Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2022 №1 (77)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.133.017
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/77.155
Мова статті:Українська
Сторінки:155-163
Заголовок:Моделювання поведінки споживачів на ринку медичної продукції
Автор:Зацаринін С. А., Національний авіаційний університет
Анотація:Методологія дослідження. Формування теоретико-методологічних засад моделювання поведінки споживачів на ринку медичної продукції за авторським методом базується на застосування прогностичного інструментарію, створення складних агентських моделей поведінки споживача. Результати. У роботі представлена класифікація типів купівельної поведінки сегменту експертів галузі, який включає сім класів, з кожним з яких компанія-виробник повинна встановити окрему комунікацію. Кожен представлений клас характеризується відповідними параметрами поведінки: швидкістю прийняття рішення про купівлю, можливістю повторної купівлі, авторитетністю у власних очах інших груп споживачів. Класифікація типів купівельної поведінки фізичних осіб проведена за такими параметрами як інтенсивність споживання, рівень освіти та рівень доходу, що дозволило сформувати дев’ять класів споживачів. Новизна. У процесі дослідження обґрунтовано новий методичний підхід до аналізу споживачів, що розкриває етапи формування та розширення цільових сегментів з урахуванням специфіки ринку продукції, що дозволяє диференціювати або концентрувати маркетингові зусилля під час виведення нового товару на ринок. Це пов’язано з тим, що існують важливі відмінності у купівельній поведінці споживачів (фізичних осіб) та організацій. Практична значущість. Запропонований підхід дозволяє враховувати неоднорідність ринку за критеріями новаторства по відношенню до нового товару та впливовості у міжособистісних комунікаціях при формуванні поінформованості споживачів під час виведення нових товарів в онлайн-середовищ 
Ключові слова:Споживач, Купівельна поведінка, Моделювання, Сегментування ринку, Медична продукція
Файл статті:EV20221_155-163.pdf
Література:
  • 1. Kardes, F.R., Posavac, S.S., Cronley, M.L., & Herr Paul, M. (2018). Consumer Inference. Handbook of Consumer Psychology. New York: LEA/Psychology Press, pp. 165-191
  • 2. Malhorta, N.K. (2009). Marketing Research: An Applied Orientation (All Inclusive). Pearson, 897 p.
  • 3. Solomon, M.R., Bamossy, G., Askegaard, S., & Hogg, M.K. (2010). Consumer behavior. New York: Fi- nancial Times Press, 701 p. Retrieved from: https://books.mec.biz/tmp/books/NXHQRTHBQ2L87NI U6YVN.pdf
  • 4. Popova, L.O., & Mityayeva, T.L. (2008). Povedinka spozhyvachiv. Kharkiv: Kharkivskyy derzhavnyy universytet kharchuvannia ta torhivli.
  • 5. Kovshova, I.O. (2016). Zastosuvannia multyatrybutyvnoyi modeli u marketynhovomu menedzhmenti promyslovykh pidpryyemstv. Ekonomika, menedzhment, biznes, (2), 84-90.
  • 6. Cynthia, M. (2020). Consumer Behavior Research Methods. The Houston Chronicle. 2020. Retrieved from https://smallbusiness.chron.com/consumer-behavior-research-methods-70706.html
  • 7. Krykavskyy, Ye.V., Kosar, N.S., Mnykh, O.B., & Soroka, O.A. (2004). Marketynhovi doslidzhennia. Lviv: Vydavnytstvo NU «Lvivska politekhnika», «Intelekt-Zakhid».
  • 8. Schiffman, L.G., & Kanuk, L.L. (1991). Con- sumer Behavior. Prentice Hall, Englewood Cliiffts. 680 p.
  • 9. Moven, J.C. (1995). Consumer Behavior. Mac- millan Publishing Co, 862 p.
  • 10. Larina, Ya.S., & Riabchyk, A.V. (2014). Povedinka spozhyvacha. Kyiv: VTS «Akademiya».
  • 11. Chivu R. -G., Popa I. -C., Mociu A., Savin P. -S., Popa, R. -I., & Orzan, A. -O. (2021). Sustainable Transformation of Consumer Behavior - Vector Modeling in Determining the Decision to Choose a Medical Service in the Context of COVID-19. Sustainability, 13, 13025. Re- trieved from https://doi.org/10.3390/su132313025
  • 12. Sobhanifard, Y., & Hashemi Apourvari S.M.S. (2022). Environmental sustainable development through modeling and ranking of influential factors of reference groups on consumer behavior of green products: The case of Iran. Sustainable Development, Retrieved from https://doi.org/10.1002/sd.2317
  • 13. Wan Mengting. (2019). Modeling the Dynam- ics of Consumer Behavior from Massive Interaction Data. University of California, San Diego ProQuest Disserta- tions Publishing. Retrieved from https://escholar-ship.org/content/qt2gb469mq/qt2gb469mq_no-Splash_559c94c15c6fe90d96d72f64c612c1b1.pdf?t=q3u5gx.

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple