ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Рубрика: Маркетинг

2023 №4 (84)

Мшвідобадзе Т. І.Осадзе Л.Сосанідзе М.  Адаптація цифрового маркетингу до штучного інтелекту

Касян С. Я.Зозуля К. Є.Буняк В. Б.  Аналіз маркетингової діяльності компанії KFC: аспекти сталого розвитку

Трегуб М. В.Куваєва Т. В.Пілова К. П.Чурсіна Я. В.  Поведінка споживачів на ринку освітніх послуг: особливості вибору спеціальності та закладу вищої освіти

2023 №3 (83)

Мшвідобадзе Т. І.  Бізнес-моделі та можливості штучного інтелекту

2023 №2 (82)

Касян С. Я.Шаповал Д. Є.Михайлишин Р. В.  Маркетингові комунікації, сталий розвиток під час просування побутової техніки в інтернет-магазинах в умовах війни

2022 №4 (80)

Полоус О. В.Баранюк А. Ю.  Управління екологічним маркетингом як фактор підвищення конкурентоспроможності інжинірингових послуг

Шкуренко О. В.Корнійко Я. Р.  Маркетингові інструменти стратегічного розвитку транспортно-логістичних підприємств в епоху цифровізації

2022 №3 (79)

Кононов О. І.  Формування комплексної вартості підприємства на основі цифрового маркетингу: міжнародний досвід

Безугла Л. С.Шинкаренко Н. В.Куваєва Т. В.  Дослідження тенденцій розвитку ринку послуг в Україні

Альошина Т. В.Козенков Д. Е.Сало М. Д.  Контент-маркетинг як сучасний елемент маркетингової стратегії підприємства

Касян С. Я.Пілова К. П.Макуха Ю. М.  Міжнародне планування маркетингової стратегічної діяльності компанії: інформаційні технології просування бренду

2022 №2 (78)

Куваєва Т. В.Захарченко Ю. В.  Вплив концепції маркетингу 4.0 на функціонування конкурентного ринку електроенергії України

2022 №1 (77)

Зацаринін С. А.  Моделювання поведінки споживачів на ринку медичної продукції

Смілянець В. В.  Теоретичні засади управління інноваційним потенціалом в умовах застовування маркетингової парадигми

2021 №4 (76)

Савченко М. Є.  Теоретико-методичні основи управління брендами регіонів

Підлісна О. А.Виборнов А. О.  Аналіз тенденцій застосування реклами у соціальних мережах

Касян С. Я.Зуб О. О.  Маркетингове ціноутворення на товари мережі магазинів цитрус на українському ринку високотехнологічної електроніки

2021 №3 (75)

Сапінський О.Шинкаренко Н. В.Пілова К. П.  Маркетинг у створенні стратегічних переваг на ринку послуг

Безугла Л. С.  Популяризація українського екотуризму на міжнародних ринках

2021 №2 (74)

Касян С. Я.  Енергоощадна поведінка у площині маркетингу стартап-проєктів і маркетингової діяльності високотехнологічних підприємств світу

2020 №2 (70)

Лістрова О. С.Матвієнко О. О.Соломина Т. В.  Інструменти інноваційного маркетингу готельного господарства

2020 №1 (69)

Яцентюк С. В.  Вплив атрибутів бренду на формування його цільового іміджу в нових ринкових і технологічних умовах

Куваєва Т. В.  Критеріальна модель оцінювання результативності партнерських відносин промислового підприємства

2019 №2 (66)

Яцентюк С. В.  Маркетингові стратегії брендингу на ринку освітніх послуг: аспекти конкурентоспроможності ЗВО

2018 №2 (62)

Решетілова Т. Б.Куваєва Т. В.  Маркетинг партнерських відносин промислового підприємства

2016 №2 (54)

Аль-Газу А.  Оцінка маркетингової привабливості країн Близького Сходу для зовнішньоекономічної діяльності підприємств України

Залознова Ю. С.Трушкіна Н. В.  Прогнозування показників збутової діяльності вугледобувних підприємств

Решетілова Т. Б.Куваєва Т. В.  Взаємодія підприємств гірничого машинобудування в каналах забезпечення і збуту

2014 №4 (48)

Пилипенко Г. М.  Інновації та ринкова влада: дослідження взаємозв’язку на ринку телекомунікаційних послуг

2014 №1 (45)

Решетілова Т. Б.Ніколаєва В. К.  Формування маркетингових комунікацій промислового підприємства для просування інноваційних товарів на основі індивідуалізації споживчого попиту

2013 №4 (44)

Літовкіна О. О.  Маркетингова стратегія моніторингу задоволення споживачів на основі індексу NPS (Net Promoter Score)

Романова А. А.  Застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розробки стратегічного плану брендингу території

Ніколаєва В. К.  Виявлення потреби в інноваційному товарі як етап процесу дослідження споживчого вибору

2012 №4 (40)

Яцентюк С. В.  Формування брендів промислової продукції: сучасні підходи

2012 №3 (39)

Колодій Г. С.  Структура маркетингової програми інноваційної продукції машинобудівного підприємства

Хімяк Н. Я.  Формування методології розрахунку прогнозованих трансфертних цін як засобу планування управлінського результату діяльності банківських установ

2012 №2 (38)

Файвішенко Д. С.  Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу

2012 №1 (37)

Гайдукович Д. С.  Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності банківських установ України

Яцентюк С. В.  Створення ефективної бренд-архітектури підприємства: світовий досвід та українська практика

2011 №4 (36)

Рибінцев В. О.Стріжкова Ю. В.  Вертикальні маркетингові системи інфраструктури промислового підприємства

2011 №3 (35)

Рулінська О. В.  Вдосконалення методики маркетингового стратегічного планування в страхових компаніях

2011 №1 (33)

Бай О. А.  Управлінні закупівельною діяльністю підприємства на основі моделювання його функціонування у відкритій системі

Романенко О. О.  Модель управління комплексом маркетингових комунікацій підприємств

2010 №4 (32)

Литовченко І. Л.  Типізація Інтернет – середовища в Україні для маркетингової діяльності промислових підприємств

Палєхова Л. Л.  Зміст та завдання маркетингу в плануванні сталого розвитку промислового регіону

2010 №2 (30)

Романенко О. О.  Маркетингові комунікації та їх взаємозв’язок з маркетинговою діяльністю підприємства

2010 №1 (29)

Романенко О. О.  Сутність та процес формування інтегрованих маркетингових комунікацій

2009 №4 (28)

Метеленко Н. Г.Хацер М. В.  Ринок реклами України: тенденції та перспективи розвитку

2009 №3 (27)

Дергаль А. В.Голинська О. С.  Маркетингова діяльність комерційних банків

2009 №2 (26)

Радченко В. П.  Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономики

2008 №1-2 (21-22)

Січко С. М.  Бренд як інструмент сучасного бізнесу

2007 №4 (20)

Салогубова В. М.  Оцінка ризику маркетингової діяльності ВНЗ на регіональних ринках освітніх послуг і праці

Миронишина О. В.  Маркетингове формування інноваційного потенціалу підприємств фармацевтичної індустрії

Коміссаров В. Ф.Коміссаров В. В.  Оцінка надійності маркетингової стратегії експертно-орієнтованого підприємства

2007 №3 (19)

Січко С. М.  Бренд як інструмент сучасного бізнесу

2006 №3 (15)

Баханова М. В.  Особливості використання комплексу маркетингу та його концепцій в банківський діяльності

2006 №2 (14)

Сидич О. В.  Стратегічне маркетингове управління інноваційним потенціалом підприємства

2005 №3 (11)

Охтень О. О.  Аналіз підходів до управління конкурентоспроможністю

2005 №2 (10)

Кравченко В. М.  Методи регулювання й оцінки взаємодії підприємств у ланцюгу постачань

