Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2022 №3 (79)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.146
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/79.048
Мова статті:Українська
Сторінки:48-58
Заголовок:Міжнародне планування маркетингової стратегічної діяльності компанії: інформаційні технології просування бренду
Автори:Касян С. Я., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Пілова К. П., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Макуха Ю. М., НТУ «Дніпровська політехніка»
Анотація:Методологія дослідження. У статті використано такі методи наукових досліджень: узагальнення, ранжуванння, індукції та дедукції – при визначенні значущості застосування маркетингових методів просування на споживчому та промисловому ринках за пріоритетністю; системного аналізу – під час дослідження архітектури глобального бренду мастильних матеріалів бренду Mobil; статистичний аналіз – під час аналізу маркетингової стратегічної діяльності ТОВ «МаслоТрейд» на ринку паливно-мастильних матеріалів України; IFAS-аналіз – у ході аналізу внутрішнього середовища, формулювання й оцінки чинників сили і слабкості компанії; конкурентний аналіз, порівняння – під час проведення оцінки конкурентної позиції постачальників ММ у ІІ півріччі 2021 р. Результати. Продемонстровано застосування маркетингових методів просування продукції на споживчому та промисловому ринках за їхньою пріоритетністю. Проаналізовано маркетингову стратегічну діяльність ТОВ «МаслоТрейд» на ринку паливно-мастильних матеріалів України. Охарактеризовано архітектуру глобального бренду мастильних матеріалів Mobil, зокрема, описано логотипи батьківського бренду, майстер бренду, суб-брендів та бренду послуг. Здійснено порівняння цін на паливно-мастильні матеріали різних брендів на ринку України у ІІ півріччі 2021 р. та порівняно властивості брендів мастильних матеріалів. Новизна. За результатами проведеного аналізу внутрішнього середовища, сформульовано й оцінено чинники сили і фактори слабкості ТОВ «МаслоТрейд». Проведено оцінку конкурентної позиції постачальників мастильних матеріалів у ІІ півріччі 2021 р. Практична значущість. Здійснений аналіз дозволяє компанії ТОВ «МаслоТрейд» поліпшити маркетингову діяльність на міжнародному та українському ринку паливно-мастильних матеріалів, що знайшло свій прояв у цінових, комунікаційних складових просування бренду Mobil, продовженні проведення політики дебетових відстрочок, що допомагає підтримувати своїх партнерів у веденні бізнесу та сприяє його розвитку. Методичні складові аналізу внутрішнього середовища компанії, конкурентного аналізу можуть бути використані в маркетинговій діяльності інших підприємств. 
Ключові слова:Промисловий ринок, Бренд, Просування, Інформаційні технології, Мастильні матеріали, Сегментація, Маркетингова стратегічна діяльність
Файл статті:EV20223_048-058.pdf
Література:
  • 1. Kasian, S.Ya. (2021). Prosuvannia ekolohichnykh, enerhozberihaiuchykh innovatsiy vysokotekhnolohichnykh pidpryiemstv u systemi kholistychnoho tsyfrovoho marketynhu / Promotion of High-Tech Enterprises Environmental, Energy-Saving Innovations in The System of Holistic Digital Marketing. Ekonomichnyy visnyk NTUU «KPI imeni Ihoria Sikorskoho», (18). Retrieved from http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/237535 https://doi.org/10.20535/2307-5651.19.2021.237535
  • 2. Marketing: An Introduction (5th Edition). by Gary Armstrong and Philip Kotler. Publisher: Prentice Hall; Subsequent edition (January 1, 1999). 736 pages. ISBN-10 : 013012771X. ISBN-13 : 978-0130127716.
  • 3. Pryimak, L.I., Davydok, A.S., & Kudenko, N.V. (2008). Osoblyvosti ta instrumentarii prosuvannia na promyslovomu rynku. Aktualni problemy ekonomiky ta upravlinnia: zbirnyk naukovykh prats molodykh vchenykh. Fakultet menedzhmentu ta marketynhu Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut», Issue 2. Retrieved from http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2008_17.pdf
  • 4. Zozulov, O., & Nesterova, Yu. (2008). Brend yak nematerialnyi aktyv u postindustrialnomu suspilstvi. Ekonomika Ukrainy, (3), 4.
  • 5. Balabanova, L.V. (Ed.). (2005). SWOT-analiz - osnova formuvannia marketynhovykh stratehii. (2nd ed., rev.). Kyiv: Znannia.
  • 6. Bezuhla, L.S., Pilova, K.P., & Makukha, Yu.M. (2020). Stratehiia blakytnoho okeanu yak innovatsiinyi vektor rozvytku biznes-struktur. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, (4), T. 3,
  • 95-99. DOI: 10.31891/2307-5740-2020-284-4(3)-14
  • 7. Jean-Noël Kapferer. Les marques Capital de l'- entreprise (French Edition) Paperback. Paris, France : Publisher : Eyrolles Group; ORGANISATION edition (January 1, 2015). 824 pages. ISBN-10 : 2212539088. ISBN-13 : 978-2212539080.
  • 8. Zozulov, O., & Nesterova, Yu. (2006). Modeli brendynhu: klasyfikatsiia ta stysla kharakterystyka. Marketynh v Ukraini, (5), 44-49.
  • 9. Kasian, S.Ya., & Perminova, A.A. (2013). Vartisno-spozhyvchi skladovi brendynhu kompanii v Ukraini. Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu. Zbirnyk naukovykh prats. Ekonomichni nauky. Zaporizhzhia: Zaporizkyi natsionalnyi universytet, 3(19), 29-36.
  • 10. Osnovni metryky i KPI v Internet-marketynhu. URL: https://ideadigital.agency/blog/osnovni-metriki-i-kpi-v-internet-marketingu/
  • 11. Bilovodska, O.A., & Puzikova, M.V. (2011). Analiz i otsinka personalnoho brendynhu v umovakh pidvyshchennia profesiinoho uspikhu osobystosti. Marketynh i menedzhment innovatsiy, (4), T.I. Retrieved from https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_4_1_67_74.pdf
  • 12. Informatsiia pro kompaniiu, Ofitsiinyi sait kompanii TOV «MasloTreid». Retrieved from https://maslotrade.com
  • 13. Korporatyvnyi resurs kompanii ExxonMobil dlia EAME. Retrieved from https://dnet.mobil.com/ua/
  • 14. Zozulov, O.V. (2003). Sehmentuvannia rynku. Kharkiv: Studtsentr.
  • 15. Kasian, S.Ya., & Didkovska, V.S. (2018). Brend yak marketynhovyi komunikatsiinyi zasib vplyvu na kohnityvnyi prostir spozhyvacha. Proceedings from MIIM ’18 Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia (Poltava, 14 travnia 2018 r.): in 5 parts, Sektsiia 16. Marketynh. «Suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku ekonomiky, obliku ta prava». Zbirnyk tez dopovidey. Poltava: TsFEND, Part 3, (pp 43-45). Retrieved from http://www.economics.in.ua/2018/05/3.html
  • 16. Ofitsiinyi sait API (Amerykanskyi Instytut Nafty) api.org. Retrieved from https://www.api.org/products-and-services/engine-oil

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple