Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2024 №2 (86)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.13
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/86.140
Мова статті:Українська
Сторінки:140-148
Заголовок:Маркетинг сталого розвитку під час виведення нового товару на ринок
Автори:Касян С. Я., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Цюпа Г. О., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Шебанов О. Б., НТУ «Дніпровська політехніка»
Анотація:Методологія дослідження. Дослідження проблем маркетингового розвитку базувалося на концептуальних засадах теорії маркетингу сталого розвитку. У якості методологічних підходів використано SNW-аналіз – з метою дослідження факторів маркетингового середовища, матриця БКГ – для аналізу потенціалу продукції. Конкретними інструментами наукових досліджень послугували: статистичні методи – для демонстрації динаміки фінансовоекономічних показників діяльності підприємства; порівняння – при співставленні цін товарної продукції. Результати. Проаналізовано маркетингову діяльність крупної компанії, лідера на ринку мінеральних вод, складової частини великої корпорації IDS Group Ukraine, відомої торгової марки «Моршинська». Проведено аналіз внутрішнього середовища підприємства, зокрема, SNW-аналіз для ТМ «Моршинська». Визначено, що зростання свідомості щодо екології та сталого розвитку може стимулювати попит на екологічно чисті продукти, включаючи мінеральну воду. Визначено, що маркетинг сталого розвитку полягає у формуванні гетерогенного попиту на засадах дотримання сталості та дбання про довкілля, довгострокові перспективи розвитку суспільства. Націленість маркетингової стратегії підприємства на екостандарти продукції, а також розширення асортименту компанії-виробника, є дуже слушними. Новизна. За результатами проведеного аналізу визначено, що підприємству ПрАТ «МЗМВ «ОСКАР» слід використовувати стратегію диверсифікації, аби відкрити новий напрям своєї продукції – «зелений маркетинг». Практична значущість. Здійснений аналіз дозволяє удосконалити управління маркетинговою діяльністю виробничих підприємств у площині сталого розвитку. 
Ключові слова:Маркетинг сталого розвитку, Ринок мінеральної води, Виробниче підприємство, Маркетинг мікс
Файл статті:EV20242_140-148.pdf
Література:
  • 1. Kasian, S., Sapiński, A., Petukhov, V. (2022). International marketing pricing, communications, company logistics within the framework of sustainable development. Ukraine, Visnyk of the Lviv University. Series Economics. Issue 63. Pp. 133-143. http://dx.doi.org/10.30970/ves.2022.63.0.6311
  • 2. Porter, M. (1990) The competitive Advantage of Nations. New York: Free Press.
  • 3. Zavadskyi, Y.S. (1997). Menedzhment: Management. T.1. Kyiv: Ukrainsko-finskyi instytut menedzhmentu i biznesu.
  • 4. Illiashenko, S.M. (2005). Marketynhova tovarna polityka. Sumy: VTD «Universytetska knyha».
  • 5. Kasian, S.Ya. (2020). Enerhooshchadna tsinnist lohistychnykh ta komunikatsiinykh determinant marketynhovoi diialnosti vysokotekhnolohichnykh pidpryiemstv v elektronnomu biznesi. Dnipro: NTU «Dniprovska politekhnika».
  • 6. Kasian, S.Ya., Pilova, K.P., Makukha, Yu.M. (2022). Mizhnarodne planuvannia marketynhovoi stratehichnoi diialnosti kompanii: informatsiini tekhnolohii prosuvannia brendu. Ekonomichnyi visnyk Dniprovskoi politekhniky, (3), 54-67. https://doi.org/10.33271/ebdut/79.0
  • 7. Konsolidovanyi zvit pro sukupnyi dokhid. PrAT MZMV «OSKAR». Retrieved from https://www.morshynska.ua/uploads/7f/12/da3ba2e05222a0e9150adaee74ff729fb7706b1f.pdf
  • 8. Kotler F., Katardzhaia H., & Setiavan Y.(2021). Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. (Klavdiia Kunytska, & Olena Zamaieva Trans.). Ser. : Biznes. Kyiv: VH KM BUKS.
  • 9. Larina, Ya.S., Skrypnyk, A.L., Rafalska, V.A., Babicheva, O.I., Barylovych, O.M., Riabchyk, A.V. «et al.» (2016). Marketynhova tsinova polityka. Ya.S. Larina & O.M. Barylovych (Eds.). Kyiv:
  • 10. Oklander, M., & Andreieieva, N. (2010). Modernizatsiia kontseptsii marketynhu u 21 stolitti v mezhakh paradyhmy staloho rozvytku Ukrainy. Zhurnal «Ekonomist», (11), P. 23-25.
  • 11. Kus A. Osnovy marketynhu (1998). K. : KNEU.
  • 12. Ofitsiinyi sait kompanii «Morshynska». Stratehichni tsili ta misiia kompanii. [Elektronnyi resurs]. Rezhym dostupu: https://www.morshynska.ua/static/official/Zv%D1%96t-pro-upravl%D1%96nnja-zv%D1%96t%20ker%D1%96vnictva-za-2018-r%D1%96k.pdf (data zvernennia: 14.05.2024)
  • 13. Ponomarenko I.V. (2018) Analiz rynku mineralnykh vod v Ukraini. Infrastruktura. Vyp. 25. S. 412-418. Rezhym dostupu: https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/12457/1/71.pdf (data zvernennia: 16.05.2024)
  • 14. Sadchenko O.V. (2009) Kontseptsii ekolohichnoho marketynhu. Ekonomichnyi visnyk NHU. №3. P. 71-79.
  • 15. Kharakterystyka rynku mineralnoi vody Ukrainy [Elektronnyi resurs]. Rezhym dostupu: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/marketingovoe-issledovanie-rynka-mineralnoj-vody-v-ukraine
  • 16. O’Shaughnessy, J. (1995) Competitive Marketing (RLE Marketing) a Strategic Approach. London: Routledge, https://doi.org/10.4324/9781315761718

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple