Основні рецензенти
Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій
Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет
Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій
Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій
Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка
Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»
Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»
Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій
Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України
Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України
Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України
Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет
Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія
Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України
Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія
Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів
Випуски | Рубрики | Автори | Ключові слова |
Стаття
Випуск: | 2021 №4 (76) |
Рубрика: | Маркетинг |
УДК: | 659.1 |
DOI: | https://doi.org/10.33271/ebdut/76.166 |
Мова статті: | Українська |
Сторінки: | 166-174 |
Заголовок: | Аналіз тенденцій застосування реклами у соціальних мережах |
Автори: | Підлісна О. А., КПІ ім. Ігоря Сікорського, Виборнов А. О., КПІ ім. Ігоря Сікорського |
Анотація: | Методологія дослідження. Основними методами виконання дослідження є: порівняльний аналіз існуючих бізнес-моделей рекламної діяльності, групування даних з метою їх оцінки – при систематизації й узагальненні результатів дослідження, а також неформальні (інтуїтивні) методи прогнозування − при формуванні вибірки для спостереження і аналізу тенденцій формування бізнес-моделей рекламної діяльності. Результати. Робота присвячена дослідженню сучасних інструментів рекламування товарів, робіт, послуг через соціальні мережі. Метою дослідження є визначення тенденцій формування бізнес-моделей рекламної діяльності юридичних осіб у соціальних мережах. Основним завданням є дослідження інструментів просування товару / послуги у соціальних мережах, підвищення лояльності за допомогою соціальних мереж. У статті надано результати аналізу тенденцій формування бізнес-моделей рекламної діяльності юридичних осіб у соціальних мережах. Показано, як зміна структури користувачів Internet-простору за віком впливає на формування рекламної політики суб’єкта господарювання. Визначено протиріччя між сутністю соціальних мереж і особливостями організації рекламної діяльності юридичних осіб. Показана роль сучасних ІТ-технологій, таких як Meta-всесвіт, чат-боти, автоматизовані воронки продажу і застосування систем штучного інтелекту для вирішення цих протиріч. Оцінено економічну доцільність застосування сучасних інструментів формування лояльності споживачів до діяльності юридичних осіб через соціальні мережі шляхом надання останнім рис соціально адаптованих суб’єктів ринку. Новизна. В роботі показана нагальність наукового дослідження сучасних дефініцій «соціальна мережа», «суб’єкт господарювання і його аватар у соціальній мережі». Відповідно до світових тенденцій інституціонального захисту персональних даних споживачів в Іnternet-просторі визначено очікувані зміни поведінки суб’єктів господарювання у соціальних мережах і роль технологічних компаній у цьому процесі. Практична значущість. Зазначені тенденції об’єктивно впливатимуть як на організаційні структури суб’єктів господарювання, так і на формування бізнес-моделей В2С спілкування. Результати дослідження цікаві як для представників середнього і великого бізнесу, так і для наукової спільноти у напрямі формування теоретичного наукового підґрунтя сучасних рекламних процесів. Наступним кроком розвитку наукової думки повинно стати розуміння, наукове дослідження й обґрунтування відмінностей між фізичною особою і її відбитком (відображенням) в Internet-просторі. |
Ключові слова: | Іnтеrnет-простір, Інтернет-реклама, Соціальні мережі, Лояльність, Метавсесвіт, Чат-бот, Воронка продажу, Штучний інтелект, Аватар, Бізнес-модель рекламної діяльності |
Файл статті: | EV20214_166-174.pdf |
Література: |
|
Адреса редакції:
Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.
Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
NikeГоловний редактор журналу
Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»
Заступники головного редактора:
Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»
Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України
Голова редакційної ради
Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»
Члени редакційної колегії:
Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.
Закордонні члени редакційної колегії:
Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).
Провідний редактор Черченко Н. А.
Літературний редактор Ісакова М. Л.
Технічний редактор Літвінов Ю.І.
Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple