Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2023 №2 (82)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.13.017:659.441:659.113
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/82.111
Мова статті:Українська
Сторінки:111-118
Заголовок:Маркетингові комунікації, сталий розвиток під час просування побутової техніки в інтернет-магазинах в умовах війни
Автори:Касян С. Я., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Шаповал Д. Є., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Михайлишин Р. В., Львівський національний університет імені Івана Франка
Анотація:Методологія дослідження. У статті використано такі методи та інструменти наукових досліджень, як: індукція й дедукція – при аналізі даних з опитування респондентів; аналізу – під час дослідження теоретико-методичних складових просування продукції; статистичний аналіз – під час обробки даних з річних фінансових звітів компанії; методи аналітики Google ADS – у ході аналізу робочого кабінету реклами, воронки продажу Інтернет-магазину та взаємодії користувачів; конкурентний аналіз, порівняння – під час дослідження просування товарів на ринку. Результати. Охарактеризовано продажі побутової техніки за категоріями та оцінено їхню динаміку. Визначено організацію системи маркетингового управління підприємства завдяки CRM-системи європейської платформи Bitrix24 з урахуванням принципів сталого розвитку. Визначено управлінську та маркетингову проблеми підприємства. Досліджено управління Інтернет-маркетингом на підприємстві, проаналізовано рекламні комунікаційні потоки через Google ADS та відповідальне споживання. Встановлено, що у комунікаційній політиці використовуються три типи рекламних кампаній, а саме: пошукова, торговельна та відео-кампанії. Виокремлено типи бренд-архітектури Miele, Робочий кабінет реклами з дотриманням сталості. Новизна. За результатами проведеного дослідження визначено зростання обсягів продаж; змодельовано функціонування CRM-системи на підприємстві ПП ДЦ «Клімат систем» у 2023 р.; окреслено типи бренд-архітектури Miele. Практична значущість. Проведений аналіз дозволяє удосконалити планування й організацію Інтернет-маркетингових комунікацій економічних агентів на ринках побутової техніки України з урахуванням сталого розвитку. 
Ключові слова:Маркетингові комунікації, Просування, Інтернет-магазин, СRМ-система, Бізнес, Замовлення товарів, Сталий розвиток
Файл статті:EV20232_111-118.pdf
Література:
  • 1. Philip Kotler. Marketing Management, Millenium Edition: Tenth Edition, by Philip Kotler Copyright 2000 by Prentice-Hall, Inc. Compilation Copyright 2002 by Pearson Custom Publishing. Printed in the United States of America. 718 p.
  • 2. Internet Marketing Strategies for Growing Your Business. Retrieved from https://www.webfx.com/digital-marketing/learn/best-internet-marketing-strategies/
  • 3. Zozulov, O.V., & Levchenko, M. (2016). Formuvannia omnikanalnoi zbutovoi stratehii pidpryiemstva. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI»: zbirnyk naukovykh prats, (13), 361-368. Retrieved from http://ev.fmm.kpi.ua/article/download/80562/76146/169495
  • 4. Stolnytskyi, Ihor. E-commerce zhyvyi? Shcho vidbuvaietsia z onlain-prodazhamy v Ukraini pid chas viiny. Retrieved from https://biz.nv.ua/ukr/experts/shcho-stalosya-z-internet-torgivleyu-v-ukrajini-pid-chas-viyni-chi-zapracyuvali-internet-magazini-50251494.html
  • 5. Veb-sait pidpryiemstva Miele, usia analityka ta statystyka. Retrieved from https://dnipro.miele.ua/
  • 6. Ofitsiinyi veb-sait postachalnyka ta vyrobnyka tekhniky. Retrieved from https://www.miele.de/zared. A.O. Starostinoi. Kyiv: Znannia, 2009. 1070 s.
  • 7. Starostina, A.O., Honcharova, N.P., Krykavskyi, Ye.V. (et al.). (2009). Marketynh. A.O. Starostina (Ed.). Kyiv: Znannia.
  • 8. Kasian S.Ya., Zub O.O. Marketynhove tsinoutvorennia na tovary merezhi mahazyniv tsytrus na ukrainskomu rynku vysokotekhnolohichnoi elektroniky Retrieved from https://ev.nmu.org.ua/doc/2021/4/EV20214_157-165.pdf
  • 9. Khochete rozvyvaty svii biznes? - vykorystovuite poshukovu reklamu GOOGLE ADS! Retrieved from https://odesseo.com.ua/hotite-razvivat-svoi-biznes-ispolzuite-poiskovuyu-reklamu-google-ads/
  • 10. Pobudova Internet-marketynhovykh stratehii. Retrieved from https://webmaestro.com.ua/ua/blog/internet-marketyngovi-strategiyi/ (data zvernennia: 17.04.2023)
  • 11. Omnikanalnyi marketynh: shcho tse take. Retrieved from https://www.adindex.ua/uk/omnikanalnij-marketing-shho-ce-take/
  • 12. Solntsev, S.O., Moskalenko, O.D., & Chernenko, O.V. (2018). Systema monitorynhu marketynhovoho seredovyshcha pidpryiemstva. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI imeni Ihoria Sikorskoho», (15), (pp. 341-353). Retrieved from http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/139616/136560
  • 13. Kasian, S.Ya., & Yuferova, D.O. (2020). Upravlinnia Internet-marketynhovymy komunikatsiynymy stratehiiamy vysokotekhnolohichnykh pidpryiemstv i startap-proektiv. Ekonomichnyi prostir: Zbirnyk naukovykh prats, 30.11.2020. Dnipro: Prydniprovska derzhavna akademiia budivnytstva ta arkhitektury, Vydavnychyi dim «Helvetyka». №161. (pp. 36-42). Retrieved from http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/675/657
  • 14. Kasian, Serhii, & Shapoval, Daniil. (2022). Stratehii, taktyky y instrumenty marketynhovoho prosuvannia tovariv kompanii Miele Dnipro v Interneti. Marketynh i lohistyka v systemi menedzhmentu: tezy dopovidei XIV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii. Ukraina, Lviv, 28 zhovtnia 2022 r. : Lviv : kafedra marketynhu i lohistyky Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky. Pages 114-116 (276 page).
  • 14. Kasian, Serhii, & Shapoval, Daniil. Stratehii, taktyky y instrumenty marketynhovoho prosuvannia tovariv kompanii Miele Dnipro v Interneti. Proceedings from MIIM ’22: XIV Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Marketynh i lohistyka v systemi menedzhmentu». Ye.V. Krykavskyi (Ed). Ukraina, Lviv, 28 zhovtnia 2022 r. : Lviv: kafedra marketynhu i lohistyky Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky. (pp. 114-116).
  • 15. Kasian, Serhii, & Shapoval, Daniil. (2022). Marketynhove prosuvannia potokiv tovariv i posluh kompanii. Ekonomika pidpryiemstva: teoriia i praktyka. : Proceedings from MIIM ’22: IX Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia, Ekonomika pidpryiemstva: teoriia i praktyka (Kyiv, 12-13 zhovtnia 2022). Kyiv: KNEU. (pp. 398-400).
  • 16. Shapoval, Daniil, & Kasian, Serhii. (2022). Google ADS promotion strategies on the market of household appliances of UKRAINE. Proceedings from MIIM ’22: XVIII mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia studentiv ta molodykh vchenykh «Majesty of marketing». Dnipro: NTU «Dniprovska politekhnika».
  • 17. Rykhlitskyi, Volodymyr. Biznes v umovakh viiny: khto zaznav naibilshykh vtrat ta yak vidnovliuiutsia pidpryiemstva. Retrieved from https://www.epravda.com.ua/publications/2022/03/23/684549/
  • 18. Kasian S.Ya., & Shapoval D.Ye. (2023). Marketynhovi instrumenty shtuchnoho intelektu, CRM- systemy v khodi prosuvannia potokiv tovariv kompanii PP DTs «Klimat System». Proceedings from MIIM ’23: IV Mizhnarodna naukovo-praktychna. konferentsiia, pryurochena do 125 richnytsi KPI im. Ihoria Sikorskoho. Biznes, innovatsii, menedzhment: problemy ta perspektyvy. (Kyiv, 20 kvitnia 2023.). Kyiv: KPI im. Ihoria Sikorskoho, Vydavnytstvo «Politekhnika». (pp. 36-37). Retrieved from https://kafedra.management.fmm.kpi.ua/main/?p=4699, https://drive.google.com/file/d/1LetgZCq404zDYjSLxqgb-dhPZS6Mk-xX/viewISBN978-966-990-070-8

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple