ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2016 №2 (54)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.13.017 + 658.8.012.12
Мова статті:Українська
Сторінки:112-120
Заголовок:Взаємодія підприємств гірничого машинобудування в каналах забезпечення і збуту
Автори:Решетілова Т. Б.,
Куваєва Т. В.
Анотація:Проаналізовано основні тенденції взаємодії підприємств гірничого машинобудування України в каналах забезпечення і збуту. Показано, що порушення традиційних виробничих ланцюжків між підприємствами добувної промисловості, машинобудування та інших суміжних галузей призводить до зміни взаємозв'язків в каналах. Дослідження показали, що найбільш раціональною формою взаємодії підприємств гірничого машинобудування в каналах забезпечення та збуту за таких умов є партнерства, що сприятимуть досягненню взаємної вигоди усіх учасників та мінімізації витрат взаємодії. Запропоновано інструментарій, який дозволяє враховувати специфіку та тенденції розвитку галузі при взаємодії підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища. 
Ключові слова:Гірниче машинобудування, Канали забезпечення і збуту, Взаємодія підприємств, Мінімізація витрат взаємодії
Файл статті:EV20162_112-120.pdf
Реферат:EV20162_112-120ua.pdf 
Література:
  • 1. Постанова Кабінету Міністрів України від 28.09.1996 №1187 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1187-96- %D0%BF
  • 2. Gadde L. E. Professional Purchasing / L. E. Gadde, H. Hakansson. - London : Routledge, 1993 - 450 p.
  • 3. Rushton A. Logistics&Distribution manage- ment / A. Rushton, Ph. Croucher, P. Baker - London : The Chartered Institute Logistics and Transport, 4th Edi- tion, 2010 - 665 p.
  • 4. Уильямсон О. Сравнение альтернативных подходов к анализу экономической организации / О. Уильямсон // Вестник ЛГУ. Сер. «Экономика», 1994. - вып.3.
  • 5. Whinston M. On the Transaction Cost Deter- minants of Vertical Integration / M. Whinston // Journal of Law, Economics and Organization. - 2003. - №19(1). - р. 1-23.
  • 6. Webster F. E. The changing role of marketing in the corporation / F. E. Webster. - Journal of Marketing 56, 1992. - р. 1-17
  • 7. Jensen M. Theory of the firm: Managerial Be- havior, Agency costs and Ownership Structure / Jensen M., Meckling W. // Journal of Financial Economics. - 1976. - Vol 3. - p. 305-360
  • 8. Mattson L. G. Relationship marketing and the markets as networks approach - a comparative analysis of two evolving streams of research / L. G. Mattson // Journal of Marketing Management. - 1997. - №13. - p. 61.
  • 9. Lorange P. Strategic alliances: formation, evo- lution and implementation / P. Lorange, J. Roos. - Cam- bridge, MA: Blackwel, l993. - 295 p.
  • 10. Крикавський, Є. Логістика: навч. посіб. / Є. Крикавський. - Львів : Вид-во ДУ «Львів. політехніка», 2005. - С. 215-228.
  • 11. Чухрай Н. І Логістичне обслуговування: Підручник. - Львів : Видавництво Націон. ун-ту «Львівська політехніка», 2006. - 298 с.
  • 12. Стратегія підприємства: адаптація органі- зацій до впливу світових суспільно-економічних процесів: монографія / Наливайко А. П., Решетняк Т. І., Євдокимова Н. М., та ін., за ред. д-ра екон. наук, проф. А. П. Наливайка. - К. : КНЕУ, 2013. - 454 с.
  • 13. Горбунов Э. О концепции развития малого предпринимательства в СССР / Э. Горбунов // Воп- росы экономики. - 1991. - № 8. - С. 52-62
  • 14. Показники структурної статистики по суб’єктах господарювання з розподілом за їх розмірами [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/
  • 15. Обсяг реалізованої продукції (товарів, по- слуг) підприємств за видами економічної діяльності [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http:// www.ukrstat.gov.ua/
  • 16. Статистичний бюлетень «Виробництво промислової продукції за видами в Україні» [Елек- тронний ресурс]. - Режим доступу: http:// www.ukrstat.gov.ua/
  • 17. Нова енергетична стратегія України: безпе-ка, енергоефективність, конкуренція, Київ 2015 [Електроний ресурс]. - Режим доступу: http://mpe.kmu.gov.ua/minugol/control/uk/doccatalog/ lis t?currDir=50358
  • 18. Державна програма розвитку внутрішнього виробництва / Державна програма розвитку та модернізації ГМК України [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://ukrlegprom.org.ua/ua/derjavna_programa_rozvitku _vnutrishnogo_virobnictva/
  • 19. ЭнергоБизнес [Електронний ресурс]. - Ре- жим доступу: http://www.e-b.com.ua/get/?t=news& id=7800
Air Force 1

