Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2022 №3 (79)
Рубрика:Маркетинг
УДК:658.138
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/79.079
Мова статті:Українська
Сторінки:79-85
Заголовок:Формування комплексної вартості підприємства на основі цифрового маркетингу: міжнародний досвід
Автор:Кононов О. І., Українська інженерно-педагогічна академія
Анотація:Методологія дослідження. Під час дослідження застосовувались наступні методи: аналізу – при вивченні міжнародного досвіду застосування методичних підходів до формування вартості підприємства; абстрагування – у процесі створення комплексного підходу до формування вартості підприємства на основі цифрового маркетингу; порівняльний аналіз – для співставлення методичних підходів щодо формування комплексної вартості підприємства; структурування – при виокремленні принципів функціонування цифрового маркетингу на промислових підприємствах. Результати. Проведено критичний аналіз міжнародного досвіду застосування існуючих методичних підходів щодо формування вартості підприємства. Автором статті проведено оцінку вартості підприємства із застосуванням підходів та методів оцінювання, що є складовими частинами методичних підходів або результатом їхнього комбінування. Продемонстровано, що кожний із розглянутих методичних підходів характеризується певними перевагами та недоліками, що мають суттєвий вплив на вибір доцільного в зазначених умовах методу оцінки вартості підприємства. Запропоновано використання комплексного підходу, що дозволить отримати найбільш достовірний результат з урахуванням нематеріальних активів підприємства. Новизна. При аналізі методологічних підходів оцінки вартості підприємства було надано визначення комплексному підходу щодо формування вартості підприємства на основі цифрового маркетингу, виявлено його переваги та недоліки. Запропоновано застосування комплексного підходу формування вартості підприємства на основі цифрового маркетингу, що в кінцевому рахунку дає можливість отримати достовірний результат та прийняти зважені управлінські рішення щодо управління підприємством. Практична значущість. Оцінка вартості підприємства відіграє важливу роль при здійсненні операцій купівлі-продажу, здачі в оренду, акціонування, розробки плану розвитку підприємства, його реструктуризації, підвищення ефективності управління тощо. У коректному формуванні комплексної вартості підприємства, яка б відповідала сучасним вимогам та стандартам, зацікавлені власники підприємств, банки та кредитні установи, страхові компанії, юридичні організації, податкові та інші адміністративні служби, стейкхолдери. 
Ключові слова:Методичні підходи, Комплексна вартість підприємства, Цифровий маркетинг, Комплексний підхід
Файл статті:EV20223_079-085.pdf
Література:
  • 1. Vozna, M. (2019). Mizhnarodni standarty otsinky: printsypy, standarty ta pravyla. O. Drapiovskyy, I. Ivanova (Eds.), (M. Vozna, Trans.). Kyiv: UKRels,
  • 2. Hlynska, H.Ya. (2017). Napriamky otsiniuvannia rynkovoyi vartosti pidpryiemstva yak obiekta dlia pohlynannia. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», 28-32.
  • 3. Yerofieieva, T.A. (2017). Pidkhody do otsinky vartosti biznesu: problemy yikh vykorystannia. Ekonomichni nauky. Naukovi zapysky, T. 68, (2), 24-31.
  • 4. Ibragimova, Kh.U. (2019). Osobennosti primeneniya dokhodnogo podkhoda k otsenke stoimosti predpriyatiya. Voprosy ekonomiki i upravleniya, (1), 8-19.
  • 5. Kononov, A.I. (2011). Sushchnost ponyatiya «upravlenie stoimostyu predpriyatiya». Ekonomika transportnoho kompleksu: zbirnyk naukovykh prats, Issue 18, 69-75. Kharkiv: KhNADU.
  • 6. Kostyrko, R.O. (2008). Kompleksna otsinka vartosti pidpryiemstva. M.H. Chumachenko (Ed.).. (2nd ed., rev.). Kharkiv: Faktor.
  • 7. Mendrul, O.H. (2002). Upravlinnia vartistiu pidpryyiemstva. Kiyiv: KNEU, 2002. - 272 s.
  • 8. Momot, T. (2007).Otsinka vartosti biznesu: suchasni tekhnolohii. Kharkiv: Faktor, 2007. - 224 s.
  • 9. Popova, N.V., Bazaliieva, L.V., Nevertiy, H.S., Kataiev, A.V.,. Andryushenko, O.B., & Kononov, O.I. (2021). Marketynh doviry: metodolohichni osnovy, umovy ta modeli rozvytku. N.V. Popova (Ed.). Kharkiv: «Fakt».
  • 10. Staryuk, P.Yu. Upravlenie stoimostyu kompanii kak osnovnaya zadacha korporativnogo upravleniya. Retrieved from http//www.cfin.com.
  • 11. Babenko, V., Baksalova, O., Prokhorova, V., Dykan, V., Ovchynnikova, V., Chobitok, V. (2021). Information and Consulting Service Using in the Organization of Personnel Management. Estudios de Economía Aplicada. Vol. 38-3, (1), 1-10. http://dx.doi.org/10.25115/eea.v38i4.3999

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple