ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2022 №1 (77)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.133.017
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/77.155
Мова статті:Українська
Сторінки:155-163
Заголовок:Моделювання поведінки споживачів на ринку медичної продукції
Автор:Зацаринін С. А., Національний авіаційний університет
Анотація:Методологія дослідження. Формування теоретико-методологічних засад моделювання поведінки споживачів на ринку медичної продукції за авторським методом базується на застосування прогностичного інструментарію, створення складних агентських моделей поведінки споживача. Результати. У роботі представлена класифікація типів купівельної поведінки сегменту експертів галузі, який включає сім класів, з кожним з яких компанія-виробник повинна встановити окрему комунікацію. Кожен представлений клас характеризується відповідними параметрами поведінки: швидкістю прийняття рішення про купівлю, можливістю повторної купівлі, авторитетністю у власних очах інших груп споживачів. Класифікація типів купівельної поведінки фізичних осіб проведена за такими параметрами як інтенсивність споживання, рівень освіти та рівень доходу, що дозволило сформувати дев’ять класів споживачів. Новизна. У процесі дослідження обґрунтовано новий методичний підхід до аналізу споживачів, що розкриває етапи формування та розширення цільових сегментів з урахуванням специфіки ринку продукції, що дозволяє диференціювати або концентрувати маркетингові зусилля під час виведення нового товару на ринок. Це пов’язано з тим, що існують важливі відмінності у купівельній поведінці споживачів (фізичних осіб) та організацій. Практична значущість. Запропонований підхід дозволяє враховувати неоднорідність ринку за критеріями новаторства по відношенню до нового товару та впливовості у міжособистісних комунікаціях при формуванні поінформованості споживачів під час виведення нових товарів в онлайн-середовищ 
Ключові слова:Споживач, Купівельна поведінка, Моделювання, Сегментування ринку, Медична продукція
Файл статті:EV20221_155-163.pdf
Література:
  • 1. Kardes, F.R., Posavac, S.S., Cronley, M.L., & Herr Paul, M. (2018). Consumer Inference. Handbook of Consumer Psychology. New York: LEA/Psychology Press, pp. 165-191
  • 2. Malhorta, N.K. (2009). Marketing Research: An Applied Orientation (All Inclusive). Pearson, 897 p.
  • 3. Solomon, M.R., Bamossy, G., Askegaard, S., & Hogg, M.K. (2010). Consumer behavior. New York: Fi- nancial Times Press, 701 p. Retrieved from: https://books.mec.biz/tmp/books/NXHQRTHBQ2L87NI U6YVN.pdf
  • 4. Popova, L.O., & Mityayeva, T.L. (2008). Povedinka spozhyvachiv. Kharkiv: Kharkivskyy derzhavnyy universytet kharchuvannia ta torhivli.
  • 5. Kovshova, I.O. (2016). Zastosuvannia multyatrybutyvnoyi modeli u marketynhovomu menedzhmenti promyslovykh pidpryyemstv. Ekonomika, menedzhment, biznes, (2), 84-90.
  • 6. Cynthia, M. (2020). Consumer Behavior Research Methods. The Houston Chronicle. 2020. Retrieved from https://smallbusiness.chron.com/consumer-behavior-research-methods-70706.html
  • 7. Krykavskyy, Ye.V., Kosar, N.S., Mnykh, O.B., & Soroka, O.A. (2004). Marketynhovi doslidzhennia. Lviv: Vydavnytstvo NU «Lvivska politekhnika», «Intelekt-Zakhid».
  • 8. Schiffman, L.G., & Kanuk, L.L. (1991). Con- sumer Behavior. Prentice Hall, Englewood Cliiffts. 680 p.
  • 9. Moven, J.C. (1995). Consumer Behavior. Mac- millan Publishing Co, 862 p.
  • 10. Larina, Ya.S., & Riabchyk, A.V. (2014). Povedinka spozhyvacha. Kyiv: VTS «Akademiya».
  • 11. Chivu R. -G., Popa I. -C., Mociu A., Savin P. -S., Popa, R. -I., & Orzan, A. -O. (2021). Sustainable Transformation of Consumer Behavior - Vector Modeling in Determining the Decision to Choose a Medical Service in the Context of COVID-19. Sustainability, 13, 13025. Re- trieved from https://doi.org/10.3390/su132313025
  • 12. Sobhanifard, Y., & Hashemi Apourvari S.M.S. (2022). Environmental sustainable development through modeling and ranking of influential factors of reference groups on consumer behavior of green products: The case of Iran. Sustainable Development, Retrieved from https://doi.org/10.1002/sd.2317
  • 13. Wan Mengting. (2019). Modeling the Dynam- ics of Consumer Behavior from Massive Interaction Data. University of California, San Diego ProQuest Disserta- tions Publishing. Retrieved from https://escholar-ship.org/content/qt2gb469mq/qt2gb469mq_no-Splash_559c94c15c6fe90d96d72f64c612c1b1.pdf?t=q3u5gx.
Air Force 1

Головний редактор

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Редакційна рада:

Бардась А. В., доктор економічних наук, декан факультету менеджменту, професор кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Булєєв І. П., доктор економічних наук, головний науковий співробітник відділу проблем економіки підприємств Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Герасименко А. Г., доктор економічних наук, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету

Іванова М. І., доктор економічних наук, доцент кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Залознова Ю. С., член-кореспондент НАН України доктор економічних наук, директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Єрмошкіна О. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічного аналізу та фінансів, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кострицька С. І., завідувач кафедри іноземних мов, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кочура Є. В., доктор технічних наук, завідувач кафедри економіки та економічної кібернетики, НТУ «Дніпровська політехніка»

Литвиненко Н. І., доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пашкевич М. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прокопенко В. І., доктор технічних наук, професор кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пилипенко Ю. І., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прушківська Е. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, НУ «Запорізька політехніка»

Трифонова О. В., доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Шаповал В. М., доктор економічних наук, завідувач кафедри туризму та економіки підприємства, НТУ «Дніпровська політехніка»


Міжнародна редакційна рада

Г. Кошебаєва, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту підприємства Карагандинського державного технічного університету, Казахстан.

В. Тарас, PhD, доцент кафедри міжнародного бізнесу Університету Південної Кароліни, м. Грінсборо, США.

Ш. Форліч, доктор економічних наук, ректор Вищої банківської школи, м. Вроцлав, Польща.

М. Шефер, PhD, керівник соціально-освітнього проекту з підвищення знань в галузі економіки Науково-освітньої асоціації «SEPIKE», м. Мюнхен, Німеччина.


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Казиміренко О. В.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
  • Економічна теорія (актуальні проблеми сучасної економічної теорії, економічної історії та історії економічної думки, методологія економічної науки);
  • Міжнародні економічні відносини (теоретичні та практичні питання розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми глобалізації, особливості соціально-економічного та сталого розвитку країн світу);
  • Підприємництво та економіка підприємства (розвиток підприємницької діяльності та питання забезпечення ефективного функціонування підприємств);
  • Фінанси (закономірності та механізми функціонування фінансового ринку, фінансово-кредитна підтримка підприємств);
  • Облік та оподаткування (дослідження методології, методики і організації бухгалтерського обліку, аналізу, ревізії та аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств і податкової системи);
  • Економіка природокористування (проблеми підвищення ефективності використання природних ресурсів, питання ресурсозбереження, пошуку та обґрунтування доцільності використання тих чи інших джерел отримання сировини, напрямів та результативності економічної політики держави у сфері ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища);
  • Менеджмент (проблеми теорії та практики менеджменту в економічній діяльності.);
  • Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень (наукове обґрунтування методів, спрямованих на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в економіці);
  • Маркетинг (теоретичні та практичні питання маркетингового підходу до розвитку галузі та підприємства);
  • Публічне управління та адміністрування (дослідження державних систем регулювання економіки, функцій, структур управління на різних рівнях, проблеми організаційно-економічного механізму державної підтримки підприємницьких структур, активізації діяльності територіальних громад).
Nike