Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2020 №1 (69)
Рубрика:Маркетинг
УДК:658.8 : 339.138
DOI:https://doi.org/10.33271/ev/69.177
Мова статті:Українська
Сторінки:177-186
Заголовок:Критеріальна модель оцінювання результативності партнерських відносин промислового підприємства
Автор:Куваєва Т. В., НТУ «Дніпровська політехніка»
Анотація:Методологія дослідження. Результати отримані за рахунок застосування методів: теоретичного узагальнення – при визначенні сутності категорії «маркетинг партнерських відносин»; логіко-аналітичних – при встановленні єдності й відмінності стратегічних цілей підприємств у партнерстві; методи економічного аналізу діяльності підприємств – при обґрунтуванні показників досягнення стратегічних цілей партнерства; стандартні методи багатокритеріальної оптимізації. Результати. Встановлено, що участь підприємств у партнерстві може бути обумовлена отриманням низки цінностей. Показано, що існують різні підходи до систематизації даних цінностей. Виявлено, що такими цінностями можуть бути змінні, які впливають на успіх відносин, як-то економічні, технічні, службові, соціальні вигоди, а також поведінкові та стратегічні аспекти. Доведено, що для формування стратегії взаємодії підприємств на засадах маркетингу партнерських відносин в Україні доцільно використовувати одночасно декілька загальноприйнятих моделей врахування мотивів. Обґрунтовано критеріальну модель мультіфакторного оцінювання результативності партнерських відносин для повного врахування цілей підприємства через формування оцінки результативності за мотивами, що пов’язують з виробничими, логістичними, маркетинговими процесами, та групу показників, що оцінюють взаємовідносини. Новизна. У процесі дослідження встановлено диференціацію та індивідуальність стратегічних цілей підприємств при участі у партнерстві, що призводить до різноспрямованості векторів їхньої діяльності і потребує комплексного оцінювання ефективності партнерських відносин. Практична значущість. Запропоновано методологічний підхід оцінювання ефективності маркетингу партнерських відносин для підприємства на базі досягнення цільового значення участі підприємства у партнерстві та подальшого коригування маркетингової стратегії. 
Ключові слова:Маркетинг партнерських відносин, Результативність партнерства, Відносини, Збалансована ситема показників, Маркетингові цінності, Логістичні мотиви, Виробничі мотиви, Маркетингові мотиви, Стратегічні цілі, Партнерство, Стратегія взаємодії
Файл статті:EV20201_177-186.pdf
Література:
  • 1. Pokaznyky strukturnoi statystyky po subiektakh hospodariuvannia z rozpodilom za yikh rozmiramy. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua/.
  • 2. Monitorynh reiestratsiynykh danykh ukrainskykh kompaniy. Retrieved from https://opendatabot.ua/.
  • 3. Farmer, D., & Macmillan, K. (1978). The benefits of reducing opportunism in buyer-supplier relationships. Purchasing and Supply Managemen, 10-13.
  • 4. Harrigan, K. R. (1988). Joint ventures and competitive strategy. Strategic Management Journal, 9(2), 141-158. doi:10.1002/smj.4250090205
  • 5. Barclay, D. W. (1992). Organizational Buying Out- comes and Their Effects on Subsequent Decisions. Euro- pean Journal of Marketing, 26(4), 48-64. doi:10.1108/03090569210012417
  • 6.Yang, Q., Liu, Y., & Li, Y. (2019). How do an alli- ance firm’s strategic orientations drive its knowledge acquisition? Evidence from Sino-foreign alliance part- nership. Journal of Business & Industrial Marketing, 34(2), 505-517. doi:0.1108/jbim-05-2018-0158
  • 7. Shaw, R. (2002). Relationship Marketing: Exploring Relational Strategies in Marketing. Interactive Marketing, 3(3), 291-292. doi:10.1057/palgrave.im.4340142
  • 8. Vanags, A., Ābeltiņa, A., & Zvirgzdiņa, R. (2018). Partnership strategy model for small and medium enter- prises. Problems and Perspectives in Management, 16(1), 336-347. doi:10.21511/ppm.16(1).2018.33
  • 9. Brown, J. R., Crosno, J. L., & Tong, P. Y. (2019). Is the theory of trust and commitment in market- ing relationships incomplete? Industrial Marketing Management, 77, 155-169. doi:10.1016/j.indmarman.2018.10.005
  • 10. Anderson, J. C., Jain, D. C., & Chintagunta, P. K. (1992). Customer Value Assessment in Business Markets: Journal of Business-to-Business Marketing, 1(1), 3-29. doi:10.1300/j033v01n01_02
  • 11. Wilson, D. T., & Jantrania, S. (1994). Under- standing the Value of a Relationship. Asia-Australia Marketing Journal, 2(1), 55-66. doi:10.1016/s1320-1646(94)70278-1
  • 12. Ford, D., & McDowell, R. (1999). Managing Business Relationships by Analyzing the Effects and Value of Different Actions. Industrial Marketing Management, 28(5), 429-442. doi:10.1016/s0019-
  • 8501(99)00065-6
  • 13. Gundlach, G. T., Achrol, R. S., & Mentzer, J. T. (1995). The Structure of Commitment in Exchange. Journal of Marketing, 59(1), 78. doi:10.2307/1252016
  • 14. Fruchter, G. E., & Sigué, S. P. (2005). Trans- actions vs. Relationships: What Should the Company Emphasize? Journal of Service Research, 8(1), 18-36. doi:10.1177/1094670505276629
  • 15. Reshetilova, T., & Kuvaeva, T. (2017). Vybir innovatsiinoi marketynhovoi stratehii promys-lovoho pidpryiemstva na zasadakh partnerstva. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, (2), 130-135.
  • 16. Gershun, A., Gorskiy, M. (2004). Tehnologii sbalansirovannogo upravleniya. Moskva: ZAO Olimp. - Biznes.
  • 17. Kaplan, R. & Norton, D. (1992). Measures then drive Performance . Harvard Business Review, 70, 1, 71-79.
  • 18. Tarasiuk, H. & Shvab, L. (2003) Planuvannia diialnosti pidpryiemstva. Kyiv: Karavela.
  • 19. Krykavskyi, Ye. (2004) Lohistyka. Dlia ekonomistiv. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika».
  • 20. Ferris, P. (2009) Marketingovyie pokazateli per. s angl. A. Shamray. Dnepropetrovsk: Balans Biznes Buks.
  • 21. Lylyk, I. & Kudyrko, O. Marketynhovi doslidzhennia: keisy ta sytuatsiini vpravy. Praktykum. Kyiv: KNEU
  • 22 Reshetilova, T. B., & Kuvaieva, T. V. (2018). Modeling of business forms of the industrial enterprise in the conditions of high instability of the external envi- ronment. Scientific Bulletin of National Mining Univer- sity, 1, 124-132. doi:10.29202/nvngu/2018-1/5
  • 23. Šonková, T., & Grabowska, M. (2015). Cus- tomer engagement: transactional vs. relationship market- ing. Journal of International Studies, 8(1), 196-207. doi:10.14254/2071-8330.2015/8-1/17

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple