ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2023 №2 (82)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.13.017:659.441:659.113
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/82.111
Мова статті:Українська
Сторінки:111-118
Заголовок:Маркетингові комунікації, сталий розвиток під час просування побутової техніки в інтернет-магазинах в умовах війни
Автори:Касян С. Я., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Шаповал Д. Є., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Михайлишин Р. В., Львівський національний університет імені Івана Франка
Анотація:Методологія дослідження. У статті використано такі методи та інструменти наукових досліджень, як: індукція й дедукція – при аналізі даних з опитування респондентів; аналізу – під час дослідження теоретико-методичних складових просування продукції; статистичний аналіз – під час обробки даних з річних фінансових звітів компанії; методи аналітики Google ADS – у ході аналізу робочого кабінету реклами, воронки продажу Інтернет-магазину та взаємодії користувачів; конкурентний аналіз, порівняння – під час дослідження просування товарів на ринку. Результати. Охарактеризовано продажі побутової техніки за категоріями та оцінено їхню динаміку. Визначено організацію системи маркетингового управління підприємства завдяки CRM-системи європейської платформи Bitrix24 з урахуванням принципів сталого розвитку. Визначено управлінську та маркетингову проблеми підприємства. Досліджено управління Інтернет-маркетингом на підприємстві, проаналізовано рекламні комунікаційні потоки через Google ADS та відповідальне споживання. Встановлено, що у комунікаційній політиці використовуються три типи рекламних кампаній, а саме: пошукова, торговельна та відео-кампанії. Виокремлено типи бренд-архітектури Miele, Робочий кабінет реклами з дотриманням сталості. Новизна. За результатами проведеного дослідження визначено зростання обсягів продаж; змодельовано функціонування CRM-системи на підприємстві ПП ДЦ «Клімат систем» у 2023 р.; окреслено типи бренд-архітектури Miele. Практична значущість. Проведений аналіз дозволяє удосконалити планування й організацію Інтернет-маркетингових комунікацій економічних агентів на ринках побутової техніки України з урахуванням сталого розвитку. 
Ключові слова:Маркетингові комунікації, Просування, Інтернет-магазин, СRМ-система, Бізнес, Замовлення товарів, Сталий розвиток
Файл статті:EV20232_111-118.pdf
Література:
  • 1. Philip Kotler. Marketing Management, Millenium Edition: Tenth Edition, by Philip Kotler Copyright 2000 by Prentice-Hall, Inc. Compilation Copyright 2002 by Pearson Custom Publishing. Printed in the United States of America. 718 p.
  • 2. Internet Marketing Strategies for Growing Your Business. Retrieved from https://www.webfx.com/digital-marketing/learn/best-internet-marketing-strategies/
  • 3. Zozulov, O.V., & Levchenko, M. (2016). Formuvannia omnikanalnoi zbutovoi stratehii pidpryiemstva. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI»: zbirnyk naukovykh prats, (13), 361-368. Retrieved from http://ev.fmm.kpi.ua/article/download/80562/76146/169495
  • 4. Stolnytskyi, Ihor. E-commerce zhyvyi? Shcho vidbuvaietsia z onlain-prodazhamy v Ukraini pid chas viiny. Retrieved from https://biz.nv.ua/ukr/experts/shcho-stalosya-z-internet-torgivleyu-v-ukrajini-pid-chas-viyni-chi-zapracyuvali-internet-magazini-50251494.html
  • 5. Veb-sait pidpryiemstva Miele, usia analityka ta statystyka. Retrieved from https://dnipro.miele.ua/
  • 6. Ofitsiinyi veb-sait postachalnyka ta vyrobnyka tekhniky. Retrieved from https://www.miele.de/zared. A.O. Starostinoi. Kyiv: Znannia, 2009. 1070 s.
  • 7. Starostina, A.O., Honcharova, N.P., Krykavskyi, Ye.V. (et al.). (2009). Marketynh. A.O. Starostina (Ed.). Kyiv: Znannia.
  • 8. Kasian S.Ya., Zub O.O. Marketynhove tsinoutvorennia na tovary merezhi mahazyniv tsytrus na ukrainskomu rynku vysokotekhnolohichnoi elektroniky Retrieved from https://ev.nmu.org.ua/doc/2021/4/EV20214_157-165.pdf
  • 9. Khochete rozvyvaty svii biznes? - vykorystovuite poshukovu reklamu GOOGLE ADS! Retrieved from https://odesseo.com.ua/hotite-razvivat-svoi-biznes-ispolzuite-poiskovuyu-reklamu-google-ads/
  • 10. Pobudova Internet-marketynhovykh stratehii. Retrieved from https://webmaestro.com.ua/ua/blog/internet-marketyngovi-strategiyi/ (data zvernennia: 17.04.2023)
  • 11. Omnikanalnyi marketynh: shcho tse take. Retrieved from https://www.adindex.ua/uk/omnikanalnij-marketing-shho-ce-take/
  • 12. Solntsev, S.O., Moskalenko, O.D., & Chernenko, O.V. (2018). Systema monitorynhu marketynhovoho seredovyshcha pidpryiemstva. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI imeni Ihoria Sikorskoho», (15), (pp. 341-353). Retrieved from http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/139616/136560
  • 13. Kasian, S.Ya., & Yuferova, D.O. (2020). Upravlinnia Internet-marketynhovymy komunikatsiynymy stratehiiamy vysokotekhnolohichnykh pidpryiemstv i startap-proektiv. Ekonomichnyi prostir: Zbirnyk naukovykh prats, 30.11.2020. Dnipro: Prydniprovska derzhavna akademiia budivnytstva ta arkhitektury, Vydavnychyi dim «Helvetyka». №161. (pp. 36-42). Retrieved from http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/675/657
  • 14. Kasian, Serhii, & Shapoval, Daniil. (2022). Stratehii, taktyky y instrumenty marketynhovoho prosuvannia tovariv kompanii Miele Dnipro v Interneti. Marketynh i lohistyka v systemi menedzhmentu: tezy dopovidei XIV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii. Ukraina, Lviv, 28 zhovtnia 2022 r. : Lviv : kafedra marketynhu i lohistyky Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky. Pages 114-116 (276 page).
  • 14. Kasian, Serhii, & Shapoval, Daniil. Stratehii, taktyky y instrumenty marketynhovoho prosuvannia tovariv kompanii Miele Dnipro v Interneti. Proceedings from MIIM ’22: XIV Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Marketynh i lohistyka v systemi menedzhmentu». Ye.V. Krykavskyi (Ed). Ukraina, Lviv, 28 zhovtnia 2022 r. : Lviv: kafedra marketynhu i lohistyky Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky. (pp. 114-116).
  • 15. Kasian, Serhii, & Shapoval, Daniil. (2022). Marketynhove prosuvannia potokiv tovariv i posluh kompanii. Ekonomika pidpryiemstva: teoriia i praktyka. : Proceedings from MIIM ’22: IX Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia, Ekonomika pidpryiemstva: teoriia i praktyka (Kyiv, 12-13 zhovtnia 2022). Kyiv: KNEU. (pp. 398-400).
  • 16. Shapoval, Daniil, & Kasian, Serhii. (2022). Google ADS promotion strategies on the market of household appliances of UKRAINE. Proceedings from MIIM ’22: XVIII mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia studentiv ta molodykh vchenykh «Majesty of marketing». Dnipro: NTU «Dniprovska politekhnika».
  • 17. Rykhlitskyi, Volodymyr. Biznes v umovakh viiny: khto zaznav naibilshykh vtrat ta yak vidnovliuiutsia pidpryiemstva. Retrieved from https://www.epravda.com.ua/publications/2022/03/23/684549/
  • 18. Kasian S.Ya., & Shapoval D.Ye. (2023). Marketynhovi instrumenty shtuchnoho intelektu, CRM- systemy v khodi prosuvannia potokiv tovariv kompanii PP DTs «Klimat System». Proceedings from MIIM ’23: IV Mizhnarodna naukovo-praktychna. konferentsiia, pryurochena do 125 richnytsi KPI im. Ihoria Sikorskoho. Biznes, innovatsii, menedzhment: problemy ta perspektyvy. (Kyiv, 20 kvitnia 2023.). Kyiv: KPI im. Ihoria Sikorskoho, Vydavnytstvo «Politekhnika». (pp. 36-37). Retrieved from https://kafedra.management.fmm.kpi.ua/main/?p=4699, https://drive.google.com/file/d/1LetgZCq404zDYjSLxqgb-dhPZS6Mk-xX/viewISBN978-966-990-070-8
Air Force 1

Головний редактор

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Редакційна рада:

Бардась А. В., доктор економічних наук, декан факультету менеджменту, професор кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Булєєв І. П., доктор економічних наук, головний науковий співробітник відділу проблем економіки підприємств Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Герасименко А. Г., доктор економічних наук, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету

Іванова М. І., доктор економічних наук, доцент кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»

Залознова Ю. С., член-кореспондент НАН України доктор економічних наук, директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України

Єрмошкіна О. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічного аналізу та фінансів, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кострицька С. І., завідувач кафедри іноземних мов, НТУ «Дніпровська політехніка»

Кочура Є. В., доктор технічних наук, завідувач кафедри економіки та економічної кібернетики, НТУ «Дніпровська політехніка»

Литвиненко Н. І., доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пашкевич М. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прокопенко В. І., доктор технічних наук, професор кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління, НТУ «Дніпровська політехніка»

Пилипенко Ю. І., доктор економічних наук, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка»

Прушківська Е. В., доктор економічних наук, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, НУ «Запорізька політехніка»

Трифонова О. В., доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, НТУ «Дніпровська політехніка»

Шаповал В. М., доктор економічних наук, завідувач кафедри туризму та економіки підприємства, НТУ «Дніпровська політехніка»


Міжнародна редакційна рада

Г. Кошебаєва, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту підприємства Карагандинського державного технічного університету, Казахстан.

В. Тарас, PhD, доцент кафедри міжнародного бізнесу Університету Південної Кароліни, м. Грінсборо, США.

Ш. Форліч, доктор економічних наук, ректор Вищої банківської школи, м. Вроцлав, Польща.

М. Шефер, PhD, керівник соціально-освітнього проекту з підвищення знань в галузі економіки Науково-освітньої асоціації «SEPIKE», м. Мюнхен, Німеччина.


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Казиміренко О. В.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
  • Економічна теорія (актуальні проблеми сучасної економічної теорії, економічної історії та історії економічної думки, методологія економічної науки);
  • Міжнародні економічні відносини (теоретичні та практичні питання розвитку міжнародних економічних відносин, проблеми глобалізації, особливості соціально-економічного та сталого розвитку країн світу);
  • Підприємництво та економіка підприємства (розвиток підприємницької діяльності та питання забезпечення ефективного функціонування підприємств);
  • Фінанси (закономірності та механізми функціонування фінансового ринку, фінансово-кредитна підтримка підприємств);
  • Облік та оподаткування (дослідження методології, методики і організації бухгалтерського обліку, аналізу, ревізії та аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств і податкової системи);
  • Економіка природокористування (проблеми підвищення ефективності використання природних ресурсів, питання ресурсозбереження, пошуку та обґрунтування доцільності використання тих чи інших джерел отримання сировини, напрямів та результативності економічної політики держави у сфері ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища);
  • Менеджмент (проблеми теорії та практики менеджменту в економічній діяльності.);
  • Економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень (наукове обґрунтування методів, спрямованих на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в економіці);
  • Маркетинг (теоретичні та практичні питання маркетингового підходу до розвитку галузі та підприємства);
  • Публічне управління та адміністрування (дослідження державних систем регулювання економіки, функцій, структур управління на різних рівнях, проблеми організаційно-економічного механізму державної підтримки підприємницьких структур, активізації діяльності територіальних громад).
Nike