Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2024 №2 (86)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.138
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/86.132
Мова статті:Українська
Сторінки:132-139
Заголовок:Технологічний підхід в інноваційній діяльності підприємств при формуванні маркетингових продуктів: соціально-економічні аспекти
Автори:Чобіток В. І., Українська інженерно-педагогічна академія,
Годунов С. Д., Українська інженерно-педагогічна академія
Анотація:Методологія дослідження. Під час проведення дослідження були використані такі методи, як: метод логічного й історичного – при вивченні еволюції зовнішньої реклами під впливом появи нових технологій; аналіз і синтез – при виокремленні ключових видів цифрових технологій, які здійснюють вплив на підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства; факторний аналіз – при встановленні впливу інноваційних технологій у форматі LED-неону та 3D друку на результативність рекламних кампаній. Результати. Проаналізовано еволюцію розвитку зовнішньої реклами з огляду на зміни, викликані переходом техніко-технологічної системи суспільства на новий, більш високий рівень. Виявлено сучасні тренди у розвитку техніко-технологічного чинника, а саме: перехід до цифрової економіки. Виокремлено складові сучасних інноваційних технологій, які застосовуються у сфері зовнішньої реклами та продемонстровано їхній вплив на ефективність маркетингової діяльності підприємства. Надано характеристику таким інноваційним технологіям, як LED-неон та 3D друк, а також показано їхню роль у підвищенню ефективності рекламних кампаній через створення інноваційно-технологічних маркетингових продуктів у вигляді цифрових білбордів з LED-екранами та 3D проекції. Визначено основні соціальноекономічні результати використання цифрових інструментів у зовнішній рекламі, до яких віднесено: здатність створювати складні та деталізовані рекламні конструкції з високою точністю, що привертає увагу потенційних клієнтів; ширші можливості використання інтерактивних елементів та можливість персоналізації рекламних повідомлень, що підвищує рівень залученості клієнтів, а також рівень довіри та лояльності до бренду. Це приводить до зростання клієнтської бази та збільшення прибутків підприємства. Новизна. У статті доведено дієвість цифрових технологій у забезпеченні ефективності маркетингової діяльності підприємства, зокрема впливовості на економічні показники зовнішньої реклами. Встановлено взаємозв’язок між покращенням реклами за рахунок LEDнеону та 3D друку і зростанням екологічної свідомості споживачів та соціальної відповідальності бізнесу. Практична значущість. Визначено, що інноваційно-технологічні розробки є критичним елементом успішної взаємодії між підрядниками та замовниками у сфері реалізації проєктів зовнішньої реклами. Вони сприяють зростанню підприємств, підвищенню ефективності їх маркетингової діяльності та створенню стійких соціально-економічних зв'язків. Перманентне впровадження інноваційних технологій та адаптація до турбулентних умов ринку дозволить досягати тактичних і стратегічних цілей, забезпечуючи високий рівень взаємодії та ефективності. 
Ключові слова:Маркетинг, Маркетингові дослідження, Інструменти маркетингу, Споживачі, Бізнес-середовище, Інноваційна діяльність, Інноваційно-технологічні розробки, Соціально-економічні аспекти
Файл статті:EV20242_132-139.pdf
Література:
  • 1. Borysova, T.M. (2017). Instrumenty Internet-marketynhu nekomertsiynykh orhanizatsiy Ukrainy. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. Odesa. T.1, (2), 54-76.
  • 2. Vynohradova, O.V., Nedopako, N.M. (2021). Digital marketynh: evoliutsiia rozvytku v Ukraini. «Ekonomichnyi visnyk NTUU «Kyivskyi politekhnichnyi instytut» O.V. Vynohradova, (18), 102-108. https://doi.org/10.20535/2307-5651.18.2021.240678
  • 3. Holovchuk, Yu.O. (2018). Tsyfrovyi marketynh yak innovatsiynyi instrument komunikatsiy. Ekonomika i suspilstvo, Issue 19, 337-341.
  • 4. Humenna, O.V. (2016). Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu. Naukovi zapysky NaUKMA; Ekonomichni nauky.
  • 5. Derhachova, H.M., & Koleshnia Ya.O. (2020). Tsyfrova transformatsiia biznesu: sutnist, oznaky, vymohy ta tekhnolohii. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI», (17), 280-290. https://doi.org/10.20535/2307-5651.17.2020.216367
  • 6. Illiashenko, N.S. (2014). Uzahalnena klasyfikatsiia posluh v sferi marketynhu. Proceedings from MIIM '14 X mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Bdeshchyte yzsledvanyia ykonomyky». (pp. 79-83). Sofyia. T.4.
  • 7. Oklander, M.A. (2017). Tsyfrovyi marketynh - model marketynhu XXI storichchia. Odesa: Astroprynt.
  • 8. Suvorova, S.H. (2020). Marketynhovi doslidzhennia v umovakh didzhytalizatsii. Efektyvna ekonomika, (12). Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2020/98.pdf DOI: 10.32702/2307-2105-2020.12.96
  • 9. Trendy u digital-marketynhu na 2022. Retrieved from https://cases.media/article/trendi-u-digital-marketingu-na-2022
  • 10. Chobitok, V.I. (Ed). (2023). Upravlinnia sotsialno-ekonomichnymy systemamy na osnovi pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovykh posluh v umovakh didzhytalizatsii. Kharkiv: Vydavnytstvo Ivanchenka, I.S.
  • 11. Yatsiuk, D.V. (2015). Tsyfrovyi marketynh: maibutnie marketynhovykh komunikatsii v brendynhu. Investytsii: praktyka ta dosvid, (7), 31-35.

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple