ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2016 №4 (56)
Рубрика:Економічна теорія
УДК:005.21:005.3
Мова статті:Українська
Сторінки:80-88
Заголовок:Зміни пріоритетів організаційного розвитку та їх параметризація
Автор:Швіндіна Г. О.
Анотація:Стаття присвячена аналізу теоретичних та практичних підходів до визначення цілей організацій, які еволюціонують в умовах зміни оточення та внутрішнього середовища. На основі узагальнення даних підходів та викладення їх в історичній послідовності встановлено логіку відтворення певних принципів трансформації підприємств та організацій різних галузей. Показано, що сучасна організація вбирає в себе всі існуючі підходи до побудови пріоритетів, а в умовах турбулентного середовища виникає нагальна потреба у збалансуванні протилежних та спільних цілей організаційного розвитку. В роботі визначено взаємозв’язок концепцій параметризації організаційного розвитку та запропоновано розширене поняття зони толерантності. 
Ключові слова:Організаційні зміни, Організаційний розвиток, Цілі, Параметризація, Стратегія, Зона толерантності
Файл статті:EV20164_080-088.pdf
Реферат:EV20164_080-088ua.pdf 
Література:
  • 1. Armenakis A. A. Organizational change: A review of theory and research in the 1990s / Achilles A. Armenakis, Arthur G. Benedian // Journal of management. - 1999. - № 25(3). - pp. 293-315.
  • 2. Greiner, L. E. Evolution and revolution as organizations grow / Larry E. Greiner // Harvard business review, Reprinted from 1972. - 1997. - № 76(3). - P. 55-60.
  • 3. Адизес И. Управление жизненным циклом корпорации / Ицхак Адизес. Пер. с англ. под науч. ред. А. Г. Сеферяна. - СПБ. : Питер, 2007. - 384 с.
  • 4. Портер М. Конкурентное преимущество: Как достичь високого результата и обеспечить его устойчивость / Майкл Е. Портер. Пер. с англ. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. - 715 с.
  • 5. Freeman R. E. Strategic Management: a Stakeholder Approach / Edward R. Freeman. - Boston : Pitman. 1984. - 276 p.
  • 6. Hamel G. Competing for the Future / Gary Hamel, Coimbatore Krishnarao Prahalad. - Harvard Business Press, 1996. - 534 p.
  • 7. Prahalad C. K. The core competence of the corporation / Gary Hamel, Coimbatore Krishnarao Prahalad // Harvard Business Review. - 199. - May- June. - P. 79-90.
  • 8. Отенко В. І. Стратегічні зміни на підприєм- стві: сутність, види, інструментарій / В. І. Оленко, О. В. Гронь // Бізнес Інформ. - 2011. - № 8. - C. 204- 207.
  • 9. Воронков Д. К. Управління стратегічними змінами щодо інноваційного розвитку підприємства / Д. К. Воронов // Вісник Хмельницького національно- го університету. - 2009. - № (6). - C. 7-11.
  • 10. Cubbin J. Growth versus profit-maximization: A simultaneous-equations approach to testing the marris model / J. Cubbin, D. Leech // Managerial and Decision Economics. - 1986. - № 7(2). - P. 123-131.
  • 11. Grant R. M. The resource-based theory of competitive advantage: implications for strategy formulation / Robert M. Grant // California management review. - 1991. - № 33(3). - P. 114-135.
  • 12. Perfileva O. O. The corporate social responsibility management at HEI: what strategy to choose? /, O. O. Perfileva // Promising problems of economics and management: Collection of scientific articles. - Publishing house «BREEZE», Montreal, Canada, 2015 - P. 320-324.
  • 13. Modigliani, F. The cost of capital, corporation finance and the theory of investment / F. Modigliani, M. H. Miller // The American economic review. - 1958. № 48(3). - P. 261-297.
  • 14. Ittner C. D. Assessing empirical research in managerial accounting: a value-based management perspective / Christopher D. Ittner, David F. Larcker // Journal of accounting and economics. - 2001. - № 32(1). - P. 349-410.
  • 15. Slater S. F. Developing a customer value- based theory of the firm / S. F. Slater // Journal of the Academy of marketing Science. - 1997. - № 25(2). - P. 162-167.
  • 16. Kaplan, R. S., & Norton, D. P. (1995). Putting the balanced scorecard to work / Robert S. Kaplan, Da- vid P. Norton // Harvard Business Review. - 1992. - №. 92105. - P. 71-79.
  • 17. Dagnino G. B.Coopetition strategic: towards a new kind of interfirm dynamics / Dagnino, G. B., & Padula, G. (2002, May). // Second annual conference- innovative research in management in The European Academy of Management. Stockholm. - 2002, May. - 29 p.
  • 18. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика / Питер Дойль. Пер. с англ. под. ред. Ю. Н. Каптурев- ского - СПб : Издательство «Питер», 199. - 560 с.
  • 19. Brandenburger A. M. Co-opetition / Adam M. Brandenburger, Barry J. Nalebuff. - New York : Currency Doubleday. - 1996. - 288 p.
  • 20. Brandenburger A. M. The added-value theory of business / Adam M. Brandenburger, Barry J. Nalebuff // Strategy and Business. 1997. - № 9(4). - P. 4-6.
  • 21. Hunt S. D. A general theory of competition: Resources, competences, productivity, economic growth / Shelby D. Hunt. - Sage Publications, 1999. - 303 p.
Air Force 1

Головний редактор

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Редакційна рада:

Бардась А. В., доктор економічних наук, декан факультету менеджменту, професор кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Булєєв І. П., доктор економічних наук, головний науковий співробітник відділу проблем економіки підприємств Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Герасименко А. Г., доктор економічних наук, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету

Іванова М. І., доктор економічних наук, доцент кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Залознова Ю. С., член-кореспондент НАН України доктор економічних наук, директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Єрмошкіна О. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічного аналізу та фінансів, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кострицька С. І., завідувач кафедри іноземних мов, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кочура Є. В., доктор технічних наук, завідувач кафедри економіки та економічної кібернетики, НТУ «Дніпровська політехніка»

Литвиненко Н. І., доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пашкевич М. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прокопенко В. І., доктор технічних наук, професор кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пилипенко Ю. І., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прушківська Е. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, НУ «Запорізька політехніка»

Трифонова О. В., доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Шаповал В. М., доктор економічних наук, завідувач кафедри туризму та економіки підприємства, НТУ «Дніпровська політехніка»


Міжнародна редакційна рада

Г. Кошебаєва, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту підприємства Карагандинського державного технічного університету, Казахстан.

В. Тарас, PhD, доцент кафедри міжнародного бізнесу Університету Південної Кароліни, м. Грінсборо, США.

Ш. Форліч, доктор економічних наук, ректор Вищої банківської школи, м. Вроцлав, Польща.

М. Шефер, PhD, керівник соціально-освітнього проекту з підвищення знань в галузі економіки Науково-освітньої асоціації «SEPIKE», м. Мюнхен, Німеччина.


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Казиміренко О. В.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
  • Економічна теорія (актуальні проблеми сучасної економічної теорії, економічної історії та історії економічної думки, методологія економічної науки);
  • Міжнародні економічні відносини (теоретичні та практичні питання розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми глобалізації, особливості соціально-економічного та сталого розвитку країн світу);
  • Підприємництво та економіка підприємства (розвиток підприємницької діяльності та питання забезпечення ефективного функціонування підприємств);
  • Фінанси (закономірності та механізми функціонування фінансового ринку, фінансово-кредитна підтримка підприємств);
  • Облік та оподаткування (дослідження методології, методики і організації бухгалтерського обліку, аналізу, ревізії та аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств і податкової системи);
  • Економіка природокористування (проблеми підвищення ефективності використання природних ресурсів, питання ресурсозбереження, пошуку та обґрунтування доцільності використання тих чи інших джерел отримання сировини, напрямів та результативності економічної політики держави у сфері ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища);
  • Менеджмент (проблеми теорії та практики менеджменту в економічній діяльності.);
  • Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень (наукове обґрунтування методів, спрямованих на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в економіці);
  • Маркетинг (теоретичні та практичні питання маркетингового підходу до розвитку галузі та підприємства);
  • Публічне управління та адміністрування (дослідження державних систем регулювання економіки, функцій, структур управління на різних рівнях, проблеми організаційно-економічного механізму державної підтримки підприємницьких структур, активізації діяльності територіальних громад).
Nike