ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2021 №3 (75)
Рубрика:Маркетинг
УДК:379.8
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/75.105
Мова статті:Українська
Сторінки:105-114
Заголовок:Популяризація українського екотуризму на міжнародних ринках
Автор:Безугла Л. С., Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Анотація:Методологія дослідження. Методологічним інструментарієм дослідження є системний підхід до наукового пізнання економічних явищ і процесів, адаптований до популяризації екотуризму на міжнародних ринках. У статті використано загальнонаукові та спеціальні наукові методи, а саме: історичний, абстрактно-логічний, дедуктивний, абстрагування та методи синтезу й аналізу. Результати. Проаналізовано досвід закордонних країн та міжнародних організацій щодо розвитку екологічного туризму та досліджено діяльність прогресивних, науково-обґрунтованих світових практик. Ідентифіковано основні проблеми, які стримують впровадження міжнародного досвіду в українському просторі, а саме: відсутність державної підтримки щодо розвитку сільського, екологічного (зеленого), аграрного туризму; низький рівень інформаційного забезпечення; недосконалість законодавчої і нормативно-правової бази; обмежений обсяг інвестиційних ресурсів; недостатньо ефективне застосування механізму державно-приватного партнерства при залученні нетрадиційних джерел фінансування інвестиційних проєктів; низький рівень активності органів місцевої влади у розвитку екотуризму; відсутність податкових пільг для осіб, які беруть участь у наданні екотуристичних послуг. Наведено пріоритетні напрями розвитку екотуризму в Україні з урахуванням закордонного досвіду. Зазначено про важливість розвитку та популяризації українського екологічного туризму на міжнародних ринках як елемента забезпечення стабільної ситуації в туристичній галузі. Новизна. Визначено методичні підходи популяризації українського екотуризму на міжнародних ринках та узагальненно пріоритетні напрями просування екологічного туризму в Україні з урахуванням закордонного досвіду, що дозволить зробити екотуристичну інфраструктуру країни більш конкурентоспроможною. Практична значущість. Досвід розвинених країн свідчить, що для України та її регіонів питання розвитку екотуризму є вкрай важливим, актуальним і перспективним. Завдяки цьому виду туризму можна забезпечити економічне зростання, якісне соціальне забезпечення, підвищити добробут населення, поліпшити соціально-економічний розвиток територій. 
Ключові слова:Екотуризм, Популяризація туризму, Міжнародні ринки, Розвиток туризму, Просування туристичних послуг, Міжнародні туристичні організації
Файл статті:EV20213_105-114.pdf
Література:
  • 1. Bezuhla, L.S. (2020). Zakordonnyi dosvid stanovlennia ta rozvytku ekolohichnoho turyzmu ta mozhlyvosti yoho vykorystannia v Ukraini. Naukovyi visnyk Ivano-Frankivskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu nafty i hazu. Seriia: Ekonomika ta upravlinnia v naftoviy i hazoviy promyslovosti, 2(22), 118-127.
  • 2. Elena Mondino & Thomas Beery (2019). Ecotourism as a learning tool for sustainable development. The case of Monviso Transboundary Biosphere Reserve, Italy, Journal of Ecotourism, 18:2, (pp. 107-121). DOI: 10.1080/14724049.2018.1462371
  • 3. Aleksandra, Kuzior, Oleksii, Lyulyov, Tetyana, Pimonenko, Aleksy, Kwilinski & Dariusz, Krawczyk (2021). Post-Industrial Tourism as a Driver of Sustainable Development. Sustainabiliti. 13(15), P. 8145. https://doi.org/10.3390/su13158145
  • 4. Diana Foris, Adriana Florescu, Tiberiu Foris and Sorin Barabas (2020). Improving the Management of Tourist Destinations: A New Approach to Strategic Management at the DMO Level by Integrating Lean Techniques. Sustainability. Vol.12, Issue 23. DOI: 10.3390/su122310201
  • 5. Gryshova, I., Shabatura, T., & Nikoliuk, O. (2020). State regulation of ecotourism in the context of European experience. The Scientific Papers of the Legislation Institute of the Verkhovna Rada of Ukraine, (1), 126-136.
  • 6. Bezuhla, L.S. (2020). Silskyy zelenyy turyzm: tendentsii rozvytku natsionalnoho turystychnoho biznesu. Proceedings from: Suchasni pidkhody do sotsialno- ekonomichnoho, informatsijnoho ta naukovo- tekhnichnoho rozvytku subiektiv natsionalnoho hospodarstva. L.M. Savchuk, L.M. Bandorina (Eds.). Dnipro: Porohy. (pp. 157-166).
  • 7. Mathew, P.V., & Sreejesh, S. (2017). Impact of responsible tourism on destination sustainability and quality of life of community in tourism destinations. Journal of Hospitality and Tourism Management, (31), (pp.83-89). https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2016.10.001
  • 8. World Tourism Organization UNWTO. 1990-2020. Retrieved from: http://mkt.unwto.org/barometer.
  • 9. DART spilno z MZS ta MKIP prezentuvalo kampaniiu populiaryzatsiyi turystychnoho brendu. Retrieved from: https://cutt.ly/bYoFfOR
Air Force 1

Головний редактор

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Редакційна рада:

Бардась А. В., доктор економічних наук, декан факультету менеджменту, професор кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Булєєв І. П., доктор економічних наук, головний науковий співробітник відділу проблем економіки підприємств Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Герасименко А. Г., доктор економічних наук, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету

Іванова М. І., доктор економічних наук, доцент кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Залознова Ю. С., член-кореспондент НАН України доктор економічних наук, директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Єрмошкіна О. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічного аналізу та фінансів, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кострицька С. І., завідувач кафедри іноземних мов, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кочура Є. В., доктор технічних наук, завідувач кафедри економіки та економічної кібернетики, НТУ «Дніпровська політехніка»

Литвиненко Н. І., доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пашкевич М. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прокопенко В. І., доктор технічних наук, професор кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пилипенко Ю. І., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прушківська Е. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, НУ «Запорізька політехніка»

Трифонова О. В., доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Шаповал В. М., доктор економічних наук, завідувач кафедри туризму та економіки підприємства, НТУ «Дніпровська політехніка»


Міжнародна редакційна рада

Г. Кошебаєва, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту підприємства Карагандинського державного технічного університету, Казахстан.

В. Тарас, PhD, доцент кафедри міжнародного бізнесу Університету Південної Кароліни, м. Грінсборо, США.

Ш. Форліч, доктор економічних наук, ректор Вищої банківської школи, м. Вроцлав, Польща.

М. Шефер, PhD, керівник соціально-освітнього проекту з підвищення знань в галузі економіки Науково-освітньої асоціації «SEPIKE», м. Мюнхен, Німеччина.


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Казиміренко О. В.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
  • Економічна теорія (актуальні проблеми сучасної економічної теорії, економічної історії та історії економічної думки, методологія економічної науки);
  • Міжнародні економічні відносини (теоретичні та практичні питання розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми глобалізації, особливості соціально-економічного та сталого розвитку країн світу);
  • Підприємництво та економіка підприємства (розвиток підприємницької діяльності та питання забезпечення ефективного функціонування підприємств);
  • Фінанси (закономірності та механізми функціонування фінансового ринку, фінансово-кредитна підтримка підприємств);
  • Облік та оподаткування (дослідження методології, методики і організації бухгалтерського обліку, аналізу, ревізії та аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств і податкової системи);
  • Економіка природокористування (проблеми підвищення ефективності використання природних ресурсів, питання ресурсозбереження, пошуку та обґрунтування доцільності використання тих чи інших джерел отримання сировини, напрямів та результативності економічної політики держави у сфері ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища);
  • Менеджмент (проблеми теорії та практики менеджменту в економічній діяльності.);
  • Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень (наукове обґрунтування методів, спрямованих на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в економіці);
  • Маркетинг (теоретичні та практичні питання маркетингового підходу до розвитку галузі та підприємства);
  • Публічне управління та адміністрування (дослідження державних систем регулювання економіки, функцій, структур управління на різних рівнях, проблеми організаційно-економічного механізму державної підтримки підприємницьких структур, активізації діяльності територіальних громад).
Nike