ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2014 №4 (48)
Рубрика:Маркетинг
УДК:330.341.1:330.112
Мова статті:Українська
Сторінки:161-166
Заголовок:Інновації та ринкова влада: дослідження взаємозв’язку на ринку телекомунікаційних послуг
Автор:Пилипенко Г. М.
Анотація:На основі моделі кругового міста С. Салопа проаналізовано механізми взаємозв’язку продуктових інновацій і ринкової влади. Встановлено, що вибір фірмою-інноватором точки введення інноваційної продукції в товарний простір є ключовим чинником детермінації вектору впливу здійсненої інновації на рівень ринкової влади, притаманної як новим, так і вже діючим учасникам ринку. Показано можливі наслідки впливу інноваційної діяльності на монопольне становище фірм-суб’єктів ринку телекомунікаційних послуг. 
Ключові слова:Продуктові інновації, Недосконала конкуренція, Ефект масштабу в сприянні інноваціям, Ринкова влада, Горизонтальна диференціація, Вертикальна диференціація, Телекомунікації, Модель С. Салопа, Ринок телекомунікаційних послуг
Файл статті:EV20144_161-166.pdf
Реферат:EV20144_161-166ua.pdf 
Література:
  • 1. Шумпетер Й. А. Теория экономического развития / Й. А. Шумпетер - М. : Прогресс. -
  • 1982. - 355 с.
  • 2. Littlechild S. C. Misleading Calculations of the Social Cost of Monopoly Power / S. C. Littlechild // Econоmic Journal. - 1981. - Vol. 91. - No. 362. - P. 348-363.
  • 3. Шерер Ф. Структура отраслевых рынков / Ф. Шерер, Д. Росс - М. : Инфра-М, 1997 - 698 с.
  • 4. Aghion P. Schumpeterian Perspective on Growth and Competition / P. Aghion, P. Howitt // Advances in Economics and Econometrics : Theory and Applications // Ed. by D. Kreps. - Cambridge : Cambridge University Press, 1997. - P. 279-317.
  • 5. Хэй Д. Теория организации промышленности: в 2-х т. / Д. Хэй, Д. Моррис. - СПб. : Экономическая школа, 1999. - Т.2. - 592 с.
  • 6. Черненко С. О. Конкуренція та ефективність товарних ринків в Україні : [Монографія]. / C. O. Черненко. - К. : Київ: Національний торговельно-економічний університет, 2006. - 171 с.
  • 7. Федулова Л. І. Корпоративні структури в національній інноваційній системі України / За ред. Л. І. Федулової. - К. : УКРІНТЕІ, 2007 - 812 с.
  • 8. Талах В. Конкуренція та інновації в економіці України / В. Талах, А. Щербак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2011 - № 4. - С. 5-11.
  • 9. Salop S. Monopolistic competition with outside goods / S. C. Salop // Bell Journal of Economics. 1979. - Vol.10. - P. 141-156.
  • 10. Конкуренція і конкурентна політика: категорії та поняття / [В. Д. Лагутін, О. О.Бакалінська, О. В. Вертелєва та ін.]; за заг. ред. В. Д. Лагутіна. - К. : Київ. Національний торговельно-економічний університет, 2009. - 320 с.
  • 11. Офіційний веб-сайт Державної служби статистики України / [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua
  • 12. Герасименко А. Г. Мікроекономічний аналіз диференціації товарів як джерела ринкової влади / А. Г. Герасименко // Економіка України - 2013. - №6 (619). - С. 31-41.
  • 13. Kaldor N. The Economic Aspects of Advertising / N. Kaldor // Review of Economic Studies. - 1950. - Vol. 18. - P. 1-27.
  • 14. Bain J. S. Barriers to New Competition. Cambridge : Harvard University Press, 1956 - 329 p.
  • 15. Lambin J. J. Advertising, Competition, and Market Conduct in Oligopoly over Time. Amsterdam : North-Holland, 1976. - 312 p.
  • 16. Grossman G. M. Informative Advertising with Differentiated Products / G. M. Grossman, C. Shapiro // The Review of Economic Studies. - Vol.51. - No. 1. - 1984. - P.63-81.
  • 17. Шмалензи Р. Реклама и рыночная структура / Р. Шмалензи // Вехи экономической мысли. - В 6 т. - СПб. : Экономическая школа. - Т.5. Теория отраслевых рынков. [сост. А. Слуцкий, С. Авдашева, Р. Питтмен] - 2003. - C. 179-211.
  • 18. Офіціний веб-сайт інтернет-супермаркету електроніки «Розетка» / [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://rozetka.com.ua
Air Force 1

Головний редактор

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Редакційна рада:

Бардась А. В., доктор економічних наук, декан факультету менеджменту, професор кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Булєєв І. П., доктор економічних наук, головний науковий співробітник відділу проблем економіки підприємств Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Герасименко А. Г., доктор економічних наук, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету

Іванова М. І., доктор економічних наук, доцент кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Залознова Ю. С., член-кореспондент НАН України доктор економічних наук, директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Єрмошкіна О. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічного аналізу та фінансів, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кострицька С. І., завідувач кафедри іноземних мов, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кочура Є. В., доктор технічних наук, завідувач кафедри економіки та економічної кібернетики, НТУ «Дніпровська політехніка»

Литвиненко Н. І., доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пашкевич М. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прокопенко В. І., доктор технічних наук, професор кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пилипенко Ю. І., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прушківська Е. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, НУ «Запорізька політехніка»

Трифонова О. В., доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Шаповал В. М., доктор економічних наук, завідувач кафедри туризму та економіки підприємства, НТУ «Дніпровська політехніка»


Міжнародна редакційна рада

Г. Кошебаєва, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту підприємства Карагандинського державного технічного університету, Казахстан.

В. Тарас, PhD, доцент кафедри міжнародного бізнесу Університету Південної Кароліни, м. Грінсборо, США.

Ш. Форліч, доктор економічних наук, ректор Вищої банківської школи, м. Вроцлав, Польща.

М. Шефер, PhD, керівник соціально-освітнього проекту з підвищення знань в галузі економіки Науково-освітньої асоціації «SEPIKE», м. Мюнхен, Німеччина.


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Казиміренко О. В.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
  • Економічна теорія (актуальні проблеми сучасної економічної теорії, економічної історії та історії економічної думки, методологія економічної науки);
  • Міжнародні економічні відносини (теоретичні та практичні питання розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми глобалізації, особливості соціально-економічного та сталого розвитку країн світу);
  • Підприємництво та економіка підприємства (розвиток підприємницької діяльності та питання забезпечення ефективного функціонування підприємств);
  • Фінанси (закономірності та механізми функціонування фінансового ринку, фінансово-кредитна підтримка підприємств);
  • Облік та оподаткування (дослідження методології, методики і організації бухгалтерського обліку, аналізу, ревізії та аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств і податкової системи);
  • Економіка природокористування (проблеми підвищення ефективності використання природних ресурсів, питання ресурсозбереження, пошуку та обґрунтування доцільності використання тих чи інших джерел отримання сировини, напрямів та результативності економічної політики держави у сфері ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища);
  • Менеджмент (проблеми теорії та практики менеджменту в економічній діяльності.);
  • Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень (наукове обґрунтування методів, спрямованих на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в економіці);
  • Маркетинг (теоретичні та практичні питання маркетингового підходу до розвитку галузі та підприємства);
  • Публічне управління та адміністрування (дослідження державних систем регулювання економіки, функцій, структур управління на різних рівнях, проблеми організаційно-економічного механізму державної підтримки підприємницьких структур, активізації діяльності територіальних громад).
Nike