діяльності компанії KFC з урахуванням аспектів сталого розвитку. 
Ключові слова:Маркетингова діяльність, Маркетинг сталого розвитку, Цільовий сегмент, Маркетинг мікс
Файл статті:EV20234_113-121.pdf
Література:
  • 1. Kasian, Serhii, Sapiński, Aleksander, & Petukhov, Vladyslav. (2022). International marketing pricing, communications, company logistics within the framework of sustainable development. Ukraine, Visnyk of the Lviv University, Ser. Economics, Issue 63, 133-143. URL: http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/econo mics/issue/view/539 DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2022.63.0.6311 ISSN 2078-6115. (Index Copernicus)
  • 2. KFC Franchise. Retrieved from https://www.franchisedirect.com/foodfranchises/kfc- franchise-07095/ufoc/
  • 3. KFC - kupony ta znyzhky. Retrieved from https://www.akciya.kyiv.ua/store/kfc/
  • 4. Voychak, A.V., & Fedorchenko, A.V. (2007). Marketynhovi doslidzhennia. Kyiv: KNEU.
  • 5. Vlastyvosti ta pokaznyky asortymentu. Re- trieved from https://studfile.net/preview/5251628/page:11/
  • 6. Zozulia, K.Ye. & Kasian, S.Ya. (2023). Onovlennia asortymentu posluh kompanii KFC i prosuvannia u ploshchyni «zelenoho» marketynhu. Pro- ceedings from MIIM ’23: XXX Mizhnarodna naukova konferenttsiia studentiv, aspirantiv ta molodykh uchenykh «Aktualni problemy funktsionuvannia hospodarskoi systemy UKRAINY». Sektsiia marketynhu. Lvivskyi natsionalnyi universytet imeni Ivana Franka. Ekonomichnyi fakultet. (19-20 travnia 2023 roku). Lviv. Retrieved from https://econom.lnu.edu.ua/wp- content/uploads/2023/05/Program_XXX_MNKSAMU_2023.pdf
  • 7. Istoriia lohotypiv KFC. Retrieved from https://logos-world.net/kfc-logo/
  • 8. Kasian, Serhii, Makukha, Yurii, & Soloninko Elvira. (2022). Informatsiine zabezpechennia mizhnarodnoho marketynhovoho stratehichnoho planuvannia, tsinoutvorennia pidpryiemstv Ukrainy v umovakh voiennoho stanu. Visnyk Lvivskoho universytetu, Ser. Ekonomichna, Issue 62, 235-248. Re- trieved from http://surl.li/eptgc. DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2022.62.0.6218. ISSN 2078-6115.
  • 9. Korotka istoriia velykoho brendu KFC. Re- trieved from https://franchise-capital.com/blog/kfc/
  • 10. Kataloh franshyz / Franshyza restoranu shvydkoho obsluhovuvannia KFC.
  • 11. Meniu u Finliandii. Retrieved from https://kfc.fi/en/
  • 12. Pro tsili staloho rozvytku Ukrainy. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/722/2019#Text
  • 13. Shcho take marketynh miks? Retrieved from https://business.diia.gov.ua/handbook/marketing/so-take- marketing-miks
  • 14. Pro kompaniiu GreenStep. Retrieved from https://greenstep.ua/uk/content/11-pro-kompaniyu
  • 15. Parova pich. Retrieved from https://smartliferobot.com/8l-14l-air- fryer/61577930.html

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple