ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2011 №3 (35)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.138:368.03
Мова статті:Українська
Сторінки:92-99
Заголовок:Вдосконалення методики маркетингового стратегічного планування в страхових компаніях
Автор:Рулінська О. В.
Анотація:В статті розглянуто методику побудови стратегічного маркетингового плану в страхових компаніях. Обумовлені прогнозні моделі страхової діяльності. Рекомендується система показників щодо визначення стратегічних маркетингових цілей страховика, ефективності виконання маркетингового бюджету та маркетингового плану, що дає можливість об’єктивної оцінки запланованої маркетингової діяльності компанії. 
Ключові слова:Маркетингове стратегічне планування, Прогноз, Маркетингові стратегічні цілі, Маркетинговий бюджет, Ефективність виконання маркетингового плану
Файл статті:EV20113_092-099.pdf