Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2020 №1 (69)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.138
DOI:https://doi.org/10.33271/ev/69.187
Мова статті:Українська
Сторінки:187-196
Заголовок:Вплив атрибутів бренду на формування його цільового іміджу в нових ринкових і технологічних умовах
Автор:Яцентюк С. В., НТУ «Дніпровська політехніка»
Анотація:Методологія дослідження. Результати отримані за рахунок застосування методів: абстракції – при визначенні сутності категорії «імідж бренду» та актуальних ключових атрибутів бренду; стандартних методів маркетингових досліджень – при здійсненні діагностики впливу атрибутів бренду на процес створення цільового ринкового «іміджу бренду», який планується сформувати у цільової аудиторії спонсорами бренду, його власниками та менеджерами; методи критичного аналізу практики брендингу в аспекті організації і розвитку ключових атрибутів бренду в умовах перманентних змін; метод Gap аналізу розриву бренду на основі логічних ланцюгів атрибутів бренду. Результати. Доведено актуальність і важливість ключових атрибутів бренду в процесі реалізації цілей і завдань брендингу підприємства по формуванню необхідного йому цільового «іміджу бренду». Висновки зроблено на підставі аналізу практичної маркетингової діяльності підприємств з бренд-менеджменту, практики глобального брендингу в аспекті організації і розвитку ключових атрибутів бренду та їх сприйняття цільовою аудиторією в сучасних умовах перманентних змін, перебудові формату системи суспільних комунікацій, модернізації існуючих і появі нових споживчих трендів, швидкій динаміці і пертурбації запитів та вподобань нових поколінь стейкхолдерів брендів. Визначено сутність і значення основних складових стратегії брендингу, які реалізуються у практичному бренд-менеджменті при формуванні запланованого спонсорами бренду ринкового «позиціонування бренду» з метою досягнення цільового «іміджу бренду». Доведено, що «імідж бренду», або його ринкова «позиція», є відображеним результатом його сприйняття ринковими стейкхолдерами бренду, а, відповідно, потребує від спонсорів бренду організації постійного моніторингу ключових атрибутів бренду з точки зору його цільової аудиторії і швидкої адаптації власної практики реалізації стратегії брендингу. Новизна. Для формування ефективної системи швидкого реагування та адаптації стратегії брендингу до змін у сприйнятті ринковими стейкхолдерами бренду запропоновано застосувати метод управління «Gap - розривом бренду» як ефективного інструменту підтримки конкурентоспроможного бренд-менеджменту підприємства і як базового підходу щодо визначення реальних напрямів і показників прикладного моніторингу актуальності та відповідності ключових атрибутів бренду в процесі організації і реалізації цільового «іміджу бренду» на ринку. Практична значущість. Надано практичні рекомендації щодо організації системи постійного моніторингу ключових атрибутів бренду з точки зору його цільової аудиторії і швидкої адаптації власної практики реалізації стратегії брендингу. Наведено ключові кроки, необхідні для формування ефективної системи управління Gap - розривом бренду. 
Ключові слова:Бренд, Ключові атрибути бренду, Бренд - менеджмент підприємства, Брендинг, Цільова аудиторія бренду, Позиціонування бренду, Цільовий імідж бренду, «Gар - розрив бренду»
Файл статті:EV20201_187-196.pdf
Література:
  • 1. These are the top 10 brands in the world in 2019. Facebook isn't one of them. Retrieved from https://markets.businessinsider.com/news/stocks/inter- brand-top-10-brands-in-the-world-2019-10-
  • 1028610273#5-coca-cola-brand-value-63-4-million6
  • 2. Zoloti imena. Skilky koshtuyut desyat nay- dorozhchyx brendiv svitu. Retrieved from https://nv.ua/ukr/biz/markets/amazon-i-naydorozhchi- brendi-svitu-reyting-2020-roku-novini-biznesu-
  • 50068630.html
  • 3. Brand Finance Global 500 February 2016 Re- trieved from https://brandfinance.com/images/up- load/global_500_2016_website.pdf]
  • 4. It has never been easier to launch a new brand. / Retrieved from https://www.economist.com/busi- ness/2020/01/23/it-has-never-been-easier-to-launch-a- new-brand
  • 5. Christopher Wallace, 5 Key Strategies To Build Your Brand Online. Retrieved from https://searchengine- land.com/5-key-strategies-to-build-your-brand-online-39420
  • 6. Aaker, D. Sozdanie silnykh brendov [Creating strong brands] Retrieved from http://ru- docs.exdat.com/docs/index-28703.html .
