Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2025 №2 (90)
Рубрика:Менеджмент
УДК:658.8
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/90.092
Мова статті:Українська
Сторінки:92-100
Заголовок:Управління сучасними техніками персонального продажу у різних бізнес-контекстах
Автори:Алєксєєнко І. А., Український державний університет науки і технологій,
Шпортько Г. Ю., Український державний університет науки і технологій
Анотація:Методологія дослідження. У процесі підготовки статті використано комплекс методів наукового пізнання, що дозволили всебічно дослідити сучасні техніки персонального продажу: аналіз і синтез наукової літератури – для вивчення теоретичних основ персонального продажу та класифікації технік, що застосовуються у світовій та вітчизняній практиці; порівняльний метод – для зіставлення ефективності окремих технік; контент-аналіз публікацій – для виявлення поточних трендів і викликів у галузі персонального продажу; графічна візуалізація – для побудови схематичної моделі етапів персонального продажу та структуризації результатів порівняння. Результати. Розглянуто особливості персонального продажу. Розроблено схему етапів персонального продажу, яка інтегрує підготовку, встановлення контакту, виявлення потреб, презентацію рішення, роботу із запереченнями, завершення угоди та після продажну підтримку. Систематизовано сучасні техніки персонального продажу, зокрема SPIN Selling, Consultative Selling, SNAP Selling та ін.. Проведено порівняльний аналіз ефективності технік у різних бізнес-контекстах. Визначено, що техніки персонального продажу потребують адаптації до цифрового середовища, зокрема використання CRM-систем, чат-ботів, спеціальних програм для автоматизації продажів та аналітики поведінки клієнтів. Підтверджено, що використання сучасних технік персонального продажу підвищує ймовірність успішної угоди, рівень задоволеності клієнта та формує довгострокові відносини. Новизна полягає у систематизації сучасних технік персонального продажу з урахуванням їхньої адаптивності до різних бізнес-контекстів та психологічних особливостей споживачів у цифрову епоху. Практична значущість. Результати дослідження мають прикладне значення для фахівців з продажів, керівників комерційних відділів та викладачів економічних і бізнесдисциплін: Запропонована класифікація сучасних технік персонального продажу може бути використана для навчання та підвищення кваліфікації менеджерів із продажів. Порівняльна таблиця ефективності технік у різних бізнес-контекстах сприяє прийняттю обґрунтованих управлінських рішень щодо впровадження відповідних методів продажу. Розроблена модель етапів персонального продажу може слугувати практичним інструментом для структурування роботи продавця та формування ефективної стратегії взаємодії з клієнтом. Матеріали дослідження можуть бути інтегровані у навчальні курси з маркетингу, підприємництва, торгівлі та бізнес-комунікацій. Підходи, розглянуті в статті, можуть бути використані для створення стандартів і скриптів продажів у компаніях, що прагнуть оптимізувати процеси персонального обслуговування. 
Ключові слова:Управління продажами, Персональний продаж, Техніки продажів, Цифрове середовище, СRМ-система
Файл статті:EV20252_092-100.pdf
Література:
  • 1. Lobas, K.A. (2020). Main sales techniques at the enterprise. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «KhPI». Seriia: Aktualni problemy rozvytku ukrainskoho suspilstva, (11). doi: 10.20998/2227-6890.2020.1.19
  • 2. Myhal, O.F. (2016). Osoblyvosti personalnoho prodazhu na zarubizhnomu rynku Problemy i perspektyvy rozvytku pidpryiemstva, (1), 44-49.
  • 3. Diak, M.B. Osoblyvosti vykorystannia personalnoho prodazhu na ukrainskomu rynku. Retrieved from https://ena.lpnu.ua:8443/server/api/core/bitstreams/50624f21-fd3e-4e72-b7cd-6ed021f2d6c5/content
  • 4. Vytyshchenko, V. Psykholohiia pokuptsia abo yak rozmovliaty z kliientom? Retrieved from https://torgsoft.ua/articles/stati/psixologiya-pokupatelya-ili-kak-razgovarivat-s-klientom/?utm_source=chatgpt.com
  • 5. Pylypchuk, V.P., & Dannikov, O.V. (2011). Upravlinnia prodazhem. Kyiv: KNEU.
  • 6. Consultative Selling: 7 Ways to Win Deals With Consultative Sales. Retrieved from https://blog.hubspot.com/sales/consultative-selling
  • 7. The SPIN Selling Method - I Took a Deep Dive so You Don’t Have to. Retrieved from https://blog.hubspot.com/sales/spin-selling-the-ultimate-guide
  • 8. What Is SNAP Selling? Retrieved from https://gtmnow.com/snap-selling/
  • 9. SNAP Selling: Simplifying Your Sales. Retrieved from https://blog.hubspot.com/sales/snap-selling?utm_source=chatgpt.com
  • 10. The Challenger Sale model: How to lead the conversation. Retrieved from https://www.pipedrive.com/en/blog/challenger-sales-model.

Адреса редакції:

Кафедра міжнародних відносин і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Макурін А.А., доктор економічних наук, професор кафедри міжнародних відносин і аудиту НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Г.М., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple