ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Ключеве слово: Стратегія

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2023 №3 (83) Ареф’єв С. О.Патлай А. І.  Теоретичні підходи до визначення сутності та особливостей формування масштабу підприємства

ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2022 №4 (80) Бєлобородова М. В.Хаджинова О. В.Белопольський М. Г.  Стратегії соціально відповідальної взаємодії бізнесу із зацікавленими сторонами

МАРКЕТИНГ

2022 №4 (80) Шкуренко О. В.Корнійко Я. Р.  Маркетингові інструменти стратегічного розвитку транспортно-логістичних підприємств в епоху цифровізації

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2022 №4 (80) Джигора О. М.  Пріоритети розвитку та формування стратегії державного регулювання ринку сільськогосподарських земель в Україні

МАРКЕТИНГ

2022 №3 (79) Альошина Т. В.Козенков Д. Е.Сало М. Д.  Контент-маркетинг як сучасний елемент маркетингової стратегії підприємства

МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ

2022 №3 (79) Лазнева І. О.Васильченко К. І.  Конкурентна боротьба ТНК на світовому ринку легкових автомобілів: сучасний стан та тенденції розвитку

ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2022 №2 (78) Арєфьєва О. В.Титикало В. С.  Моніторинг в системі просторово-процесного управління економічним потенціалом підприємства

МАРКЕТИНГ

2021 №3 (75) Сапінський О.Шинкаренко Н. В.Пілова К. П.  Маркетинг у створенні стратегічних переваг на ринку послуг

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2021 №1 (73) Яцкевич І. В.Красностанова Н. Е.  Цифрові технології у підприємницькій діяльності

МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ

2020 №4 (72) Прушківська Е. В.Авраменко К. О.  Інноваційні стратегії розвитку міжнародних компаній в умовах глобалізації

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2020 №1 (69) Набока Р. М.Шукліна В. В.  Сценарний підхід в управлінні інформаційно-комунікаційним потенціалом підприємства в ланцюгу постачань

2019 №4 (68) Резнік Н. П.Опалат Д. В.  Інноваційні методи управління підприємствами з огляду на оцінку їхньої ефективності

2019 №3 (67) Проценко А. В.  Теоретико-емпіричний базис дослідження управління структурними трансформаціями інноваційного потенціалу підприємств

2019 №3 (67) Колещук О. Я.  Краудфандінг як стратегічний інструмент інституційної модернізації фінансового забезпечення процесу управління інноваційністю підприємств

МАРКЕТИНГ

2019 №2 (66) Яцентюк С. В.  Маркетингові стратегії брендингу на ринку освітніх послуг: аспекти конкурентоспроможності ЗВО

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2019 №2 (66) Колещук О. Я.  Формування ефективної системи стратегічного управління інноваційністю підприємств

2017 №1 (57) Горященко Ю. Г.Байов Б. С.  Ринок інновацій в україні та характеристика інноваційних стратегій промислових підприємств

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2017 №1 (57) Удачина К. О.Бандоріна Л. М.  Концептуальна модель визначення раціональної економічної поведінки суб’єкта господарювання

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2016 №4 (56) Грибіненко О. М.  Стратегія соціально-відповідальної реструктуризації вугільних підприємств

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2016 №4 (56) Швіндіна Г. О.  Зміни пріоритетів організаційного розвитку та їх параметризація

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2016 №2 (54) Шаповал В. А.Горпинич О. В.  Оновлення основних засобів гірничих підприємств: стратегія, фінансування, проектний підхід

2016 №1 (53) Пілецька С. Т.  Організаційно-економічний механізм реалізації стратегії забезпечення інноваційної активності авіапідприємства

МЕНЕДЖМЕНТ

2015 №4 (52) Довбня С. Б.Письменна О. О.  Теоретичне обґрунтування та формування стратегічної цілі управління персоналом