Головний редактор

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Редакційна рада:

Бардась А. В., доктор економічних наук, декан факультету менеджменту, професор кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Булєєв І. П., доктор економічних наук, головний науковий співробітник відділу проблем економіки підприємств Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Герасименко А. Г., доктор економічних наук, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету

Іванова М. І., доктор економічних наук, доцент кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Залознова Ю. С., член-кореспондент НАН України доктор економічних наук, директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Єрмошкіна О. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічного аналізу та фінансів, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кострицька С. І., завідувач кафедри іноземних мов, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кочура Є. В., доктор технічних наук, завідувач кафедри економіки та економічної кібернетики, НТУ «Дніпровська політехніка»

Литвиненко Н. І., доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пашкевич М. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прокопенко В. І., доктор технічних наук, професор кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пилипенко Ю. І., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прушківська Е. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, НУ «Запорізька політехніка»

Трифонова О. В., доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Шаповал В. М., доктор економічних наук, завідувач кафедри туризму та економіки підприємства, НТУ «Дніпровська політехніка»


Міжнародна редакційна рада

Г. Кошебаєва, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту підприємства Карагандинського державного технічного університету, Казахстан.

В. Тарас, PhD, доцент кафедри міжнародного бізнесу Університету Південної Кароліни, м. Грінсборо, США.

Ш. Форліч, доктор економічних наук, ректор Вищої банківської школи, м. Вроцлав, Польща.

М. Шефер, PhD, керівник соціально-освітнього проекту з підвищення знань в галузі економіки Науково-освітньої асоціації «SEPIKE», м. Мюнхен, Німеччина.


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Казиміренко О. В.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
  • Економічна теорія (актуальні проблеми сучасної економічної теорії, економічної історії та історії економічної думки, методологія економічної науки);
  • Міжнародні економічні відносини (теоретичні та практичні питання розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми глобалізації, особливості соціально-економічного та сталого розвитку країн світу);
  • Підприємництво та економіка підприємства (розвиток підприємницької діяльності та питання забезпечення ефективного функціонування підприємств);
  • Фінанси (закономірності та механізми функціонування фінансового ринку, фінансово-кредитна підтримка підприємств);
  • Облік та оподаткування (дослідження методології, методики і організації бухгалтерського обліку, аналізу, ревізії та аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств і податкової системи);
  • Економіка природокористування (проблеми підвищення ефективності використання природних ресурсів, питання ресурсозбереження, пошуку та обґрунтування доцільності використання тих чи інших джерел отримання сировини, напрямів та результативності економічної політики держави у сфері ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища);
  • Менеджмент (проблеми теорії та практики менеджменту в економічній діяльності.);
  • Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень (наукове обґрунтування методів, спрямованих на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в економіці);
  • Маркетинг (теоретичні та практичні питання маркетингового підходу до розвитку галузі та підприємства);
  • Публічне управління та адміністрування (дослідження державних систем регулювання економіки, функцій, структур управління на різних рівнях, проблеми організаційно-економічного механізму державної підтримки підприємницьких структур, активізації діяльності територіальних громад).
Nike