2005 №1 (9)

Яцентюк С. В.  Інноваційний бренд-менеджмент як ефективний інструмент стратегічного управління змінами на підприємствах регіону

Иванкевич-Рак Б.  Неурядові організації в Польщі як результат економічної трансформації

2004 №3 (7)

Берсуцька О. А.  Моделювання комунікаційних процесів у маркетингу

Савчук В. П.Будаєва О. В.  Оцінка ефективності маркетингових програм в умовах невизначеності

2004 №1 (5)

Дайновський Ю. А.Гліненко Л. К.  Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу

2003 №4 (4)

Євдокимов Ф. І.Письменний О. А.  Оцінка ефективності гарантійного терміну експлуатації продукції

2003 №2 (2)

Метеленко Н. Г.  Планування закупівель в рамках реалізації концепції економічного управління підприємством

Air Force 1

Головний редактор

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Редакційна рада:

Бардась А. В., доктор економічних наук, декан факультету менеджменту, професор кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Булєєв І. П., доктор економічних наук, головний науковий співробітник відділу проблем економіки підприємств Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Герасименко А. Г., доктор економічних наук, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету

Іванова М. І., доктор економічних наук, доцент кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Залознова Ю. С., член-кореспондент НАН України доктор економічних наук, директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Єрмошкіна О. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічного аналізу та фінансів, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кострицька С. І., завідувач кафедри іноземних мов, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кочура Є. В., доктор технічних наук, завідувач кафедри економіки та економічної кібернетики, НТУ «Дніпровська політехніка»

Литвиненко Н. І., доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пашкевич М. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прокопенко В. І., доктор технічних наук, професор кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пилипенко Ю. І., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прушківська Е. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, НУ «Запорізька політехніка»

Трифонова О. В., доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Шаповал В. М., доктор економічних наук, завідувач кафедри туризму та економіки підприємства, НТУ «Дніпровська політехніка»


Міжнародна редакційна рада

Г. Кошебаєва, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту підприємства Карагандинського державного технічного університету, Казахстан.

В. Тарас, PhD, доцент кафедри міжнародного бізнесу Університету Південної Кароліни, м. Грінсборо, США.

Ш. Форліч, доктор економічних наук, ректор Вищої банківської школи, м. Вроцлав, Польща.

М. Шефер, PhD, керівник соціально-освітнього проекту з підвищення знань в галузі економіки Науково-освітньої асоціації «SEPIKE», м. Мюнхен, Німеччина.


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Казиміренко О. В.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
  • Економічна теорія (актуальні проблеми сучасної економічної теорії, економічної історії та історії економічної думки, методологія економічної науки);
  • Міжнародні економічні відносини (теоретичні та практичні питання розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми глобалізації, особливості соціально-економічного та сталого розвитку країн світу);
  • Підприємництво та економіка підприємства (розвиток підприємницької діяльності та питання забезпечення ефективного функціонування підприємств);
  • Фінанси (закономірності та механізми функціонування фінансового ринку, фінансово-кредитна підтримка підприємств);
  • Облік та оподаткування (дослідження методології, методики і організації бухгалтерського обліку, аналізу, ревізії та аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств і податкової системи);
  • Економіка природокористування (проблеми підвищення ефективності використання природних ресурсів, питання ресурсозбереження, пошуку та обґрунтування доцільності використання тих чи інших джерел отримання сировини, напрямів та результативності економічної політики держави у сфері ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища);
  • Менеджмент (проблеми теорії та практики менеджменту в економічній діяльності.);
  • Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень (наукове обґрунтування методів, спрямованих на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в економіці);
  • Маркетинг (теоретичні та практичні питання маркетингового підходу до розвитку галузі та підприємства);
  • Публічне управління та адміністрування (дослідження державних систем регулювання економіки, функцій, структур управління на різних рівнях, проблеми організаційно-економічного механізму державної підтримки підприємницьких структур, активізації діяльності територіальних громад).
Nike