2015 №2 (50) Романюк Н. М.  Концептуальні засади стратегічного розвитку гірничозбагачувальних комбінатів

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2015 №1 (49) Фаізова С. О.  Організаційне забезпечення стратегічного управління на підприємствах

МЕНЕДЖМЕНТ

2014 №2 (46) Шишкова Н. Л.Домаєва О. Ю.  Актуальні підходи до управління запасами підприємства

2013 №3 (43) Синіцина Ю. П.  Напрями підвищення ефективності стратегічного управління запасами залізорудної сировини на металургійному підприємстві

2012 №3 (39) Скрипник Н. Є.  Проблеми формування ефективної і конкурентної економіки України в умовах глобальної економічної кризи

2012 №2 (38) Бойченко М. В.  Концептуальні підходи до розробки стратегії розвитку фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Україні

Air Force 1

Головний редактор

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Редакційна рада:

Бардась А. В., доктор економічних наук, декан факультету менеджменту, професор кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Булєєв І. П., доктор економічних наук, головний науковий співробітник відділу проблем економіки підприємств Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Герасименко А. Г., доктор економічних наук, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету

Іванова М. І., доктор економічних наук, доцент кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Залознова Ю. С., член-кореспондент НАН України доктор економічних наук, директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Єрмошкіна О. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічного аналізу та фінансів, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кострицька С. І., завідувач кафедри іноземних мов, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кочура Є. В., доктор технічних наук, завідувач кафедри економіки та економічної кібернетики, НТУ «Дніпровська політехніка»

Литвиненко Н. І., доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пашкевич М. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прокопенко В. І., доктор технічних наук, професор кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пилипенко Ю. І., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прушківська Е. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, НУ «Запорізька політехніка»

Трифонова О. В., доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Шаповал В. М., доктор економічних наук, завідувач кафедри туризму та економіки підприємства, НТУ «Дніпровська політехніка»


Міжнародна редакційна рада

Г. Кошебаєва, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту підприємства Карагандинського державного технічного університету, Казахстан.

В. Тарас, PhD, доцент кафедри міжнародного бізнесу Університету Південної Кароліни, м. Грінсборо, США.

Ш. Форліч, доктор економічних наук, ректор Вищої банківської школи, м. Вроцлав, Польща.

М. Шефер, PhD, керівник соціально-освітнього проекту з підвищення знань в галузі економіки Науково-освітньої асоціації «SEPIKE», м. Мюнхен, Німеччина.


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Казиміренко О. В.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
  • Економічна теорія (актуальні проблеми сучасної економічної теорії, економічної історії та історії економічної думки, методологія економічної науки);
  • Міжнародні економічні відносини (теоретичні та практичні питання розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми глобалізації, особливості соціально-економічного та сталого розвитку країн світу);
  • Підприємництво та економіка підприємства (розвиток підприємницької діяльності та питання забезпечення ефективного функціонування підприємств);
  • Фінанси (закономірності та механізми функціонування фінансового ринку, фінансово-кредитна підтримка підприємств);
  • Облік та оподаткування (дослідження методології, методики і організації бухгалтерського обліку, аналізу, ревізії та аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств і податкової системи);
  • Економіка природокористування (проблеми підвищення ефективності використання природних ресурсів, питання ресурсозбереження, пошуку та обґрунтування доцільності використання тих чи інших джерел отримання сировини, напрямів та результативності економічної політики держави у сфері ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища);
  • Менеджмент (проблеми теорії та практики менеджменту в економічній діяльності.);
  • Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень (наукове обґрунтування методів, спрямованих на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в економіці);
  • Маркетинг (теоретичні та практичні питання маркетингового підходу до розвитку галузі та підприємства);
  • Публічне управління та адміністрування (дослідження державних систем регулювання економіки, функцій, структур управління на різних рівнях, проблеми організаційно-економічного механізму державної підтримки підприємницьких структур, активізації діяльності територіальних громад).
Nike