  • 7. Traut, Dzh. & Rays, E. (2004). Pozitsion- irovanie. Bitva za uznavaemost. Seriya: Delovoy best- seller. Sankt-Peterburg: Piter.
  • 8. Uiller, A. (204). Individualnost brenda. Rukovodstvo po sozdaniyu, prodvizheniyu i podderzhke silnykh brendov. Moskva: Alpina Biznes Buks.
  • 9. Neumeier, Marty. (2011). The Brand Gap: How To Bridge The Distance Between Business Strategy And Design. New Riders; 5th edition 2011.
  • 10. Tkachev, O. (2009). Visual brend: Prityagivaya vzglyady potrebiteley. Moskva: Alpina Buks.
  • 11. Vdovychenko, Yu.V. (2018). Tsyfrovі tekhnologіi yak osnova ta rushіyna syla rozvytku suchasnoi globalnoi ekonomіky. [Digital technologies as the basis and driving force for the development of today's global economy] Ekonomіka ta derzhava, (1), 79-82.
  • 12. Yatsentyuk, S.V. (2013). Formuvannia identychnosti ta imidzhu brendu u protsesi yoho pozytsionuvannia. Visnyk Odeskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomika, Issue 3, T.18, 163-166.
  • 13. Yatsentyuk, S.V. (2015). Stvorennya efek- tyvnoho pidxodu shhodo formuvannya ta rozvytku kapitalu brendu za dopomohoyu metodu upravlinnya «Gap - rozryvom brendu». Ekonomichnyj visnyk Natsion- alnoho Hirnychoho Universytetu, 4 (52), 153-160.
  • 14. Vazhnost brenda v epokhu tsifrovogo darv- inizma. Retrieved from https://adindex.ru/publica- tion/opinion/marketing/2012/03/19/87465.phtml
  • 15. Hafiz Muhammad Ali. Leading The Way: Seven Brands That Are Doing Digital Right. Retrieved from https://www.entrepreneur.com/article/317949
  • 16. Tsyfrova adzhenda Ukrayiny - 2020 («Tsyfrovyj poriadok dennyy» - 2020) Kontseptualni zasady (versiya 1.0) Torhovo-promyslova palata Ukrayiny Pershocherhovi sfery, initsiatyvy, proekty «tsyfrovizatsiyi» Ukrayiny do 2020 roku. Retrieved from https://ucci.org.ua/uploads/files/58e78ee3c3922.pdf
  • 17. Khalid Saleh, How Branding Influences Pur- chase Decisions [Infographic]. Retrieved from https://www.invespcro.com/blog/how-branding-influ- ences-purchase-decisions-infographic/
  • 18. Smert hihantiv: provalni proekty vid vidomykh brendiv [Death of Giants: Failure Pro- jects from Famous Brands] / Retrieved from https://navkolonas.com/archives/3811 [in Ukrainian]
  • 19. Harish Sharma. The Top 28 Digital Mar- keting Terms You Need to Know. Retrieved from https://www.lyfemarketing.com/blog/marketing-terms/
  • 20. Attribute. Definition of Attribute by Merriam-Webster. Retrieved from https://www.mer- riam-webster.com/dictionary/attribute
  • 21. Brian Solis. WTF!? What’s The Future Of Business: Changing The Way Businesses Cre- ate Experiences. Retrieved from https://www.bri- ansolis.com/2019/08/wtf-whats-the-future-of-business- changing-the-way-businesses-create-experiences/
  • 22. McDonald’s vidkryv druhyy restoran u formati «dosvid maybutnoho» v Ukrayini [McDonald's has opened a second restaurant in the “experience of the future” format in Ukraine] / Retrieved from https://rau.ua/novyni/novini-kom- panij/mcdonalds-opyt-budushhego/
  • 23. Gavryliuk, V. Diskauntery novogo pokoleniya: zachem «ATB-market» menyaet maga- ziny [Discounters of the new generation: why ATB market changes stores] / Retrieved from https://retailers.ua/news/menedjment/7854-diskaunteryi- novogo-pokoleniya-zachem-atb-market-menyaet-maga- zinyi---ekspertyi

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple