ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2015 №4 (52)
Рубрика:Економіка підприємства
УДК:338.24.01
Мова статті:Українська
Сторінки:129-139
Заголовок:Розбудова мережі інтелектингових агенцій як каталізатор процесів креації вартості підприємств
Автор:Собко О. Н.
Анотація:Досліджено вектори розвитку інституційного оточення, що здійснюють позитивний вплив на активізацію процесів креації вартості підприємств, які функціонують в умовах економіки знань. Доведено доцільність розбудови мережі інтелектингових агенцій, визначено їх місію та завдання. Обґрунтовано позитивний вплив функціонування інтелектингових агенцій на креацію вартості підприємства. Розроблено проект організаційної структури управління інтелектинґової агенції. Запропоновано типологізацію дорадчих послуг в межах департаментів креації вартості та інтелектуального консалтингу в інноваційній сфері. 
Ключові слова:Інтелектуальний капітал підприємства, Інтелектинґова агенція, Інноваційна сфера, Інтелектинг, Креація вартості підприємства
Файл статті:EV20154_129-139.pdf
Реферат:EV20154_129-139ua.pdf 
Література:
  • 1. Strategia Lizbońska a zarządzanie wartością / [Andrzej Drwiłło, Małgorzata Wróblewska, Dorota Czykier-Wierzba i in.]; red. Leszek Pawłowicz. - Warszawa: CeDeWu, 2006. - 529 [1]s.
  • 2. Mały Rocznik statystyczny Polski / Główny Urząd Statystyczny Polski; redaktor główny Halina Dmochowska. - Warszawa: Zakład Wydawnictw statystycznych Polskich, 2015. - 539 s. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://stat.gov.pl/obszary- tematyczne/roczniki-statystyczne/roczniki-statystyczne/ maly-rocznik-statystyczny-polski-2015,1,16.html
  • 3. Rappaport A. Creating Shareholder Value: A Guide for Managers and Investors / Alfred Rappaport. - New-York: Free Press, 1998. - 224 p. - (2 Edition).
  • 4. Shapiro A. C. Modern Corporate Finance: A Multidisciplinary Approach to Value Creation Models / Alan C. Shapiro, Sheldon D. Balbirer. - Upper Saddle River New Jersey: Prentice Hall, 2000. - 606 p.
  • 5. McTaggart J. The Value Imperative: Managing for Superior Shareholder Returns / James M. McTaggart, Peter W. Kontes, Michael C. Mankins. - New-York: The Free Press, 1994. - 367 p.
  • 6. Slywotzky A. J. Value Migration: How to Think Several Moves Ahead of the Competition / Adri- an J. Slywotzky. - Boston: Harvard Business School Press, 1996. - 336 р.
  • 7. Siudak D. Pomiar procesów migracji wartości przedsiębiorstw na polskim rynku kapitałowym / Dariusz Siudak. - Warszawa: Wydawnictwo C. H. Beck, 2013. - 344 s. - (Seria Finanse).
  • 8. Jabłoński A. Cykl życia wartości przedsiębiorstw wobec kondycji modelu biznesu / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński. // Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie. - 2013. - № 4. - S. 57-63.
  • 9. Mroziewski M. Kapitał intelektualny współczesnego przedsiębiorstwa. Koncepcje, metody wartościowania i warunki jego rozwoju / Marian Mroziewski. - Warszawa: Difin, 2008. - 142 [1]s.
  • 10. Edvinsson L. Kapitał intelektualny. Poznaj prawdziwą wartość swego przedsiębiorstwa odnajdując jego ukryte korzenie / Leif Edvinsson, Michael Malone; [Przekład Monika Marcinkowska] - Warszawa: Wydawnictwo naukowe PWN, - 2001. - 150 s. - (Seria Przedsiębiorczość).
  • 11. Sveiby K. E. The New Organization- al Wealth / Karl-Erik Sveiby. - San Francisco, 1997. - 220 [8] p. - (Managing & Measuring Knowledge-Based Assets).
  • 12. Przedsiębiorczość i kapitał intelektualny / [Praca zbiorowa pod red. Mariusza Bratnickiego, Janusza Stryżyny; współ. aut. Kamiły Butrym, et. al.]. - Katowice: Wydawnictwo Akademii