ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2021 №4 (76)
Рубрика:Маркетинг
УДК:659.1
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/76.166
Мова статті:Українська
Сторінки:166-174
Заголовок:Аналіз тенденцій застосування реклами у соціальних мережах
Автори:Підлісна О. А., КПІ ім. Ігоря Сікорського,
Виборнов А. О., КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація:Методологія дослідження. Основними методами виконання дослідження є: порівняльний аналіз існуючих бізнес-моделей рекламної діяльності, групування даних з метою їх оцінки – при систематизації й узагальненні результатів дослідження, а також неформальні (інтуїтивні) методи прогнозування − при формуванні вибірки для спостереження і аналізу тенденцій формування бізнес-моделей рекламної діяльності. Результати. Робота присвячена дослідженню сучасних інструментів рекламування товарів, робіт, послуг через соціальні мережі. Метою дослідження є визначення тенденцій формування бізнес-моделей рекламної діяльності юридичних осіб у соціальних мережах. Основним завданням є дослідження інструментів просування товару / послуги у соціальних мережах, підвищення лояльності за допомогою соціальних мереж. У статті надано результати аналізу тенденцій формування бізнес-моделей рекламної діяльності юридичних осіб у соціальних мережах. Показано, як зміна структури користувачів Internet-простору за віком впливає на формування рекламної політики суб’єкта господарювання. Визначено протиріччя між сутністю соціальних мереж і особливостями організації рекламної діяльності юридичних осіб. Показана роль сучасних ІТ-технологій, таких як Meta-всесвіт, чат-боти, автоматизовані воронки продажу і застосування систем штучного інтелекту для вирішення цих протиріч. Оцінено економічну доцільність застосування сучасних інструментів формування лояльності споживачів до діяльності юридичних осіб через соціальні мережі шляхом надання останнім рис соціально адаптованих суб’єктів ринку. Новизна. В роботі показана нагальність наукового дослідження сучасних дефініцій «соціальна мережа», «суб’єкт господарювання і його аватар у соціальній мережі». Відповідно до світових тенденцій інституціонального захисту персональних даних споживачів в Іnternet-просторі визначено очікувані зміни поведінки суб’єктів господарювання у соціальних мережах і роль технологічних компаній у цьому процесі. Практична значущість. Зазначені тенденції об’єктивно впливатимуть як на організаційні структури суб’єктів господарювання, так і на формування бізнес-моделей В2С спілкування. Результати дослідження цікаві як для представників середнього і великого бізнесу, так і для наукової спільноти у напрямі формування теоретичного наукового підґрунтя сучасних рекламних процесів. Наступним кроком розвитку наукової думки повинно стати розуміння, наукове дослідження й обґрунтування відмінностей між фізичною особою і її відбитком (відображенням) в Internet-просторі. 
Ключові слова:Іnтеrnет-простір, Інтернет-реклама, Соціальні мережі, Лояльність, Метавсесвіт, Чат-бот, Воронка продажу, Штучний інтелект, Аватар, Бізнес-модель рекламної діяльності
Файл статті:EV20214_166-174.pdf
Література:
  • 1.Industriia 4.0 - shcho tse take ta navishcho tse Ukraini // Asotsiatsiia pidpryyemstv promyslovoi avtomatyzatsii Ukrainy, (2016). − Retrieved from https://appau.org.ua/publications/industriya-4-0-shho-tse- take-ta-navishho-tse-ukrayini/ .
  • 2. Buryk, Z.M. (2016). Rehuliuvannia natsionalnoi ekonomiky na zasadakh staloho rozvytku. / Ekonomika i suspilstvo, (4), 79-92. Retrieved from https://economyandsociety.in.ua/journals/4_ukr/11.pdf
  • 3. Shcho take metavsesvit? I chomu navkolo nioho stilky azhiotazhu. // BBC NEWS Ukraina, 24 zhovtnia 2021. − Retrieved from https://www.bbc.com/ukrainian/features-58956171
  • 4. Digital 2021 April Global Statshot Report // Datareportal, 21 kvitnia 2021. − Retrieved from https://datareportal.com/reports/digital-2021-april-global- statshot
  • 5. Stebliuk, N.F., & Kopieikina, Ye.V. (2019). Tekhnolohii shtuchnoho intelektu v marketynhu. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk Klasychnoho pryvatnoho universytetu, Bulletin KPU, Issue 3(14), 462-
  • 466. − Retrieved from http://pev.kpu.zp.ua/journals/2019/3_14_uk/79.pdf
  • 6. Baranovska, V. (2021). Dosiahnuly uspikhu, nezvazhaiuchy na pandemiiu: TOP-100 naidorozhchykh kompanii svitu. // Siohodni. Hroshi. 27 zhovtnia 2021. − Retrieved from https://economics.segodnya.ua/ua/economics/business/pr euspeli-nesmotrya-na-pandemiyu-top-100-samyh- dorogih-kompaniy-mira-1581525.html
  • 7. Ekonomichnyi rozvytok. // Uriadovyi portal. Retrieved from https://www.kmu.gov.ua/diyalnist/reformi/ekonomichne- zrostannya .
  • 8. Baran, R.Ya., & Romanchukevych, M.I. (2019). Otsinka efektyvnosti reklamnoi diialnosti v interneti. Efektyvna ekonomika, 7. https://doi.org/10.32702/2307-2105-2019.7.36 − Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/7_2019/38.pdf DOI: 10.32702/2307-2105-2019.7.36
  • 9. Novakivskyi, I.I., & Liubomudrova, O.S. (2009). Otsiniuvannia efektyvnosti INTERNET- REKLAMY. Proceedings of «Problemy ekonomiky i upravlinnia», Zbirnyk naukovykh prats NU «Lvivska politekhnika», (640), 175-182. − Retrieved from https://vlp.com.ua/files/24_26.pdf
  • 10.. Domasheva, Ye.A., & Zozulov, O.V. (2016). Pidkhody do otsiniuvannia efektyvnosti marketynhovykh internet-komunikatsii. Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut», (13), 353-360. https://doi.org/10.20535/2307-5651.13.2016.80566
  • 11. Kovshyk, V.I., & Zubkova, A.B. (2011). Otsinka efektyvnosti internet-reklamy. Visnyk Natsion- alnoho tekhnichnoho. universytetu «KhPI»: Zbirnyk naukovykh prats. Tematychniy vypusk: Aktualni problemy upravlinnia ta finansovo-hospodarskoi diialnosti pidpryiemstv, (39), 69-77. Retrieved from http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7887
  • 12. Albitov, A. (2003). Vozmozhnosti internet- statistiki. Internet-marketing. Retrieved from http://www.udc.com.ua/modules.php?op=modload&nam e=News&file=article&sid=40
  • 13. Bilan, O.S., & Kukhta, D.B. (2018). Rol sotsialnoho marketynhu v systemi menedzhmentu pidpryiemstva. Proceedings of: Materialy vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii (5 zhovtnia 2018 r). «Marketynh v umovakh rozvytku tsyfrovykh tekhnolohiy». (pp. 40-41). Lutsk: IVV Lutskoho NTU. Retrieved from https://drive.google.com/drive/folders/1r0uJdwem_2EB5 l1SzakE2dbhE2x3Gvia
  • 14. Volynchuk, Yu.V. (2018). Typovi maydanchyky dlia kraud-marketynhu. Proceedings of: Materialy vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet- konferentsii (5 zhovtnia 2018 r). «Marketynh v umovakh rozvytku tsyfrovykh tekhnolohiy». (pp. 76-77). Lutsk: IVV Lutskoho NTU. Retrieved from https://drive.google.com/drive/folders/1r0uJdwem_2EB5 l1SzakE2dbhE2x3Gvia
  • 15. Yudina, N., & Pidlisna, O. (2021). Marketing Perception of Technological Uncertainty by Decision- Makers. // Economic Bulletin of National Technical University of Ukraine «Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute», Management And Marketing Faculty, 18, 1−10, https://doi.org/10.20535/2307-5651.18.2021.238105. Retrieved from http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/238105.
  • 16. Yevropeiske Biuro interaktyvnoi reklamy (IAB Europe). Zvit. Retrieved from https://iabeurope.eu/wp-content/uploads/2020/06/IAB- Europe_AdEx- Benchmark_2019_2020_FINAL_03.06.20.pdf?fbclid=Iw AR2Sg_piypFJ_t03udrSBO_hykp- wpvlQYw5yCjZvLesun61Y2wFmt1EXcI
  • 17. Leksemy dlia korektnoho vysvitlennia v media riznykh vikovykh hrup. Instytut masovoi informatsii, 19 travnia 2020. Retrieved from https://imi.org.ua/advices/leksemy-dlya-korektnogo- vysvitlennya-v-media-riznyh-vikovyh-grup-i33168 .
  • 18. Fedorychak, V. (n.d.). TOP-15 vydov reklamy v Internete.. // LEMARBET. − Retrieved from https://lemarbet.com/razvitie-internet-magazina/reklama- v-internete-8-osnovnyh-vidov-i-ih-osobennosti/.
  • 19. Reklama u sotsialniy merezhi Instagram. Meta for Business. Retrieved from https://business.instagram.com/advertising
  • 20. Vyznachennia katehorii pidpryiemstv. Metodrekomendatsii z P(S)BO ta obliku. Retrieved from https://zakon.help/article/viznachennya-kategorii- pidpriemstv-mikro--mali
  • 21. Instruktsii. Selectel. Retrieved from https://kb.selectel.ru/docs/selectel-cloud- platform/serverless/instructions/how_to_create_a_telegra m_bot/
  • 22. Stratehiia See-Think-Do-Care. Upravlinnia. Internet-marketynh. Konkurentsiia. NIKREKLAMA. − Retrieved from http://nikareklama.com.ua/strategiya-see- think-do-care /
  • 23. Boiko, O.V., & Haranchevska, I.A. (2018). Osnovni komponenty prosuvannia u sotsialnykh merezhakh. Proceedings of: Materialy vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii (5 zhovtnia 2018 r). «Marketynh v umovakh rozvytku tsyfrovykh tekhnolohiy». (pp. 51-53). Lutsk: IVV Lutskoho NTU. Retrieved from https://drive.google.com/drive/folders/1r0uJdwem_2EB5 l1SzakE2dbhE2x3Gvia
  • 24. Za chto i skolko platit SMM-spetsialistu. Instagram WISHDO. Retrieved from https://wishdo.wordpress.com/2016/11/13/smm-salary/
  • 25. EU announces sweeping new rules that could force breakups and hefty fines for Big Tech. // CNBC, Dec. 15 2020. − Retrieved from: https://www.cnbc.com/2020/12/15/digital-markets-act- eus-new-rules-on-big-tech.html.
  • 26. Everything You Need to Know from the Fa- cebook Whistleblower Hearing. Congress will hear new concerns about child safety on the world’s largest social network. // The VERG, Oct. 5, 2021. − Retrieved from https://www.theverge.com/2021/10/5/22710539/faceboo k-whistleblower-hearing-instagram-child-safety-congress
Air Force 1

Головний редактор

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Редакційна рада:

Бардась А. В., доктор економічних наук, декан факультету менеджменту, професор кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Булєєв І. П., доктор економічних наук, головний науковий співробітник відділу проблем економіки підприємств Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Герасименко А. Г., доктор економічних наук, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету

Іванова М. І., доктор економічних наук, доцент кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Залознова Ю. С., член-кореспондент НАН України доктор економічних наук, директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Єрмошкіна О. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічного аналізу та фінансів, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кострицька С. І., завідувач кафедри іноземних мов, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кочура Є. В., доктор технічних наук, завідувач кафедри економіки та економічної кібернетики, НТУ «Дніпровська політехніка»

Литвиненко Н. І., доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пашкевич М. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прокопенко В. І., доктор технічних наук, професор кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пилипенко Ю. І., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прушківська Е. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, НУ «Запорізька політехніка»

Трифонова О. В., доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Шаповал В. М., доктор економічних наук, завідувач кафедри туризму та економіки підприємства, НТУ «Дніпровська політехніка»


Міжнародна редакційна рада

Г. Кошебаєва, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту підприємства Карагандинського державного технічного університету, Казахстан.

В. Тарас, PhD, доцент кафедри міжнародного бізнесу Університету Південної Кароліни, м. Грінсборо, США.

Ш. Форліч, доктор економічних наук, ректор Вищої банківської школи, м. Вроцлав, Польща.

М. Шефер, PhD, керівник соціально-освітнього проекту з підвищення знань в галузі економіки Науково-освітньої асоціації «SEPIKE», м. Мюнхен, Німеччина.


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Казиміренко О. В.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
  • Економічна теорія (актуальні проблеми сучасної економічної теорії, економічної історії та історії економічної думки, методологія економічної науки);
  • Міжнародні економічні відносини (теоретичні та практичні питання розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми глобалізації, особливості соціально-економічного та сталого розвитку країн світу);
  • Підприємництво та економіка підприємства (розвиток підприємницької діяльності та питання забезпечення ефективного функціонування підприємств);
  • Фінанси (закономірності та механізми функціонування фінансового ринку, фінансово-кредитна підтримка підприємств);
  • Облік та оподаткування (дослідження методології, методики і організації бухгалтерського обліку, аналізу, ревізії та аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств і податкової системи);
  • Економіка природокористування (проблеми підвищення ефективності використання природних ресурсів, питання ресурсозбереження, пошуку та обґрунтування доцільності використання тих чи інших джерел отримання сировини, напрямів та результативності економічної політики держави у сфері ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища);
  • Менеджмент (проблеми теорії та практики менеджменту в економічній діяльності.);
  • Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень (наукове обґрунтування методів, спрямованих на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в економіці);
  • Маркетинг (теоретичні та практичні питання маркетингового підходу до розвитку галузі та підприємства);
  • Публічне управління та адміністрування (дослідження державних систем регулювання економіки, функцій, структур управління на різних рівнях, проблеми організаційно-економічного механізму державної підтримки підприємницьких структур, активізації діяльності територіальних громад).
Nike